
Klimatyzacja
#21
Napisano 15 czerwca 2017 - 17:44
#22
Napisano 15 czerwca 2017 - 21:49
Ile powinno być czynnika w klimatyzacji ?
#23
Napisano 15 czerwca 2017 - 22:00
- lowermann lubi to
#24
Napisano 19 czerwca 2017 - 23:13
To jeszcze raz podpinam się do tematu:
Czy ktoś wie gdzie można kupić NOWY przewód klimatyzacji z dyszą rozprężną do 2,2 CRD ???
#25
Napisano 19 sierpnia 2017 - 08:26
- lowermann lubi to
#26
Napisano 19 sierpnia 2017 - 08:28
Ale mimo tego złego podłączenia klimatyzacja jest nabita prawidłowo czy jechać do nich niech poprawiają?
Pod które punkty powinno się podłączać ?
Edit:
A wyczytałem tak jak mówisz iż te dwa porty servisowe są na niskim ciśnieniu, a port wysokiego ciśnienia jest na dole przy sprężarce.
Użytkownik lowermann edytował ten post 19 sierpnia 2017 - 08:37
#27
Napisano 19 sierpnia 2017 - 08:36
Bez znaczenie na nabicie jeśli zrobili to prawidłowo -samą próżnię aby wszystko ściągnąć robi się minimum 20 minut ? , 3minuty test szczelności i 15 s nabicie układu i sprawdzanie wydajności klimatyzacji .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 sierpnia 2017 - 08:37
#28
Napisano 19 sierpnia 2017 - 08:45



Użytkownik lowermann edytował ten post 19 sierpnia 2017 - 08:46
#29
Napisano 19 sierpnia 2017 - 08:45
#30
Napisano 26 sierpnia 2017 - 12:02
Kurcze mój post mimo edycji wygasł. Brzmiał on tak:
Wczoraj byłem na nabiciu klimatyzacji. Używali urządzenia Acix Invent. Standardowo odzyskanie czynnika (Odzyskano równo 600 gr) Urządzenie nabiło potem 700 gram, uzupełniło olej, a potem wyskoczył komunikat na urządzeniu po odpaleniu klimatyzacji (sprawdź ciśnienie AC). Na manometrach na zegarze niebieskim było chyba 4 bary, a na zegarze czerwonym było chyba coś koło 2,5 bara? Klima niby chłodzi, rurka jest zimna, w sumie obie były zimne. Nie wiadomo o co chodzi. Czy mógł coś przy nabijaniu uszkodzić? Czynności jakie były wykonywane po kolei to: 1.Załączenie klimatyzacji by sprawdzić czy działą. 2.wyłączenie auta i podpięcie urządzenia. Nie wiem jak on to podpiął ale chyba niebieski do pierwszej rurki od silnika, a czerwony do tej rurki pierwszej od błotnika. 3.urządzenie zaczeło odzyskiwać czynnik potem było sprawdzanie, potem coś pokazywało sprawdzanie próżni 4.następnie pompowanie czynnika co trwało coś koło 15 minut, potem jakieś uzupełnienie oleju. 5.Na koniec wyskoczylo by sprawdzić ciśnienie, gość kazał odpalić auto i się dziwił że nie ma ciśnienia. 6.Teraz pytanie czy coś zpartolił, czy tak to ma być w ptcruiserze >?
A tutaj od 26 posta odpowiedzi by było składnie
http://ptclub.pl/ind...zacja/?p=302633
#31
Napisano 26 sierpnia 2017 - 20:03
#32
Napisano 27 sierpnia 2017 - 19:53
Hm, akurat na zwiększeniu obrotów i przytrzymaniu ich nie sprawdzałem jak to jest ale...
u mnie wcześniej było tak iż przy wolnych obrotach po załączeniu klimatyzacji co około 40 sekund klimatyzacja się włączała i wyłączałą.
teraz na wolnych obrotach cały czas pracuje i się nie wyłącza, wentylator cały czas chodzi, wcześniej się wyłączał. Nie mam pojęcia o co tu może chodzić. Czy tak ma być, czy może jakiś czujnik padł. Heh nie mam pojęcia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nie działa klimatyzacja i brak pracy wentylatora chłodnicy |
Techniczny podstawowy | zero |
|
![]()
|
|
Klimatyzacja |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.transplantator_* |
|
![]()
|
|
Klimatyzacja działa kiedy chce |
Techniczny podstawowy | cyborg |
|
![]()
|
|
Klimatyzacja działa non stop![]() |
Techniczny podstawowy | grech78 |
|
![]()
|
|
Klimatyzacja a skrzynia biegów |
Techniczny podstawowy | Byzoeu |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych