Witam ! Zaświeciła mi się kontrolka od silnika i odczytałem metodą kluczykową , że to błąd P0300. Auto zapala i jeździ normalnie. Czasem nierówno pracuje na wolnych obrotach w szczególności na gazie.
Znalazłem konkretną odpowiedź na moje pytanie :
Mówiąc po polsku system zanotował co najmniej dwukrotne wypadanie zapłonu na cylindrach ? Do sprawdzenia :świece , przewody ,cewka ? i czujnik położenia wału.Ale raczej na sto procent wymień swiece i przewody na zalecane i problem zniknie . Świece proszę kupić takie jak są zalecane na nalepce pod maska auta , a nie to co polecają do gazu szpece z hurtowni.
Chciałbym uniknąć podpowiedzi "szpeców" w hurtowni jak kolega pisze , bo po zakupie auta przy wymianie rozrządu od razu poszedł komplet przewodów i świec i chyba nie najlepsza to była zmiana , a ja potrzebuję jak wielu ludzi w tym kraju "dobrej zmiany"
. Pytanie moje zatem brzmi jakie świece i przewody waszmościowie polecają biorąc pod uwagę doświadczenia w eksploatacji ???? Dzięki z góry za odpowiedź.