Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Ogrzewanie kabiny - grzeje na pół gwistka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bezimienny Gość.magnum_*

Bezimienny Gość.magnum_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopad 2016 - 20:27

Witam  :jupi  mam ciepło w autku  :jupi . Pawiem tak jestem trochę trudny jak się uprę a i mechanik po raz kolejny odmówił przepłukania silnika i nagrzewnicy.bo to głupota jak stwierdził.  Zrobiłem taki manewr : uparłem się na tę śmieszną klapkę i wygrałem tak wygrałem . Po rozebraniu wentylatora włożyłem lusterko łamane na teleskopie i obejrzałem to dokładnie . Widać jak leży na górnej części wiatraka klapka : taka z kratki plastikowej pokryta pianką. Wychaczona lub urwana od  tej klapki co jest też z kratki pokrytej pianką i widać ja na zdjęciach kokpitu od czoła zderzaka . Klapka myślę że ma się zamykać i otwierać ale nie działa. Skręciłem obie klapki w pozycji pionowej i doprowadziłem do całkowicie otwartego kanału między dołem wentylatora a górną częścią kokpitu. Bingo może śmieszne ale po skręceniu wszystkiego włączeniu wentylatora to wiało tak że głowa mała huragan z nawiewów . Ogrzewanie na maksa i po paru chwilach czuć gorące gorące powietrze i to z dużą siłą dmuchania z każdego wlotu . Super mam bardzo gorąco. Temperatura oki na zegarze , w aucie gorąco ja jestem bardzo zadowolony, Na pewno nie jest to tak jak powinno być ale żeby to zrobić perfekt to musowo trzeba wyciągnąć kokpit, Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc . Teraz mogę się zająć następnymi problemami tego autka. Pozdrawiam serdecznie . :piter  



#22 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 14 listopad 2016 - 20:53

A tak dla potomnych, płukałeś to, czy wystarczyła naprawa klapki aby rurki były gorące?



#23 Bezimienny Gość.magnum_*

Bezimienny Gość.magnum_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopad 2016 - 21:09

Nie płukałem bo sam nie mam jak w bloku mieszkam . Mechanik nie chciał więc zaryzykowałem z klapką i super trafiłem. Tylko klapka w moim przypadku była powodem . Siła wiatraka była za słaba jak leżała na nim klapka brak dopływu powietrza tak sobie to tłumaczę. 



#24 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 14 listopad 2016 - 21:19

Dla mnie to nie jest zrozumiałe, jak wiatrak słabo dmuchał i był słaby odbiór ciepła to tym bardziej rurki powinny być gorące



#25 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5160
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 listopad 2016 - 21:28

A według mnie ta cała afera spowodowana jest uszkodzonym oporem ( czujnik temperatury nagrzewnicy)  :kawka



#26 Bezimienny Gość.magnum_*

Bezimienny Gość.magnum_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 listopad 2016 - 22:23

Wiem że to dziwne ale po co mam kłamać. Jak miałem rozebrany środek kokpitu to ten plastik od nagrzewnicy i wlotów był bardzo gorący więc tam temperatura była chyba dość duża tylko nie wiało . Wiatrak nie miał jak mieszać powietrze bo był przyduszony otwartą klapką . Tak to dziwnie wygląda ale grzeje jak ... super. Sam do końca tego nie rozumiem.  A co do czujnika temperatury nagrzewnicy to gdzie on jest ? Też myślałem na początku o tym ale go nie znalazłem  :( . A co najdziwniejsze to węże dochodzące są teraz ciepłe , nie bardzo gorące czy gorące ale tylko ciepłe . Reduktor obok to jest bardzo gorący i jego węże też. Zobaczymy jak się będzie to sprawdzało w praniu.



#27 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 14 listopad 2016 - 23:23

Reduktor obok to jest bardzo gorący i jego węże też. Zobaczymy jak się będzie to sprawdzało w praniu.

Jak masz lpg(w opisie nie ma) to sprawdź miejsce podpięcia reduktora, może te trójniki mają za mały przekrój i dławią przepływ do nagrzewnicy.

 

 

A co do czujnika temperatury nagrzewnicy to gdzie on jest ?

Nie ma żadnego czujnika temperatury nagrzewnicy


Użytkownik theo edytował ten post 14 listopad 2016 - 23:25


#28 chromek 1

chromek 1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5160
  • Dołączył:  13 lip 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Zabrze
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 listopad 2016 - 06:35

Nie ma żadnego czujnika temperatury nagrzewnicy .Teodor nie ma hmm a to sorki, nie wiedziałem. :sciana Objawy jak z oporu :wacko:



#29 Bezimienny Gość.magnum_*

Bezimienny Gość.magnum_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 listopad 2016 - 21:19

Witam wszystkich. Karze sprawdzić przekrój tych trójników albo sam to jakoś ogarnę jak dam radę. Na tę chwilę mam gorąco i zrobiłem około 100 po mieście i bez żadnych problemów z ogrzewaniem. Jedynie co mnie nie pokoi to dwie rzeczy  1.  to że wąż od chłodnicy ten od góry jest bardzo bardzo gorący i czuć że silnik aż bucha od ciepła { takie wrażenie jak by pod maską było za gorąco }. Drugie to fakt że nadal czuje zapach płynu chłodniczego tak jak w lutym. W lutym miałem uszkodzoną uszczelkę termostatu i po zrobieniu też czasem czułem. Teraz remont głowicy i nadal czuje zapach płynu z prawej strony auta od przodu w kierunku chłodnicy . Dziwne bo wszystko było rozbierane . Ja myślę że coś się poci i wyciek jest za mały żeby go zobaczyć albo gdzieś sączy nagrzewnica . Czas pokarze co to . Pozdrawiam wszystkich. 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych