Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Błąd P1684 oraz piszczenie 3 x 3 sygnały


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Grzyby_*

Bezimienny Gość.Grzyby_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 sierpnia 2016 - 16:08

Witam serdecznie

​Co prawda temat nie dotyczy PT ale też Chryslera z tym samym interfejsem

 - Town&Country 3,3V6 z LPG

Ale do rzeczy.

 

Otóż w trakcie jazdy kilka razy mignął Check. I w sumie nawet bym na to nie zwrócił uwagi bo silnik pracował bez żadnego problemu ale. Po zatrzymaniu się i zgaszeniu silnika, usłyszałem - pierwszy raz - pikanie (nie mylić z gongiem) 3 piski, przerwa, 3 piski, przerwa, 3 piski.

I żeby było ciekawiej - przy każdej próbie odpalenia ta sama sekwencja jest wypiszczywana.

Przy każdym zgaszeniu silnika również. ????

 

Po sprawdzeniu błędów pokazało P1684. Co jest o tyle dziwne, że aku jest nowy (ma pół roku) ładowanie idealne (14,4V), i bateria nie była odłączana na 1000%. Jest też naładowany (sprawdzone).

 

Spróbowałem metody kasowania błędu (z innego auta) - odpięcie baterii + stop na kilkanaście sekund.

 

Po odpaleniu zrobiło się niestety gorzej. Nie dość że błąd nie zniknął, piszczenie jest dalej. Na dodatek, skrzynia zaczęła szarpać na niskich obrotach (niezależnie czy to LPG czy benzyna). Potrafi również go przydusić na benzynie na wysokich obrotach i nawet kichnąć (na Pb!).

 

Zgłupiałem lekko. Co do samego błędu P1684 znalazłem już tyle interpretacji że sam nie wiem co jest prawdą (od "olej to, to tylko sygnalizacja", po "masz problem z automatem" - a w sumie teraz mam problem z automatem).

 

Pomożecie?

 



#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 114
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 sierpnia 2016 - 18:24

Wykasuj przegląd instalacji LPG i przestanie piszczeć

#3 mittek

mittek

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 346
  • Dołączył:  09 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 A
  • Imię:Mieczysław
  • Skąd::Kraków
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 01 sierpnia 2016 - 22:35

Co prawda temat nie dotyczy PT ale też Chryslera z tym samym interfejsem - Town&Country 3,3V6 z LPG

 

 

"Tajemnice voyagerów"  tam jeszcze sporo zapalonych użytkowników, tylko niezapomnij się przywitać.



#4 Bezimienny Gość.Grzyby_*

Bezimienny Gość.Grzyby_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 01 sierpnia 2016 - 23:24

Wykasuj przegląd instalacji LPG i przestanie piszczeć

Aż mi głupio :) Ale takich "mondrych" instalacji dotychczas nie miałem :)

Dzięki!

 

A w kwestii szarpania skrzyni/silnika? Olać temat do "po przeglądzie LPG"?



#5 Pacyfa

Pacyfa

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 97
  • Dołączył:  14 maj 2016
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,4 M
  • Imię:Jarek
  • Skąd::okolice Bochni
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 sierpnia 2016 - 09:12

w instalacjach stag piszczenie oznacza przegląd tak jak pisze andreas. miałem dwa voyagery przez dłuższy czas jak będziesz mieć problem to pisz. możesz zakupić kabel na allegro za kilka złotych i program na komputer porać ze strony producenta acgassynchro jest darmowy i legalny itam możesz usunąć powiadomienie o przeglądzie 



#6 Bezimienny Gość.Grzyby_*

Bezimienny Gość.Grzyby_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 września 2016 - 13:36

Tak jak pisaliście - przegląd instalacji LPG odpowiadał za piszczenie.

A za szarpanie odpowiedzialny był aparat zapłonowy/cewka.

 

Dzięki za podpowiedzi !







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych