Czy Twoja skrzynka bezp. TIPM też tak wygląda?

Problem z komunikacja modułów 1,6
#21
Napisano 30 lipca 2016 - 12:04
#22
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 30 lipca 2016 - 12:08
Dokładnie tak samo.
nawet do tego stopnia że nie ma tych samych bezpieczników co na zdjęciu
#23
Napisano 30 lipca 2016 - 12:49
To wychodzi na to że niektóre z 2005 są już częściowo po lifcie, przynajmniej w kwestii technicznej.
Ja TIPMa już wymieniałem, błędy B2304 i U 151 a potem doszła jeszcze: usterka lampy mijania, sygnał dzwiękowy i dmuchawa, nie żebym straszył, każdy przypadek może się skończyć inaczej ale koszt spory i trudno znaleźć.
Jak byś coś grzebał obok to odpisz nr.( jest na bocznej ściance), tak z ciekawości i dla potomnych.
#24
Napisano 30 lipca 2016 - 13:46
#25
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 31 lipca 2016 - 16:24
Ok. Dzięki andreeas7.
A czy ktoś jest w stanie poratować jakimiś schematami zeby sprawdzić wiazke między tymi modułami ?
#26
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 06:10
A może jest gdzieś jeszcze jakieś newralgiczne miejsce jeśli chodzi o przecieranie się wiązki, oprócz tego pod fotelem.
wiązka od tego modułu pod fotelem idzie po tunelu w stronę przodu auta, później na wysokości deski rozdzielczej idzie do góry i wchodzi w taką grubą kichę i wiadomo lewą stroną przelotka do komory slinika.
A jak się sprawa ma jeśli chodzi o komorę silnika. Może tam gdzieś jest trafiona? Wiadomo więcej czynników sprzyjającej do przetarcia, typu woda itp
#27
Napisano 01 sierpnia 2016 - 08:28
A czy ktoś jest w stanie poratować jakimiś schematami zeby sprawdzić wiazke między tymi modułami ?
Jeżeli Twój TIPM to 56049719 to opis pinów jak i schematy znajdziesz tu:
http://workshop-manu...ions/page_4972/
Załączone pliki
Użytkownik mittek edytował ten post 01 sierpnia 2016 - 08:30
#28
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 09:48
Dzięki wielkie.
Nie mogę narazie odnaleźć się w tych schematach.
Podłączyłem inny tester diagnostyczny.
Kod usterki ten sam natomiast opis troszkę inny: CAN BUS nadwozia...
Przewody CAN od tego modułu pod fotelem do TIPM sprawdzone. Wyglądają na sprawne. Miernikiem je sprawdziłem. Czy jest jeszcze jakiś inny sposób??
W TIPM w kości C zbiegają mi się tak jakby wszystkie szyny CAN. Natomiast nie mogę znaleść w kości sterownika silnika żadnych przewodów CAN. Czy to normalne?
#29
Napisano 01 sierpnia 2016 - 09:55
Podawałem ci wcześniej przewod fioletowy żółtym paskiem z nóżki 6 sterownia kość A musi mieć komunikacje z tym modułem pod siedzeniem .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 sierpnia 2016 - 09:58
#30
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 09:57
Czyli reasumując napewno jest przerwa w kablach z tym modułem pod siedzeniem tak?
Oczywiście błąd o braku komunikacji jest tylko w immo. W zadnym innym nie ma, ani w TIPM, ani GATEWAY
Użytkownik dhany edytował ten post 01 sierpnia 2016 - 09:58
#31
Napisano 01 sierpnia 2016 - 09:58
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 sierpnia 2016 - 09:59
#32
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 10:02
No ok. Czyli szukam przerwy między sterownik silnika a "tłumacz rozkazów"
Muszę znaleść!!!!
Tylko ja przy tym module nie mam takiego koloru kabla.(fioletowy z żółtym paskiem)
Jest możliwość że zmienia kolor na jakiejś kostce połączeniowej???
#33
Napisano 01 sierpnia 2016 - 10:12
#34
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 10:44
Mam przejście do tego modułu pod fotelem.
Kabel zmienia kolor na biały z fioletowym paskiem.
Już myślałem że po sprawie będzie no ale ma przejście
Nie wiem co zrobiłem, ale żaden tester nie komunikuje się już z immo.
#35
Napisano 01 sierpnia 2016 - 11:18
#36
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 12:00
Dobra przepraszam. Brak komunikacji z immo to mój błąd. Przełożyłem bezpiecznik 15A z pozycji bat w pozycję ing.
Nie zmienia to faktu że przejście 6 pinu sterownika silnika do modułu pod fotelem jest.
TIPM brak błędów, GATEWAY brak błędów,
Jeszcze w sobotę auto mi ze 3 razy odpaliło. To jest dziwne.
#37
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:05
Masz 2005 r mozesz juz mieć zminiona instalacje na wersje z częściowym can
tak pewnie jest a o schemat ciezko bedzie, zastanawia ze co nabyles uszkodzone auto???
#38
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:05
Kolejna ciekawostka to taka że na radiu cały czas widnieje napis
Radio locked. Turn Ign to run.
Czyli chodzi oto żeby włączyć zapłon to sie radio włączy/odblokuje.
Robię to i dalej nic. Statusu zapłonu nie widzi??
Nie. Auto było sprawne
#39
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:07
i tak nagle sie zdupcylo???
alkohol to klucz do komunikacji /to tak na marginesie,...
#40
Bezimienny Gość.dhany_*
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:08
No nagle. I jak mu coś odwali to odpala. Dziś ani razu ale w sobote ze 3 razy uruchomił. Jak już odpali to można nim jeździć, wszystko działa. Problem zaczyna się jak wyłącze zapłon.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z centralnym zamkiem / pilotami![]() |
Techniczny podstawowy | kmnix |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych