Witam jestem świeży w gronie PT znalazłem swojego wymarzonego 4 kołowca ale on jest lekko przeziębiony. Mianowicie problem z odpaleniem silnika jak jest zimny to po 2-3 sekundach kręcenia załapuje i odpala ale jak silnik parę kilometrów zrobi i się rozgrzeje to niema opcji żeby odpalić akumulator może nie jest dobrany idealnie ale jest sprawny i ma dość mocy bo mogę wiele razy próbować odpalić zanim padnie. Ponadto mam swojego mechanika który od lat robił wszystko w moich innych autach ale z tym PT mamy problem bo on go nie ma w komputerze tylko bęzyniaki (ja mam 2.2 crd) czy ktos może polecić z trójmiasta najlepiej Gdynia Rumia jakiś warsztat. A i jeszcze jedno gdzie szukać tego numeru seryjnego do rozkodowania radia bo nie mam kodu oryginalnego a jak ładowałem aku to mi się zblokowało.

Problem z odpalaniem
#1
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 01 czerwca 2016 - 07:53
#2
Napisano 01 czerwca 2016 - 08:31
Witam jestem świeży w gronie PT znalazłem swojego wymarzonego 4 kołowca ale on jest lekko przeziębiony. Mianowicie problem z odpaleniem silnika jak jest zimny to po 2-3 sekundach kręcenia załapuje i odpala ale jak silnik parę kilometrów zrobi i się rozgrzeje to niema opcji żeby odpalić akumulator może nie jest dobrany idealnie ale jest sprawny i ma dość mocy bo mogę wiele razy próbować odpalić zanim padnie. Ponadto mam swojego mechanika który od lat robił wszystko w moich innych autach ale z tym PT mamy problem bo on go nie ma w komputerze tylko bęzyniaki (ja mam 2.2 crd) czy ktos może polecić z trójmiasta najlepiej Gdynia Rumia jakiś warsztat. A i jeszcze jedno gdzie szukać tego numeru seryjnego do rozkodowania radia bo nie mam kodu oryginalnego a jak ładowałem aku to mi się zblokowało.
Sprawdź metoda kluczykowa czy są jakieś błędy.
Jeśli są to podaj.
Akumulator powinien być żelowy, 815A np. Optima Red
Co do radia, korzystałem ze strony koddoradia.pl
#3
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 01 czerwca 2016 - 08:36
Z błędami próbowałem tylko nie wiem czy prawidłowo to zrobiłem nic się nie wyświetliło. Czy wyświetlacz powinien być ustawiony w trybie trip czy w ogólnym czy może niema to znaczenia.
#4
Napisano 01 czerwca 2016 - 08:44
Z błędami próbowałem tylko nie wiem czy prawidłowo to zrobiłem nic się nie wyświetliło. Czy wyświetlacz powinien być ustawiony w trybie trip czy w ogólnym czy może niema to znaczenia.
Raczej powinien być ustawiony na całkowity przebieg.
Jeśli próbowałeś i wyświetliło się tylko DONE lub ----- , tzn ze nie ma błędów
A sprawa druga to uszkodzony regulator na szynie CR
Tu masz filmik
Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwca 2016 - 09:08
#5
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 01 czerwca 2016 - 11:15
No i tym razem zrobiłem jak należy i PT ogłosił co następuje P 0620, P 1685,P 0115 narazie wiem tyle mam jakiś namiar na warsztat zobaczymy co powiedzą.
#6
Napisano 01 czerwca 2016 - 11:49
No i tym razem zrobiłem jak należy i PT ogłosił co następuje P 0620, P 1685,P 0115 narazie wiem tyle mam jakiś namiar na warsztat zobaczymy co powiedzą.
620 - problem z napięciem - za wysokie lub za niskie
1685 - błąd zapisu w module eprom, błąd komunikacji
0115 - czujnik temperatury
Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwca 2016 - 11:57
#7
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 01 czerwca 2016 - 12:22
Czy mogę prosić o rozwinięcie 1685 o co dokładniej chodzi bo nie mam pojęcia co o eprom
#8
Napisano 01 czerwca 2016 - 12:49
Czy mogę prosić o rozwinięcie 1685 o co dokładniej chodzi bo nie mam pojęcia co o eprom
błąd zapisu w pamięci komputera lub błąd komunikacji z komputerem
jakiś nodul zgłosił błąd lub nie mógł się "dogadać" z komputerem
Ale te błędy nie maja nic do Twojego problemu.
Stawiam na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie
Temat był niedawno poruszany
Jeśli to ten zawór, to wygląda tak :
http://allegro.pl/za...6103177390.html
Nie kupuj w ASO Chryslera tylko u Mercedesa, jest tańszy /cyt: andreeas7/
Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwca 2016 - 12:59
#9
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 01 czerwca 2016 - 14:31
A więc magik z komputerem zdiagnozował uszkodzony wtrysk po dializie stwierdzili awarie 1 do regeneracji operacja zaplanowana na sobotę wyniki końcowe wtorek środa jak wtrysk wróci z regeneracji.
#10
Napisano 01 czerwca 2016 - 17:12
To dobrze, ze nic poważniejszego
#11
Napisano 01 czerwca 2016 - 22:31
#12
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 02 czerwca 2016 - 14:44
Masz racje bez wyjęcia wtrysku co i jak nie wiadomo na 100%. Narazie stwierdził po komputerze i podłączeniu wtrysków do dializy ze nr 1 leje jak z kranu i trzeba go zdemontować i zobaczyć co dokładnie trzeba z nim zrobić wstępna diagnoza a co dalej się zobaczy. Mechanikiem nie jestem ale turbodizla posiadam i wiem że nigdy nie jest tak że o jedna pierdoła i po sprawie.
#13
Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
Napisano 06 czerwca 2016 - 12:10
Wtrysk zregenerowany PT pali jak nowy koniec problemu zobaczymy co będzie dalej.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
|
Problem ze sprzęgłem - PT 1.6 2006r |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.JanW_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych