Mi tam paliwo nie drożeje, ja zawsze za stówkę tankuję
Monitor spalania
#21
Napisano 01 styczeń 2017 - 09:13
#22
Napisano 01 styczeń 2017 - 11:29
#23 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 01 styczeń 2017 - 14:56
Widzę, że zamierzacie latać Pitolami w tym nowym roku. Nie będzie tak lekko... Biorąc pod uwagę charakterystykę aeordynamiczną naszych "statków powietrznych" prędkość startu , lądowania będzie oscylować gdzieć w granicach 400 - 500 km/h, w zależności od dodatkowych gadżetów (miecio będzie potrzebował większej prędkości), ciężaru pilota i wysokości zawieszenia
PS.
Przepraszam Agato za offtopic
Załączone pliki
#24
Napisano 01 styczeń 2017 - 15:21
Dlaczego zamierzamy?My już latamy:DWidzę, że zamierzacie latać Pitolami w tym nowym roku. Nie będzie tak lekko... Biorąc pod uwagę charakterystykę aeordynamiczną naszych "statków powietrznych" prędkość startu , lądowania będzie oscylować gdzieć w granicach 400 - 500 km/h, w zależności od dodatkowych gadżetów (miecio będzie potrzebował większej prędkości), ciężaru pilota i wysokości zawieszenia
PS.
Przepraszam Agato za offtopic
#25
Napisano 01 styczeń 2017 - 15:58
Ale na cysternę się nadaje.
#26
Napisano 01 styczeń 2017 - 17:19
1,6 Dlaczego się nie chwalicie że macie dziury w podłodze jak Fred Flinstone ?
#27
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:00
Nie wiem jak jest w 2.2,ale w 1.6 piętami odpychać się nie musimy1,6 Dlaczego się nie chwalicie że macie dziury w podłodze jak Fred Flinstone ?
P.S.
Żary pozdrawiają Zieloną Górę
Użytkownik kade edytował ten post 01 styczeń 2017 - 18:02
#28
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:02
Echh..... co Wy w ogóle wiecie o PT 1.6?
Ten kto nigdy nie poczuł mocy 116 km nie wie co to prawdziwe życie.
Kiedy usłyszy się choć raz w życiu ten przeraźliwy ryk silnika 1.6 nic już nie będzie takie samo.
To jak tajemna inicjacja i przejście w inny wymiar.
Kade,
Zainstalowałem sobie ostatnio spadochron hamujący do PT. Działa doskonale i zmniejsza dobieg.
Kupiłem od tego samego sprzedawcy z allegro od którego kupowaliśmy ostatnio wysokościomierze i bomby kasetonowe.
Zastanawiam się jeszcze nad dopalaczem ale chyba odpuszczę bo to cholerstwo zużywa zbyt dużo paliwa.
Użytkownik Al Capone edytował ten post 01 styczeń 2017 - 18:02
#29
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:04
że tylko nasze F-16
Raczej F-1,6
#30
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:08
Lpg i żadnych innych dopalaczy.Miałem.Spróbowałem.Ale jak w 3 sekundzie od startu wszedłem na orbite___Marsa (jakoś tak mnie poniosło)to zrezygnowałem.
#31
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:09
Raczej F-1,6
Jak zwał tak zwał ale ja swojego parkuję w hangarze w Krzesinach. Mają go dostosować do ostatnio kupionych pocisków manewrujących JASM. Mam nadzieję, że nie zniszczą mi lakieru.
#32
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:11
Raczej F-1,6
Kolejny z 2.2 zazdrości
#33
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:17
Kolejny z 2.2 zazdrości
Gdybyś tankował paliwo do kombajnów i snopowiązałek to też byś zazdrościł.
#34
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:21
Co wyście z Ciborza nawiali czy dostaliście przepustkę?
#35
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:25
Cicho bo rada nadzorcza też maszynami rolniczymi jeździGdybyś tankował paliwo do kombajnów i snopowiązałek to też byś zazdrościł.
A mogli by sobie porządne F-16 sprawić
#36
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:26
Co wyście z Ciborza nawiali czy dostaliście przepustkę?
Nie. Tam pacjentami są posiadacze tylko srebrnych PT.
Kade ma czerwonego a ja czarnego.
Użytkownik Al Capone edytował ten post 01 styczeń 2017 - 18:29
- bartek_sz3 i hencio lubią to
#37
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:27
Co wyście z Ciborza nawiali czy dostaliście przepustkę?
Pojeździj 1.6 to zrozumiesz.Wszystko zrozumiesz.Nawet kobiety
#38
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:32
Bez urazy ale zostanę przy 2,4.
Chyba macie troche nieszczelne kokpity w tych 1,6,i trochę splin dostało wam się do środka.
#39
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:38
Albo 1.6 albo 2.4 gt Żadnych pomiędzyBez urazy ale zostanę przy 2,4.
Chyba macie troche nieszczelne kokpity w tych 1,6,i trochę splin dostało wam się do środka.
A spaliny mamy pompowane bezpośrednio w opony,dzięki czemu mamy mniejsze opory toczenia co przekłada się bezpośrednio na spadek spalania.Benzyny.Lpg i innych dopalaczy
Użytkownik kade edytował ten post 01 styczeń 2017 - 18:41
#40
Napisano 01 styczeń 2017 - 18:38
Bez urazy ale zostanę przy 2,4.
Chyba macie troche nieszczelne kokpity w tych 1,6,i trochę splin dostało wam się do środka.
2.4 ? Nie wstydzisz się czymś takim jeździć? Jak znosisz to kiedy ludzie wytykają Ciebie na ulicy palcami. skandując "żółwik!, żółwik!" ?
- kade lubi to
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
gdzie jest czujnik spalania stukowego? 2.4 150km |
Techniczny podstawowy | huberts77 |
|
|
|
Odczyt spalania paliwa |
Techniczny podstawowy | sunmac28 |
|
|
|
w przykrych okolicznosciach sprawdzil sie monitoring |
Offtopic | MayheM |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych