

Mycie silnika
#21
Bezimienny Gość.sitares_*
Napisano 02 maja 2017 - 23:12

#22
Napisano 03 maja 2017 - 17:06
a tak przy okazji pamięta ktoś od kiedy weszła i nastała "moda", zafunkcjonowała "fobia" mycia silnika bądź jego przestrzeni????
#23
Napisano 03 maja 2017 - 18:16
są robione na zasadzie wtyczek hermetycznych.
ale dupcysz az ci sie z dupa pali,...
#24
Napisano 04 maja 2017 - 10:28
Miecio, muszę Cię zasmucić ale pracuję w firmie, która robi silniki elektryczne do samochodów i wtyczki są szczelne, żeby połączenia nie rdzewiały. Takie wtyczki określa się, przynajmniej u mnie, jako hermetyczne.
Dla przykładu robimy testy szczelności silników i połączeń. Jeśli występuje ubytek ciśnienia to silnik ląduje na teście wodnym i szukasz gdzie jest wyciek.
Niestety ale z moją dupą wszystko w porządku. Poniżej zdjęcia z google. Szukanie informacji nie boli
https://www.google.p...iw=1536&bih=755
#25
Napisano 04 maja 2017 - 11:03
zadna wtyczka i gniazdo w pt nie przejdzie waszych testow wiec kto tu dupcy, przepraszam za to "palenie z dupa" ale pisalem w emocji widocznie,....
teoria teoria a praktyka praktyka
bez urazy
Użytkownik miecio edytował ten post 04 maja 2017 - 11:06
#26
Napisano 04 maja 2017 - 11:57
wtyczki są szczelne, żeby połączenia nie rdzewiały. Takie wtyczki określa się, przynajmniej u mnie, jako hermetyczne.
Wszystko ok, ale jak taka złączka dostanie bezpośrednio na grzbiet 100 barów lub więcej z dyszy Karchera, to myślę, że część obwieści GAME OVER.
#27
Napisano 04 maja 2017 - 12:12
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi ,ale dalej nie wiem czy ryzykować
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedź jest banalnie prosta.
Chcesz ryzykować? Umyj,
Nie chcesz ryzykować? Nie myj.
#28
Napisano 04 maja 2017 - 12:26
Ament..
#29
Napisano 04 maja 2017 - 13:54
a i slusznie
AMEN,.......taaa reflektorow tez nie da sie umyc od srodka ,...hahahahaha
taaa 100barow to tyle co jakies 102 atmosfery techniczne,.. cisnienie spore ale na wylocie dyszy ,...im dalej od dyszy cisnienie spada w postepie geometrycznym wiec ja problemu nie widze a widze same zalety,... MIEC jak LESIO czysty motor ale on to robi szmateczka, delikatnie na BLYSK,..
AMEn,...
#30
Napisano 04 maja 2017 - 14:17
Mietek,
Sprawa jest prosta. Dziewczyna wymyje silnik myjką ciśnieniową wg Twoich wskazówek a w razie problemów technicznych z tym związanych zwrócisz jej koszty naprawy z własnej kieszeni. OK? Myślę, że to uczciwa propozycja.
#31
Napisano 04 maja 2017 - 14:23
A gdzie to są chętne dziewczyny do mycia silnika?
#32
Napisano 04 maja 2017 - 14:38
ja dziewczynie umyje silnik niech tylko podjedzie,. silnik bedzie umyty bez gwarancji odjechania na zapalonym motorku,.hehehehehe
hencio jak to gdzie TU na FORumie sa chetne ale mycie silnika bym pozostawil jurnym chlopcom jednak po chwili zastanowienia,.. nie podpuszczam ale bym wymyl silnik autku co nazywa sie PT CRUISer a nie dziewczynie bo juz za stary na bzdety jestem,...
- hencio lubi to
#33
Napisano 04 maja 2017 - 15:06
Co Wy tutaj tak zawzięcie piszecie o "myciu silnika" kiedy Wam się "rezerwa pali" ?
#34
Napisano 04 maja 2017 - 15:15
.im dalej od dyszy cisnienie spada w postepie geometrycznym wiec ja problemu nie widze a widze same zalety,...
miecio, im dalej dysza tym potencjalne zalety maleją, bo unoszącą się wodną mgiełką zasyfionej komory i silnika nie domyjesz Tak więc moim zdaniem albo ryzyk fizyk i vabank, czyli solidne mycie pod ciśnieniem, albo danie se siana z niby myciem ciśnieniowym i lanie z węża na uprzednio spryskany odpowiednim preparatem silnik.
#35
Napisano 04 maja 2017 - 15:30
PThunder, no wszystko w granicach rozsądku. Wnętrza też raczej Karcherem nie pierzesz. Zaprojektowane jest żeby wytrzymało warunki normalnego użytkowania + warunki specjalne (overstress). Raczej nigdzie na drodze 100 barów nie znajdziesz działające bezpośrednio w uszczelki.
Tak jak już było wspomniane. Jak nikt nie grzebał to jest prawdopodobieństwo, że po tylu latach połączenia wytrzymają zalanie.
Zgadzam się z wami. Każdy leje wodę w komorę na własne ryzyko.
AMEN.
#36
Napisano 24 maja 2017 - 09:46
Prosciej najpierw najwiekszy brud wymyc pedzlem/szczotka a zmywac nie woda a benzyna ekstrakcyjna - sama odparuje i nie ma problemu z zalanymi wtykami. Koszt nieco wiekszy ale u mnie zdaje to egzamin.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
![]()
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych