a wez odlacz aku na kilka godzin zobacz co bedzie i zapodaj info

Problem z komunikacja modułów 1,6
#41
Napisano 01 August 2016 - 13:19
#42
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 August 2016 - 13:51
aku było całą niedziele odłączone
#43
Napisano 01 August 2016 - 14:11
#44
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 August 2016 - 15:51
Nie mam czym teraz zrobić zdjęcia.
W każdym razie widnieje komunikat RADIO LOCKED TURN IGNITION TO RUN.
Chyba wyleciał któryś z modułów....
#45
Napisano 01 August 2016 - 16:08
#46
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 August 2016 - 16:39
Wszystko pięknie cacy. Łatwo powiedzieć. Ty mi łaskę robisz że mi podpowiesz?? To po co te forum jest???
Nie jestem tak obcykany jak Ty.
#47
Napisano 01 August 2016 - 16:47
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 August 2016 - 16:48
#48
Napisano 01 August 2016 - 18:02
Ty mi łaskę robisz że mi podpowiesz??
Daniel, nikt na forum nie jest zatrudniony, wszyscy jesteśmy tu dobrowolnie, łącznie z całą administracją. Andrzej poświęca na pomoc innym swój prywatny czas i własną, zdobytą długoletnią pracą, wiedzę.
Podpowiedział chyba już sporo żeby Ci pomóc, więcej zza ekranu komputera chyba nie da rady.
Każdy ma prawo do oceny czy dana pomoc była przydatna czy nie, ale w taki sposób jak Ty mu podziękowałeś to chyba lekka przesada.
#49
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 August 2016 - 21:50
Ależ ja jestem bardzo wdzięczy za pomoc od Was wszystkich. Natomiast proszę o wyrozumiałość.
Przecież to oczywiste że nikt tu nikomu nic nie każe. Ja to wiem, rozumiem i nie trzeba mnie uświadamiać.
Wydaje mi się że to co mi podpowiedziano i to co sam wydedukowałem to sprawdziłem. Przyznaję, na więcej może jestem za krótki.
Sprawa wygląda tak że schematów konkretnych nie mam, tester mam ale nie potrafię go wykorzystać w 100 %. Ale czy to jest powód
żeby się denerwować i "wk....." ????
Dziwi mnie jedno, bo to pierwszy Chrysler w moich rękach, z poprzednimi autami nie miałem takich problemów, schematy, procedury,
wszystko było ogólnie dostępne.
#50
Napisano 01 August 2016 - 22:28
Sprawa wygląda tak że schematów konkretnych nie mam, tester mam ale nie potrafię go wykorzystać w 100 %. Ale czy to jest powód
Daniel pisałem że jeżeli Twój TIPM to 56049719 to pod podanym linkiem znajdziesz rozpiskę pinów wychodzących z TIPMa, Ty masz taki niby lift bo masz TIPMa a pozostłe moduły ???
Pod tym linkiem możesz wybrać model auta, jest tam 2005 ale tam nie przewidują TIPMa tylko normalną skrzynkę bezp. i przekaźniki, dlatego musisz korzystać z rocznika 0d 2006 w górę, silnik w tym przypadku jest nieważny.
Jeszcze raz:http://workshop-manu....com/chrysler/
wybierasz model, rocznik i po lewo różne układy od napędu po elektrykę itp. znajdź Totally Integrated Power Module i masz kilkanaście stron, w jedną noc to ogarniesz
Dziwi mnie jedno, bo to pierwszy Chrysler w moich rękach, z poprzednimi autami nie miałem takich problemów, schematy, procedury, wszystko było ogólnie dostępne.
Sam widzisz że to wyjątkowe autko i sam takie wybrałeś, no chyba że .................
Użytkownik mittek edytował ten post 01 August 2016 - 22:30
#51
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 02 August 2016 - 06:14
kobieta je wybrała
#52
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 02 August 2016 - 21:31
Dziś po pracy postudiowałem te schematy ale nijak one pasują do mojego auta. Tam gdzie np jest wyjście z bezpiecznika FUSED B+ u mnie np nie ma kabla itp...
może dlatego że tam nie ma do 2006 roku. jest tylko 2008 i 2009
#53
Napisano 03 August 2016 - 14:13
Dziś po pracy postudiowałem te schematy ale nijak one pasują do mojego auta. Tam gdzie np jest wyjście z bezpiecznika FUSED B+ u mnie np nie ma kabla itp... może dlatego że tam nie ma do 2006 roku. jest tylko 2008 i 2009
W rocznikach od 2006 - 2009 TIPM jest o numerach 56049719 z końcówką literową np. AJ,AK itp. Twój to przejściówka, sprawdzałeś numery, może być z innym, a tak konkretniej na którym gnieździe ( od C1 do C 11) i na którym pinie brak tego kabelka.
Miałem kiedyś błąd U0171 brak komunikacji z modułem bezpieczeństwa i wyciągałem tego TIPMa i jest taki j.w.
No trochę przegiąłeś z tymi pretensjami i teraz cisza.
Tu masz rozmieszczenie gniazd TIPMa
Użytkownik theo edytował ten post 03 August 2016 - 14:21
#54
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 03 August 2016 - 21:02
Praca mnie ogranicza. A o 22 nie będę sprawdzał instalacji przed blaszakiem.
Tak ja to wszystko odnalazłem, i rozpiskę gniazd i rozpiskę pinów. Tylko to jak jakby nie moj rocznik i dużo rzeczy sie nie zgadza. Złącza są
takie same, natomiast pinologia nie
No i jak miałeś ten błąd to uszkodzony był któryś moduł czy instalacja??
#56
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 11 August 2016 - 10:46
Witam ponownie.
Dziś rano postanowiłem znów powalczyć z moim autkiem.
No i tu moje zaskoczenie. Pt Cruiser za 4 razem odpalił. Łącznie udało mi się go odpalić ze 20 razy. Mam wrażenie że problem pojawiał się
kiedy wyłączyłem kluczyk do końca. Jak gasiłem go i kluczykiem tylko o jedną pozycję w lewo to zapalał od razu.
Aktualnie po którejś tam próbie w celu popatrzenia w parametry na komputerze znów nie zapala.
Pozwoliłem sobie wyciągnąć kostkę stacyjki w celu sprawdzenia "łącznika" i w ogóle samej kostki. Po rozebraniu jej moje zdziwienie. Nie jest
to zwykła kość stacyjki. Mnóstwo oporników w niej. Może ona jest uszkodzona?? Nigdzie w okolicy nie mogę takiej namierzyć...
#57
Napisano 11 August 2016 - 12:51
Nie jest to zwykła kość stacyjki. Mnóstwo oporników w niej. Może ona jest uszkodzona??
Jak już masz ją wyjętą to posprawdzaj dokładnie styki i przejścia, a też coś z radiem miałeś, czy jak zagadał to radio wróciło do normalności?
Może ta kostka w stacyjce jest problemem, nie wszystkie styki pracują dobrze.
#58
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 11 August 2016 - 14:30
Właśnie radio wróciło do normalności. Zagrało normalnie. Wszystkie funkcje zadziałały.
I jeszcze jedna ciekawostka, jak auto nie zapala tzn nie kręci rozrusznik to świeci się też air bag.
Sprawdziłem na tej stronie co mi podałeś że właśnie air bag, zegary, immobiliser czyli to co mi szwankuje chodzi na tej samej szynie CAN B BUS
Odłączyłem wszystkie te sterowniki, posprawdzałem wszystkie canowe przewody pod kontem przejścia i zwarcia ze sobą albo do masy, ale
wszystko jest w porządku.
Moim zdaniem jest padnięty któryś ze sterowników, tylko jeszcze nie wiem który.
Mój TIPM jest z końcówką AJ
#59
Napisano 11 August 2016 - 14:39
Mój TIPM jest z końcówką AJ
Końcówka niema znaczenia
Moim zdaniem jest padnięty któryś ze sterowników, tylko jeszcze nie wiem który.
Albo cały ten TIPM, ale to trzeba na podmianę, za dużo kosztuje żeby kupować, gdybyś był z okolic Krakowa to pożyczyłbym
Jak już sprawdzisz wszystko i nie ruszy to można by było go podmienić, za jakąś tam kaucją mogę pożyczyć
Użytkownik mittek edytował ten post 11 August 2016 - 14:46
#60
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 11 August 2016 - 15:11
No to fajnie. Z kaucją nie ma problemu. W razie co odezwę się.
Tylko nie wiem czy mój sprzęt diagnostyczny poradzi sobie z dokodowanie go. Bo mam rozumieć jest taka potrzeba.?
Jeszcze muszę znaleźć gdzieś schematy do sterownika silnika. Bo wszędzie są do sterownika z czterema kostkami, a ja mam jeszcze sterownik z jedną dużą, bodajże siemens.
Nowe sterowniki były już chyba na can a mój jeszcze nie jest.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z centralnym zamkiem / pilotami![]() |
Techniczny podstawowy | kmnix |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych