Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zawieszające obroty i gaśnie na zimnym

krokowy obroty tempomat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.anstwa_*

Bezimienny Gość.anstwa_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 lipca 2017 - 10:15

WITAM, MAM PROBLEM Z MOIM PiTkiem 2.0 16V. JUŻ OD JAKIEGOŚ CZASU ZAUWAŻYŁEM ŻE PODCZAS ZMIANY BIEGU OBROTY SPADAJĄ POWOLI I ZAWIESZAJĄ SIĘ JA 1500-2000, SPADAJĄ DO ZERA KIEDY ZATRZYMAM AUTO. CZASEM RÓWNIEŻ PODCZAS JAZDY GDY WCISKAM SPRZĘGŁO DELIKATNIE IDĄ W GÓRĘ I DOPIERO SPADAJĄ. DODAM, ŻE NA ZIMNYM PO CAŁEJ NOCY GAŚNIE PARĘ RAZY DO MOMENTU KIEDY SILNIK SIĘ NIE ROZGRZEJE. WYMIENIONY KROKOWIEC, CZYSZCZONA PRZEPUSTNICA, SPRAWDZONE LINKI.

PROBLEM ZNIKŁ PO WYMIANIE KROKOWCA NA JAKIEŚ 4 DNI. KIEDY W TRASIE UŻYŁEM TEMPOMATU PROBLEM WRÓCIŁ. TEMPOMAT ODŁĄCZONY I ROBIONY RESET KOMPUTERA I DALEJ TO SAMO. POMOCY!!!!



#2 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9 306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipca 2017 - 10:18

Kuba, jedna prośba, nie pisz na forum tekstu wielkimi literami. Taki tekst po prostu ciężko się czyta, 



#3 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 039
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipca 2017 - 10:23

Kolego anstwa, proszę nie krzyczeć na forum. :kawka  Wypadało by również przywitać się w odpowiednim dziale. 



#4 Bezimienny Gość.anstwa_*

Bezimienny Gość.anstwa_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 lipca 2017 - 10:29

Przepraszam jestem nowy, jeszcze nie do końca ogarnąłem forum :) 



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 067
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipca 2017 - 14:42

Wymień czujnik układu wspomagania i problem zniknie - a następnym razem proszę użyć szukaj ? - temat był opisywany wielokrotnie ma forum . Dla upewnienia proszę sprawdzić błędy metoda licznikowa ( tez opisane na forum jak zrobić ) problem z czujnikiem to błąd P0551

#6 Bezimienny Gość.anstwa_*

Bezimienny Gość.anstwa_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 lipca 2017 - 23:28

Dzieki wielkie za porade. Spróbuję. A tak z czystej ciekawości, jak obroty mają się do układu kierowniczego? Dlaczego?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

#7 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5 823
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipca 2017 - 05:11

Pompa układu wspomagania daje obciążenie do silnika podczas pracy. Żeby Ci silnik nie zdechł podczas manewrowania podbija obroty trochę do góry. Jak masz uwalony czujnik układu wspomagania wtedy nie będzie ci podbijalo obrotów silnika

#8 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1 988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 15 lipca 2017 - 18:42

Pompa układu wspomagania daje obciążenie do silnika podczas pracy. Żeby Ci silnik nie zdechł podczas manewrowania podbija obroty trochę do góry. Jak masz uwalony czujnik układu wspomagania wtedy nie będzie ci podbijalo obrotów silnika

I silnik będzie gasł

 

Pozdro :bigmeen







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: krokowy, obroty, tempomat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych