Gaśnie i szarpie podczas jazdy
#21
Napisano 20 April 2019 - 10:13
http://www.dtcsearch...20/?from=Torque
http://www.dtcsearch...71/?from=Torque
http://www.dtcsearch...33/?from=Torque
- steryd lubi to
#22
Napisano 20 April 2019 - 10:19
Wygląda na problem z górną sondą lambda. Zacząłbym od sprawdzenia instalacji elektrycznej sondy - gazole się gdzieś w nią wpinali. Jak nie jest uszkodzona - to instalacja gazowa do regulacji. Potem zostaje już tylko katalizator uszkodzony - pewnie przy regulacji gazu wyjdzie, jeśli gazownik ogarnia temat pracy silnika spalinowego. Błąd kata może zniknąć po rozwiązaniu problemu leniwej górnej sondy lambda i wyregulowaniu gazu. Możliwe, że katalizator jest przetopiony i ogranicza wypływ spalin - też błędy pasują. Dlatego górna sonda może być leniwa i problemy z gaśnięciem i pływaniem obrotów przy niższych prędkościach silnika.
Użytkownik maxym72 edytował ten post 20 April 2019 - 10:22
#23
Napisano 20 April 2019 - 11:06
#24
Napisano 20 April 2019 - 11:30
P0133-1/1 O2 SENSOR SLOW RESPONSE
When Monitored: With the engine running for more than 2 minutes and in Closed Loop mode, battery voltage > 9.5 volts, fuel level >15%, engine speed >1760<3200 RPM, vehicle speed <110 km/h (68 MPH), air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) enable after engine temp >60°C (140°F), atmospheric pressure >700 hpa (psi), MAF >90<300 mg/tdc, MAF >32<100 kg/h and MAF change <10 kg/h, EVAP Purge duty cycle <50%, 1/1 O2 heater operational, 1/1 O2 heater duty cycle >12.5<100%, 1/2 O2 heater duty cycle >12.5<100% and no DTCs for engine misfire, ECT, MAP, CRK, IAT or CAM Sensor, nor Fuel System, VSS, 1/2 O2 Sensor and Heater, or EVAP Solenoid.
Set Condition: The 1/1 Oxygen Sensor Signal circuit average switching period > the PCM internal calibration table or the number of incomplete switches >40 before 35 complete O2 cycles (35 switches). Two trip fault.
P0420-1/1 CATALYTIC CONVERTER EFFICIENCY
When Monitored: With the engine running for more than 1 minute, fuel system in closed loop mode, battery voltage >9.0 volts, fuel level >15%, coolant temp >75°C (167°F), vehicle speed >0 km/h <255 km/h (158 mph), the engine speed >1536<3392 RPM, and MAF >32<90 kg/h with a change of 10 kg/h or less, atmospheric pressure >700 hpa, cannister purge test off, air temp >-17.8°C (0°F) and <-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F) or air temp >-7°C (19.4°F) enable after coolant temp >70°C (158°F), exhaust temp >350°C (662°F) <976°C (1789°F), and no ECT, MAP, CRK, CAM, VSS,IAT, 1/1 O2, 1/2 O2 Sensor nor fuel system or misfire DTCs present.
Set Condition: As catalyst efficiency deteriorates, the switch rate of the downstream O2 sensor approaches that of the upstream O2 sensor. If at any point during the test the switch ratio reaches a predetermined value a counter is incremented by one.
P0171-1/1 FUEL SYSTEM LEAN
When Monitored: With the engine running in closed loop mode, the fuel level >15%, atmospheric pressure >700 hpa, battery voltage >9.0 volts, air temp >-17.8°C (0°F) <-7°C (19.4°F), coolant temp >69.75°C (157.6°F), MAF >0, canister load <50%, purge command = 0 or max, and no ECT, IAT, or MAP Sensor nor Canister Purge Solenoid DTCs present.
Set Condition: If fuel correction is 25% or higher, this DTC is set whenever the fault is detected and the MIL is turned on after the second trip with the fault present.
masz pełne poprawne opisy błędow
#25
Napisano 20 April 2019 - 11:46
#26
Napisano 20 April 2019 - 11:51
Nigdy lm327 nie był niczym innym jak zabawka do diagnostyki . Coś tam sprawdzić ale to wolny interfejs i ubogi a procesor to zabytek.
Ale nie to jest najważniejsze, sam interfejs nie pozwoli ci na nic więcej niż oprogramowanie z którym współpracuje .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 April 2019 - 12:03
#27
Napisano 20 April 2019 - 13:00
#28
Napisano 20 April 2019 - 13:43
Masz wszystko, czego potrzebujesz. Dalej zostaje tylko głowa i kombinacja.
#29
Napisano 20 April 2019 - 14:47
zawsze możesz kupić bardziej rozbudowany interfejs ze wsparciem producenta pod markę i innymi możliwościami , EL327 robi tylko silnik , przy wydatku ok 450 zl masz dostep do pozostąłych modułów np .Maxiecu nasz polski tester od Marii - to jedyny tester co sprawdza diesla w przedlifcie ,m ABS , ECU , AirBAG , Immo , skrzynie i resztę bajerów - ma wbudowany multiplexer i możliwość testów wykonawczych oraz licencje można wykupić na dowolne marki .
#30
Napisano 01 May 2019 - 09:31
#31
Napisano 01 May 2019 - 09:34
kup nowy czujnik walka rozrządu i wymień - skończy się problem , przykręcany na jedną śrubę pd strony paska osprzętu
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 May 2019 - 09:40
#32
Napisano 01 May 2019 - 11:15
#33
Napisano 01 May 2019 - 11:22
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 May 2019 - 11:24
#34
Napisano 02 May 2019 - 18:55
Lukasz pisałem na poważnie - wymień ten czujnik , on pada przy tym silniku od temperatury .Używany odradzam bo może być takli sam .
#35
Napisano 03 May 2019 - 08:40
Załączone pliki
#36
Napisano 03 May 2019 - 08:45
Wystarczy , przed wymianą sprawdż czy jest 5V na zasilaniu czujnika , masa i przejście sygnału powrotnego do sterownika silnika omomierzem
#37
Napisano 03 May 2019 - 09:13
#38
Napisano 03 May 2019 - 09:16
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 03 May 2019 - 09:16
#39
Napisano 03 May 2019 - 15:03
proszę schemat 1,6
Załączone pliki
#40
Napisano 05 May 2019 - 09:28
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Po podłączeniu ładowarki świecą się lampy do jazdy dziennej |
Techniczny podstawowy | Even |
|
|
|
Samochód gaśnie podczas jazdy |
Techniczny podstawowy | Topolino |
|
|
|
Wczoraj i dzisiaj zgasł podczas jazdy |
Techniczny podstawowy | hirekpl97 |
|
|
|
Gaśnie na wolnych obrotach, trudno zapalić |
Techniczny podstawowy | HappyHearse |
|
|
|
Gaśnie na zimnym silniku po odpaleniu. |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych