Spalanie
#761
Napisano 06 maja 2012 - 23:20
#762 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 07 maja 2012 - 06:20
tak Paweł ale cały czas prędkość 100km/h jak w konieKordyl to wychodzi 12,3 na 100 całkiem przyzwoicie jak na automat:) Nie wiem o co te złości
#763
Napisano 07 maja 2012 - 08:29
średnia prędkość 100-120 ( szybciej się nie da )
#764
Napisano 07 maja 2012 - 09:06
#765
Napisano 07 maja 2012 - 10:00
#766 Bezimienny Gość.Sławek_*
Napisano 07 maja 2012 - 18:31
zgoda ale co mi szkodzi,Sławek przetestujesz, i....jeden grzyb! Rózne paliwo testowłem a Pt pali tyle ile ma spalić :lol
producent obiecuje całe 2% oszczędności!!! śmieszne ale wynikają one z pełniejszego spalania i lepszej smarności paliwa co być może korzystnie wpłynie na ochronę elementów silnika, cena normalna, w Poznaniu 5,72, generalnie korzyści nie do udowodnienia.
#767
Napisano 19 maja 2012 - 09:17
#768
Napisano 19 maja 2012 - 14:55
Przetestuj nowe paliwo z shella "Shell FuelSave" bardzo sobie chwale , jazde na nim i jest oszczednosc na tej samej ilosci km .
#769
Napisano 19 maja 2012 - 14:59
Ale w razie czego jeszcze można nawet nieco szybciej (na niemieckim bahnie), zatem spali jeszcze więcej.
Natomiast przy kilkuset kilometrach po Bieszczadach spalił ok. 7 l, ale to niestety tylko ze względu na możliwości hamowania silnikiem...
#770
Napisano 19 maja 2012 - 15:15
A może to zasługa tego że jeżdżę na światłach dziennych ? Bo poprzednie lata spalanie w mieście, utrzymywało się pow 9l/100
#771
Napisano 19 maja 2012 - 16:01
Przetestuj nowe paliwo z shella "Shell FuelSave"
wiem, że to nie ten temat, ale ile płacisz za litr takiego ON?
Mi spalanie w PiTku ostatnio wyszło 6,17 l w cyklu miejsko trasowym
#772
Napisano 19 maja 2012 - 16:04
5,72 , taniej niz zwykłe na orlenie 5,74
Nie zauwazyłas ze srednie zuzycie wiekszości PT w CRD w cyklu mieszanym jest w granicach 7,5-8,5 l nie wiem Iza jak to u Ciebie mozliwe ale zbiłas niezle norme producenta dla tego auta .
#773
Napisano 19 maja 2012 - 17:31
Bell Ty wyrzuć ten kalkulator Made in USSR, bo on Ci źle liczy....
#774
Napisano 19 maja 2012 - 18:33
Nie zauwazyłas ze srednie zuzycie wiekszości PT w CRD w cyklu mieszanym jest w granicach 7,5-8,5 l nie wiem Iza jak to u Ciebie mozliwe ale zbiłas niezle norme producenta dla tego auta .
Andrzejku, jak tylko jeżdżę po mieście, bez wypadów na trasę to mi łyka 7,5...
#775
Napisano 21 maja 2012 - 16:52
Bardzo prawdopodobne - wystarczy odpalić silnik najlepiej zimny i wsłuchać się w jego prace, a następnie włączyć "jedyne słuszne lampy" i porównać pracę silnika ew. obroty - coś jakbyś klimę załączył... Też tak kiedyś miałem w moim byłym youngtimer'ze, aż do momentu kiedy coś we mnie pękło i olałem cały ten przepis.A może to zasługa tego że jeżdżę na światłach dziennych ? Bo poprzednie lata spalanie w mieście, utrzymywało się pow 9l/100
A wracając do wątku to PiTek pali na trasie przy mocniejszym galopie tyle co 5.7 HEMI, jak i nie trochę więcej i to mimo niby lepszej aerodynamiki - po prostu brakuje 6-tki - lecz jeżdżę nim głownie miasto, więc jest jeszcze OK. To typowy amerykański cruiser, więc bardziej nastawiony jest na przyspieszenie niż prędkość (swojego rozbujałem póki co do 160 kmh), więc i biegi krótkie oraz prędkość realna relatywnie niewysoka. Btw. zalałem ostatnio do pełna Shell Fuel Saver'a i coś też jakby trochę mniej pożerał (choć przy tej różnicy cenowej?), ale tego obiektywnie nie liczyłem.
#776
Napisano 21 maja 2012 - 17:11
choć przy tej różnicy cenowej
Pod płockiem jest tanszy shell jak paliwo orlenowskie , nie duzo bo 2gr ale tansze
#777
Napisano 21 maja 2012 - 18:00
Niedawno też był w ZG tańczy od polskich petrochemików, ale mimo nawet jesli to troszkę dopłacałem to na Shellowskim 95 EuroSuper więcej km trzaskałem. Niedawno zajeżdżam i już mają tylko ten ich nowy specyfik FS, lecz dopłacić musiałem już "troszkę" więcej... Do V-Powera bym tego nie porównał, ale lałem prawie pod korek, więc obiektywny tutaj nie jestem!ARON,
choć przy tej różnicy cenowej
Pod płockiem jest tanszy shell jak paliwo orlenowskie , nie duzo bo 2gr ale tansze
#778
Napisano 22 maja 2012 - 06:18
na Shellowskim 95 EuroSuper więcej km trzaskałem
Nie wiem jak w waszych stronach, ale ja przejeżdżam często obok magazynów paliwowych w Widełce. To magazyny Orlenu. Oni są na Podkarpaciu monopolistami. Co ciekawe w kolejce do tankowania cystern stoją zawsze oczywiście Orlen, ale i BP, Statoil czy Shell. Wydaje mi sie, że to co piszecie to złudzenie. Poza tymi lepszymi benzynami (verva, v-power)to wszystkie koncerny, jeśli chodzi o eurosuper 95, biorą ją z Orlenu lub Lotosu.
#779
Napisano 22 maja 2012 - 15:38
#780
Napisano 22 maja 2012 - 20:29
Zapewne masz rację, lecz co "dolewają" itp. dodatki to leży po stronie firmy, ale jak już zaznaczałem - nie jestem tutaj obiektywny, bo nic nie liczyłem itd. więc jak komu wygodniej...na Shellowskim 95 EuroSuper więcej km trzaskałem
Nie wiem jak w waszych stronach, ale ja przejeżdżam często obok magazynów paliwowych w Widełce. To magazyny Orlenu. Oni są na Podkarpaciu monopolistami. Co ciekawe w kolejce do tankowania cystern stoją zawsze oczywiście Orlen, ale i BP, Statoil czy Shell. Wydaje mi sie, że to co piszecie to złudzenie. Poza tymi lepszymi benzynami (verva, v-power)to wszystkie koncerny, jeśli chodzi o eurosuper 95, biorą ją z Orlenu lub Lotosu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
najniższe udokumentowane spalanie |
Ogólnie | nero49 |
|
|
|
Spalanie Diesel 2.2 crd 150 km 2006 liftSpalanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Elwis85_* |
|
|
|
Spalanie 1.6 |
Techniczny podstawowy | Rosa |
|
|
|
Spalanie oleju |
Techniczny podstawowy | dominik |
|
|
|
Spalanie w mieście |
Techniczny podstawowy | PT-roman |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych