Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Problem z odpalaniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 czerwiec 2016 - 07:53

Witam jestem świeży w gronie PT znalazłem swojego wymarzonego 4 kołowca ale on jest lekko przeziębiony. Mianowicie problem z odpaleniem silnika jak jest zimny to po 2-3 sekundach kręcenia załapuje i odpala ale jak silnik parę kilometrów zrobi i się rozgrzeje to niema opcji żeby odpalić akumulator może nie jest dobrany idealnie ale jest sprawny i ma dość mocy bo mogę wiele razy próbować odpalić zanim padnie. Ponadto mam swojego mechanika który od lat robił wszystko w moich innych autach ale z tym PT mamy problem bo on go nie ma w komputerze tylko bęzyniaki (ja mam 2.2 crd) czy ktos może polecić z trójmiasta  najlepiej Gdynia Rumia jakiś warsztat. A i jeszcze jedno gdzie szukać tego numeru seryjnego do rozkodowania radia bo nie mam kodu oryginalnego a jak ładowałem aku to mi się zblokowało.



#2 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 czerwiec 2016 - 08:31

Witam jestem świeży w gronie PT znalazłem swojego wymarzonego 4 kołowca ale on jest lekko przeziębiony. Mianowicie problem z odpaleniem silnika jak jest zimny to po 2-3 sekundach kręcenia załapuje i odpala ale jak silnik parę kilometrów zrobi i się rozgrzeje to niema opcji żeby odpalić akumulator może nie jest dobrany idealnie ale jest sprawny i ma dość mocy bo mogę wiele razy próbować odpalić zanim padnie. Ponadto mam swojego mechanika który od lat robił wszystko w moich innych autach ale z tym PT mamy problem bo on go nie ma w komputerze tylko bęzyniaki (ja mam 2.2 crd) czy ktos może polecić z trójmiasta  najlepiej Gdynia Rumia jakiś warsztat. A i jeszcze jedno gdzie szukać tego numeru seryjnego do rozkodowania radia bo nie mam kodu oryginalnego a jak ładowałem aku to mi się zblokowało.

Sprawdź metoda kluczykowa czy są jakieś błędy.

Jeśli są to podaj.

Akumulator powinien być żelowy, 815A np. Optima Red

Co do radia, korzystałem ze strony koddoradia.pl



#3 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 czerwiec 2016 - 08:36

Z błędami próbowałem tylko nie wiem czy prawidłowo to zrobiłem nic się nie wyświetliło. Czy wyświetlacz powinien być ustawiony w trybie trip czy w ogólnym czy może niema to znaczenia.



#4 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 czerwiec 2016 - 08:44

Z błędami próbowałem tylko nie wiem czy prawidłowo to zrobiłem nic się nie wyświetliło. Czy wyświetlacz powinien być ustawiony w trybie trip czy w ogólnym czy może niema to znaczenia.

Raczej powinien być ustawiony na całkowity przebieg.

Jeśli próbowałeś i wyświetliło się tylko DONE lub ----- , tzn ze nie ma błędów

A sprawa druga to uszkodzony regulator na szynie CR

Tu masz filmik


Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwiec 2016 - 09:08


#5 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 czerwiec 2016 - 11:15

No i tym razem zrobiłem jak należy i PT ogłosił co następuje P 0620, P 1685,P 0115 narazie wiem tyle mam jakiś namiar na warsztat zobaczymy co powiedzą.



#6 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 czerwiec 2016 - 11:49

No i tym razem zrobiłem jak należy i PT ogłosił co następuje P 0620, P 1685,P 0115 narazie wiem tyle mam jakiś namiar na warsztat zobaczymy co powiedzą.

620 - problem z napięciem - za wysokie lub za niskie

1685 - błąd zapisu w module eprom, błąd komunikacji

0115 - czujnik temperatury


Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwiec 2016 - 11:57


#7 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 czerwiec 2016 - 12:22

Czy mogę prosić o rozwinięcie 1685 o co dokładniej chodzi bo nie mam pojęcia co o eprom



#8 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 czerwiec 2016 - 12:49

Czy mogę prosić o rozwinięcie 1685 o co dokładniej chodzi bo nie mam pojęcia co o eprom

błąd zapisu w pamięci komputera lub błąd komunikacji z komputerem

jakiś nodul zgłosił błąd lub nie mógł się "dogadać" z komputerem

 

Ale te błędy nie maja nic do Twojego problemu.

Stawiam na uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie

Temat był niedawno poruszany

 

Jeśli to ten zawór, to wygląda tak :

http://allegro.pl/za...6103177390.html

Nie kupuj w ASO Chryslera tylko u Mercedesa, jest tańszy /cyt: andreeas7/


Użytkownik petrus edytował ten post 01 czerwiec 2016 - 12:59


#9 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 czerwiec 2016 - 14:31

A więc magik z komputerem zdiagnozował uszkodzony wtrysk po dializie stwierdzili awarie 1 do regeneracji operacja zaplanowana na sobotę wyniki końcowe wtorek środa jak wtrysk wróci z regeneracji.



#10 petrus

petrus

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • Posty: 982
  • Dołączył:  28 lut 2016
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 czerwiec 2016 - 17:12

To dobrze, ze nic poważniejszego :mniam



#11 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 czerwiec 2016 - 22:31

I na tym sie nie skończy ? - bez wyjecia wtrysków nie ma 100% diagnozy tych wtryskiwaczy , tylko wciskanie 100% kitu .

#12 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 czerwiec 2016 - 14:44

Masz racje bez wyjęcia wtrysku co i jak nie wiadomo na 100%. Narazie stwierdził po komputerze i podłączeniu wtrysków do dializy ze nr 1 leje jak z kranu i trzeba go zdemontować i zobaczyć co dokładnie trzeba z nim zrobić wstępna diagnoza a co dalej się zobaczy. Mechanikiem nie jestem ale turbodizla posiadam i wiem że nigdy nie jest tak że o jedna pierdoła i po sprawie.



#13 Bezimienny Gość.GrzegorzW._*

Bezimienny Gość.GrzegorzW._*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 czerwiec 2016 - 12:10

Wtrysk zregenerowany PT pali jak nowy koniec problemu zobaczymy co będzie dalej. 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych