Silnik 2.2 CRD po lifcie
Started By
Bezimienny Gość.owrad_*
, 17 lis 2010 14:43
31 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 listopad 2010 - 14:26
Ja również jestem zdania takie go jak Mieciu.
To musi być solidnie zrobione, a żeby tak było, to tą pękniętą obudowę musisz mieć na zewnątrz. Nawet jeśli byś zdecydował się zdecydował na to lutowanie, to musisz użyć wysokiej temperatury aby stopić te dwa elementy( obudowa i lut) . Jak chcesz tam podejść z palnikiem ?
Wyjecie silnika to nie jest żadna tragedia, a spawanie obudowy jest trwalsze niż jej lutowanie.
Zrobisz jak uważasz, żebyś tylko potem drugi raz nie musiał tego robić
To musi być solidnie zrobione, a żeby tak było, to tą pękniętą obudowę musisz mieć na zewnątrz. Nawet jeśli byś zdecydował się zdecydował na to lutowanie, to musisz użyć wysokiej temperatury aby stopić te dwa elementy( obudowa i lut) . Jak chcesz tam podejść z palnikiem ?
Wyjecie silnika to nie jest żadna tragedia, a spawanie obudowy jest trwalsze niż jej lutowanie.
Zrobisz jak uważasz, żebyś tylko potem drugi raz nie musiał tego robić
#22 Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*
Napisano 22 listopad 2010 - 15:57
Ten palnik co gość daje gratis jest wielkości normalnego długopisa. Myślę że się sprawdzi.
#23
Napisano 22 listopad 2010 - 17:01
zarty sobie robicie.............
zawsze mozna uzyc kleju z maki kartoflanej......
zawsze mozna uzyc kleju z maki kartoflanej......
#24
Napisano 22 listopad 2010 - 17:25
Ponieważ owrad, i tak jest już przekonany co do sposobu naprawy, to tylko dla informacji dodam, że pęknięty element jest odpowiedzialny za naciąg paska alternatora. Jeśli to nie będzie solidne mocowanie, to drgania i naprężenia po jakimś czasie zrobią swoje
#25 Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*
Napisano 22 listopad 2010 - 21:58
W zasadzie zastanawia mnie panowie czemu się wypowiadacie skoro nie mieliście do czynienia z takim cudem. Jako modelarz i majsterkowicz używałem tego lutu do różnych rzeczy i sprawdzi się i w takiej obudowie. Rama w skuterze, mocowania w samochodzie, łączenie rur na które działa wysokie ciśnienie. Takie rzeczy tym naprawiałem i daje słowo że to działa. Oczywiście możecie być przy swoim ale osobiście to polecam i zdania nie zmienię. Polecam sobie panowie to kupić i pobawić w garażu a nie osądzać po nazwie lut. jak dla mnie jest to jedyne i w miare tanie rozwiązanie. Pozdrawiam
#26
Napisano 22 listopad 2010 - 22:04
No cóż, powiem tak, za tym sposobem naprawy za którym zarówno Mieciu jak i ja się "upieramy", przemawia nasze doświadczenie życiowe.
Jeśli natomiast ktoś woli inne rozwiązania, to niech próbuje, przecież nikt nie powiedział, że "zjedliśmy" wszystkie rozumy i jesteśmy najmądrzejsi.
Jeśli natomiast ktoś woli inne rozwiązania, to niech próbuje, przecież nikt nie powiedział, że "zjedliśmy" wszystkie rozumy i jesteśmy najmądrzejsi.
#27
Napisano 22 listopad 2010 - 22:43
adasko ja wiem mlodzi gniewni... ale czsem trzeba posluchac mistrza zeby go przeskoczyc jak koledzy nie chca sie sluchac powiem "CÓŻ"
tutaj sie nie wypowiem
tutaj sie nie wypowiem
#28 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 22 listopad 2010 - 23:00
Panowie, bierzemy wszystko na spokojnie
jak się nie uda to najwyżej pier nie
Rymło mi się.
Już to zamówiłem i jak dojdzie to będę kombinował i informowal na bierząco.
Jeszcze jedna kwestia
Jak słusznie ktoś zauważył na zdjęciu widać uszkodzoną rolkę prowadzącą/napinającą pasek.
Dzięki Mieciowi ściągnąłem manuale do różnych roczników i tu uwaga
w manualu 2006 ta rolka występuje pod nr części 05080319AA i wygląda tak :
http://www.autocarsp... ... x_170.html
,a w manual 2005 ma nr 05080312AB i wygląda tak :
http://seekpart24.co... ... 2?c=100441
to tak tylko ku przestrodze żeby uważać przy zamawianiu części powołując się na nr katalogowy.
No to tyle na dzisiaj
jak się nie uda to najwyżej pier nie
Rymło mi się.
Już to zamówiłem i jak dojdzie to będę kombinował i informowal na bierząco.
Jeszcze jedna kwestia
Jak słusznie ktoś zauważył na zdjęciu widać uszkodzoną rolkę prowadzącą/napinającą pasek.
Dzięki Mieciowi ściągnąłem manuale do różnych roczników i tu uwaga
w manualu 2006 ta rolka występuje pod nr części 05080319AA i wygląda tak :
http://www.autocarsp... ... x_170.html
,a w manual 2005 ma nr 05080312AB i wygląda tak :
http://seekpart24.co... ... 2?c=100441
to tak tylko ku przestrodze żeby uważać przy zamawianiu części powołując się na nr katalogowy.
No to tyle na dzisiaj
#29
Napisano 22 listopad 2010 - 23:11
tak jest sierzancie.. ku przestrodze!
a co! ;P ;P ;P
koniec
punkt
ende
finito
fin
bleble ble adasko nalej polej albo jeszcze cos bo normalnie rana nie doczrkam1
a co! ;P ;P ;P
koniec
punkt
ende
finito
fin
bleble ble adasko nalej polej albo jeszcze cos bo normalnie rana nie doczrkam1
#30 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 26 listopad 2010 - 10:27
Robota jeszcze w polu
ale
znalazłem taką stronkę, może się komu przyda
http://chryslerparts... ... parts.html
:tak
#31
Napisano 26 listopad 2010 - 10:57
znamy... ja znam, ale ceny..............
ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P
[ Dodano: 2010-11-26, 10:59 ]
znamy... ja znam, ale ceny..............
ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P
jak by ktos chcial mozna nawet motorek do auteczka zakupic... a co!
ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P
[ Dodano: 2010-11-26, 10:59 ]
znamy... ja znam, ale ceny..............
ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P
jak by ktos chcial mozna nawet motorek do auteczka zakupic... a co!
#32 Bezimienny Gość.owrad_*
Napisano 02 styczeń 2011 - 00:30
Witam wszystkich już w Nowym Roku.
Pragnę poinformować, że historia z lutem zakończyła się fiaskiem - niestety
Prawdopodobnie temperatura wytwarzana przez ten palnik długopisowy jest niewystarczająca gdyż lut nie chciał się topić od podgrzewanej obudowy, a obudowa (w chwili desperacji koncentrowałem ogień w jednym punkcie) tym bardziej.
Zostawmy to na razie, a z innej beczki pytanie,
Jak wymienić pasek klinowy, czy jest to możliwe bez wyciągania silnika a jeśli tak to jak?
Wszystkim Wszystkiego Wymarzonego i Roku (przynajmniej) bez awarii naszych Petków.
Pozdrawiam
Pragnę poinformować, że historia z lutem zakończyła się fiaskiem - niestety
Prawdopodobnie temperatura wytwarzana przez ten palnik długopisowy jest niewystarczająca gdyż lut nie chciał się topić od podgrzewanej obudowy, a obudowa (w chwili desperacji koncentrowałem ogień w jednym punkcie) tym bardziej.
Zostawmy to na razie, a z innej beczki pytanie,
Jak wymienić pasek klinowy, czy jest to możliwe bez wyciągania silnika a jeśli tak to jak?
Wszystkim Wszystkiego Wymarzonego i Roku (przynajmniej) bez awarii naszych Petków.
Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
pt crusiser 2,2 CRD Chromkowysprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | chromek 1 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych