PiTek obecnie po uruchomieniu wchodzi na około 1,5 tys. obrotów. podczas jazdy faluje na obrotach, bardzo często gaśnie, jak również powtarza się szarpanie.
błąd P0302 następnie P0507 i P2107
#1
Napisano 30 grudnia 2019 - 21:00
#2
Napisano 01 stycznia 2020 - 10:31
Nie wiem jakiej pomocy oczekujesz ? - elektryk , dokładne sprawdzenie połączeń między przepustnicą a sterownikiem silnika , sprawdzenie mas i zasilania na sterowniku silnika , podłączenie pod komputer i sprawdzenie parametrów `z przepustnicy .Na 100 % skończy sie wymianą z przeprogramowaniem i ustawieniem drugiej przepustnicy .W przypadku wymiany obowiązkowe jest wgranie nowego oprogramowania do sterownika silnika - często ulega rozjechaniu mapa parametrów przy tej usterce .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 01 stycznia 2020 - 10:32
#3
Napisano 02 stycznia 2020 - 17:08
dziękuję za sugestie i za pomoc. PiTek już stoi w odpowiednim serwisie.
8-go stycznia będę po serwisie to napiszę, czym się skończyło.
jeszcze raz wielki dzięki.
#4
Napisano 03 stycznia 2020 - 02:20
mam problem ze swoim PiTkiem: 1.6L benzyna, rocznik 2004 (modelowy 2005)
na początku grudnia wydmuchało mi świecę z głowicy. PiTek chodził, jak traktor i pojawił się błąd P0302 czyli Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów.
pojechałem do firmy regenerującej głowice i udało się naprawę wykonać bez zdejmowania głowicy.
od razu wymieniłem również wszystkie świece.
PiTek odzyskał wigor i dźwięk traktora zniknął.
dzień po naprawie Pitek przy prędkości około 60 km/h szarpnął, jakby na chwilę stracił moc, zapaliła się kontrolka silnika i zaczęła migać czerwona kontrolka z piorunem.
od tego momentu pojawiły się dwa kolejne błędy P0507 czyli układ regulacji biegu jałowego - obroty wyższe niż oczekiwane i błąd P2107.
PiTek obecnie po uruchomieniu wchodzi na około 1,5 tys. obrotów. podczas jazdy faluje na obrotach, bardzo często gaśnie, jak również powtarza się szarpanie.
na razie z PiTkiem nic nie robiłem.
proszę o pomoc.
Poczytaj moje posty na temat pioruna. U mnie skończyło się na zastosowaniu środka o nazwie Kontakt (do potencjometrów). Spryskałem wszystkie wtyczki od układu sterowania przepustnicą włącznie z wielopinową wtyczką komputera i od 1.5 roku jeżdżę bez problemu w tej materii.
#5
Napisano 03 stycznia 2020 - 19:56
lewe powietrze - spadł przewód podciśnieniowy.....
#6
Napisano 07 stycznia 2020 - 20:49
to może być dobry trop. Też borykałem się z szarpaniem, piorunami i chekiem. Przy wymianie oleju w serwisie, auto wyjechało bez błędów, szarpania i nic nie chcieli więcej. Wnioskuję że musiała to być pierdoła. Za radą Andrzeja oblukalem kable, złączki, wtyczki i nic nie znalazłem. No jeszcze przewody świec na pewno miały przebicia, bo porcelanki były brązowe tak jakbym od piorunówlewe powietrze - spadł przewód podciśnieniowy.....
Użytkownik steryd edytował ten post 07 stycznia 2020 - 20:52
#7
Napisano 12 stycznia 2020 - 16:33
#8
Napisano 12 stycznia 2020 - 17:34
Użytkownik steryd edytował ten post 12 stycznia 2020 - 17:37
#9
Napisano 12 stycznia 2020 - 17:46
przewody zapłonowe mam zamontowane NGK RC-RV1301.
może ktoś będzie zainteresowany kupnem PiTka to:
https://ptclub.pl/in...km-z-pl-salonu/
Użytkownik coupler edytował ten post 12 stycznia 2020 - 18:11
#10
Napisano 13 stycznia 2020 - 21:34
dzisiaj zrobiłem PiTkiem około 50 km i tylko raz szarpnął. na chwilę zapaliła się kontrolka silnika i czerwony piorun. po około 10 sekundach zgasła. załączam zdjęcie zegarów.
pojeżdżę do końca tygodnia, jak problem będzie nadal występował wymienię przepustnicę, zgodnie z zaleceniami Andrzeja.
Załączone pliki
#11
Napisano 14 stycznia 2020 - 14:35
#12
Napisano 14 stycznia 2020 - 14:43
Bardzo awaryjne ? Nie wiem kto Ci taki kit sprzedał .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 14 stycznia 2020 - 14:45
#13
Napisano 14 stycznia 2020 - 15:26
#14
Napisano 14 stycznia 2020 - 15:33
Co Ty pitolisz Maciej ? - przepustnice elektroniczne z zabudowanym krokowym to zmora wielu marek audi , seat ,VW, renault ,dodge czy też mercedes (klasa A to totalna porażka jeśli chodzi o przepustnice ) - grupa VW ,tam jeszcze większy problem bo zamienniki nie chciały się kodować i nie pracowały poprawnie .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 14 stycznia 2020 - 15:35
- Felcom lubi to
#15
Napisano 14 stycznia 2020 - 15:48
Panowie, może wiecie, kto regeneruje takie przepustnice lub ma na sprzedaż, bo nie są już dostępne. obdzwoniłem serwisy i nie ma ich nigdzie na stanie...
#16
Napisano 14 stycznia 2020 - 16:26
#17
Napisano 14 stycznia 2020 - 17:15
ale tutaj gadamy o pt 1.6. przejrzałem forum i sam dawałeś inne rady. Nie rozumiem. Czy coś się zmieniło w tym temacie. 6 m-cy temu walczyłem z tym. No może 8. Czas szybko zapitala.. no i jeszcze nie wykluczam że serwis wgrał jakiś nowy soft w ramach akcji. Dla przykładu powiem że ta BMW 1 co kolega kupił rok temu, to przy wymianie oleju serwis zrobił za darmo adaptację softu, bo był problem z ABS i pomimo że akcja serwisowa była jakiś czas temu, to serwis ją zrobił nieodpłatnie, bo jego auto tego nie miało.Co Ty pitolisz Maciej ? - przepustnice elektroniczne z zabudowanym krokowym to zmora wielu marek audi , seat ,VW, renault ,dodge czy też mercedes (klasa A to totalna porażka jeśli chodzi o przepustnice ) - grupa VW ,tam jeszcze większy problem bo zamienniki nie chciały się kodować i nie pracowały poprawnie .
jak poczytasz to Andrzej nie polecał bo na krótko starczał taki zabieg. Też byłem zrozpaczony, auto jeździ bez rządnych problemów.Panowie, może wiecie, kto regeneruje takie przepustnice lub ma na sprzedaż, bo nie są już dostępne. obdzwoniłem serwisy i nie ma ich nigdzie na stanie...
Użytkownik steryd edytował ten post 14 stycznia 2020 - 17:11
#18
Napisano 14 stycznia 2020 - 17:18
Maciej, dobrze... popatrzę jeszcze raz w przewody. Widziałem wątek z przepustnica od mini. To ostateczność.
#19
Napisano 14 stycznia 2020 - 17:23
Panowie spokojnie - jest procedura serwis powinien ją wykonywać w kolejności 1,6 to wredne auto do diagnostyki i nim weźmiecie się za wydawanie kasy , tak jak Maciek pisze kable,kable i złącza do dokładnego sprawdzenia od tego sie zaczyna w każdym aucie .Usterka na innych obwodach sterownika silnika może skutkować błędną diagnostyką problemu .
#20
Napisano 14 stycznia 2020 - 17:29
Panowie spokojnie - jest procedura serwis powinien ją wykonywać w kolejności 1,6 to wredne auto do diagnostyki i nim weźmiecie się za wydawanie kasy , tak jak Maciek pisze kable,kable i złącza do dokładnego sprawdzenia od tego sie zaczyna w każdym aucie .Usterka na innych obwodach sterownika silnika może skutkować błędną diagnostyką problemu .
OK. zacznę od Waszych sugestii. Kable i złącza. Sprawdzę. Wyczyszczę. Będę mógł to zrobić dopiero w sobotę. Dam znać, jak poszło.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
|
prędkościomierz wariuje, tempomat nie działa, błąd P0833 |
Techniczny podstawowy | markus |
|
|
|
błąd p0140 |
Techniczny podstawowy | Voltek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych