Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Prace blacharskie - Wymiana progów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 284
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopada 2016 - 18:49

Witam.

Kilka m-cy temu podczas wymiany oleju jak pitek unosił się w powietrzu zauważyłem purchawy na lewym progu.

Normalnie to tego nie było widać przez ozdobne orurowanie. Na dodatek przez całą długość od spodu widoczne było pęknięcie blachy. Szukałem długo poszycia. Nie znalazłem chociaż jakiś czas temu w Zielonej Górze można było kupić za 500 zł. poszycie lewego boku - z progiem. W kończy znalazłem dawcę jak się okazało w bardzo dobrym stanie. Po rozwierceniu i oddzieleniu poszycia od reszty - zero rdzy - chyba jeździł w suchym klimacie.

Wczoraj zostawiłem go u blacharza a dzisiaj poszedłem zobaczyć jak to wygląda. No ładnie - wspawane nowe poszycie uprzednio odtłuszczone wewnątrz i przemalowane podkładem 2x.

Jednak jak zobaczyłem stare wycięte to nie mogłem uwierzyć własnym oczom. Jak to się trzymało jeszcze w całości?

Ponadto próg dostanie do wewnątrz środek zabezpieczający.

Nie wiem co teraz myśleć o prawym progu. Dodam, że lewy nie nosił śladów napraw blacharskich.

 

 

Załączone pliki



#2 PThunter

PThunter

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2 563
  • Dołączył:  19 sie 2016
  • Rok Produkcji:.
  • Silnik:.
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Litzmannstadt
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopada 2016 - 19:51

Nie wiem co teraz myśleć o prawym progu

 

Jeśli nie ma żadnych objawów charakterystycznych dla rudego pożeracza blach, to ja bym na razie zostawił. Jeśli jest coś niepokojącego, to trzeba by w tym miejscu zrobić "odkrywkę" i obadać. Jakby co, to zawsze lepiej zrobić wszystko za jednym zamachem i mieć spokój.



#3 szyk60zt

szyk60zt

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 284
  • Dołączył:  11 lis 2014
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2,2 CRD M
  • Imię:Zdzisław
  • Skąd::Leszno Wlkp
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopada 2016 - 11:55

Może ktoś wie którędy woda dostaje się do wnętrza progu przy założonych nadkolach.



#4 bratex

bratex

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 818
  • Dołączył:  15 sty 2016
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD Limited
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa / Elbląg
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 listopada 2016 - 12:20

Tak na marginesie dodam że warto zrobić porządek za plastikowym nadkolem przednim. Nauczony doświadczeniem, po odkręceniu kilku śrub i odchyleniu nadkola, wypadnie z każdej strony przynajmniej 2kg ubitego błota, które zgromadziło się przez kilka lat i doskonale trzyma wilgoć.
  • bartek_sz3 lubi to





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych