Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Remont głowicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Kasa100_*

Bezimienny Gość.Kasa100_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 październik 2016 - 11:01

Hej 

Remontował ktoś w 2.0 głowicę ? Ciśnienie na cyl. 12 -12 -12 -8 nie trzymają zawory ,stuka w tej okolicy cylindra. Pytanie na co się przygotować (także liczę się ,że może dół silnika też być zużyty) ale chodzi o głowice .

Wlałem wcześniej Liqui moly do czyszczenia popychaczy i jeszcze głośniej teraz chodzi :-) 



#2 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 październik 2016 - 11:46

Ciśnienie poniżej normy a na 4 cyl.b. żle,  czy to aby tylko głowica, jak to sprawdziłeś, dodawałeś oleju przy pomiarach?

jeżeli coś stuka to również może być coś z tłokiem,pierścieniami, tak bez rozbiórki to wróżenie.



#3 Bezimienny Gość.Kasa100_*

Bezimienny Gość.Kasa100_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 październik 2016 - 14:17

Sprawdzana była pod ciśnieniem i leciało z zaworów ssących. Ja wiem ,że bez demontażu to trochę wróżenie. A jak dmuchało z zaworów to już oleju nie wlewałem bo i tak trzeba robić silnik.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych