Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Silnik 2.2 CRD po lifcie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 14:26

Ja również jestem zdania takie go jak Mieciu.
To musi być solidnie zrobione, a żeby tak było, to tą pękniętą obudowę musisz mieć na zewnątrz. Nawet jeśli byś zdecydował się zdecydował na to lutowanie, to musisz użyć wysokiej temperatury aby stopić te dwa elementy( obudowa i lut) . Jak chcesz tam podejść z palnikiem ?
Wyjecie silnika to nie jest żadna tragedia, a spawanie obudowy jest trwalsze niż jej lutowanie.
Zrobisz jak uważasz, żebyś tylko potem drugi raz nie musiał tego robić :kawka

#22 Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*

Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2010 - 15:57

Ten palnik co gość daje gratis jest wielkości normalnego długopisa. Myślę że się sprawdzi.

#23 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 17:01

zarty sobie robicie.............

zawsze mozna uzyc kleju z maki kartoflanej...... :kawka

#24 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 17:25

Ponieważ owrad, i tak jest już przekonany co do sposobu naprawy, to tylko dla informacji dodam, że pęknięty element jest odpowiedzialny za naciąg paska alternatora. Jeśli to nie będzie solidne mocowanie, to drgania i naprężenia po jakimś czasie zrobią swoje :kawka

#25 Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*

Bezimienny Gość.adrianoscyganos_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2010 - 21:58

W zasadzie zastanawia mnie panowie czemu się wypowiadacie skoro nie mieliście do czynienia z takim cudem. Jako modelarz i majsterkowicz używałem tego lutu do różnych rzeczy i sprawdzi się i w takiej obudowie. Rama w skuterze, mocowania w samochodzie, łączenie rur na które działa wysokie ciśnienie. Takie rzeczy tym naprawiałem i daje słowo że to działa. Oczywiście możecie być przy swoim ale osobiście to polecam i zdania nie zmienię. Polecam sobie panowie to kupić i pobawić w garażu a nie osądzać po nazwie lut. jak dla mnie jest to jedyne i w miare tanie rozwiązanie. Pozdrawiam :kawka

#26 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 22:04

No cóż, powiem tak, za tym sposobem naprawy za którym zarówno Mieciu jak i ja się "upieramy", przemawia nasze doświadczenie życiowe.
Jeśli natomiast ktoś woli inne rozwiązania, to niech próbuje, przecież nikt nie powiedział, że "zjedliśmy" wszystkie rozumy i jesteśmy najmądrzejsi. :kawka

#27 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 22:43

adasko ja wiem mlodzi gniewni... ale czsem trzeba posluchac mistrza zeby go przeskoczyc jak koledzy nie chca sie sluchac powiem "CÓŻ"
tutaj sie nie wypowiem :cenzura

#28 Bezimienny Gość.owrad_*

Bezimienny Gość.owrad_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 22 listopad 2010 - 23:00

Panowie, bierzemy wszystko na spokojnie
jak się nie uda to najwyżej pier :cenzura nie

Rymło mi się.

Już to zamówiłem i jak dojdzie to będę kombinował i informowal na bierząco.


Jeszcze jedna kwestia hmm

Jak słusznie ktoś zauważył na zdjęciu widać uszkodzoną rolkę prowadzącą/napinającą pasek.
Dzięki Mieciowi :witam ściągnąłem manuale do różnych roczników i tu uwaga
w manualu 2006 ta rolka występuje pod nr części 05080319AA i wygląda tak :

http://www.autocarsp... ... x_170.html

,a w manual 2005 ma nr 05080312AB i wygląda tak :

http://seekpart24.co... ... 2?c=100441

to tak tylko ku przestrodze żeby uważać przy zamawianiu części powołując się na nr katalogowy.
No to tyle na dzisiaj
:dobranoc

#29 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2010 - 23:11

tak jest sierzancie.. ku przestrodze!
a co! ;P ;P ;P
koniec
punkt
ende
finito
fin
bleble ble adasko nalej polej albo jeszcze cos bo normalnie rana nie doczrkam1 :kawka :kawka :kawka

#30 Bezimienny Gość.owrad_*

Bezimienny Gość.owrad_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 listopad 2010 - 10:27

:siema

Robota jeszcze w polu

ale

znalazłem taką stronkę, może się komu przyda

http://chryslerparts... ... parts.html

:tak

#31 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13780
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 listopad 2010 - 10:57

znamy... ja znam, ale ceny.............. :glupek

ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P

[ Dodano: 2010-11-26, 10:59 ]
znamy... ja znam, ale ceny.............. :glupek

ale wiadomo w sytuacji podbramkowej zawsze mozna sie wsomoc /$$$$/ ;P

jak by ktos chcial mozna nawet motorek do auteczka zakupic... a co!

#32 Bezimienny Gość.owrad_*

Bezimienny Gość.owrad_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 styczeń 2011 - 00:30

Witam wszystkich już w Nowym Roku.

Pragnę poinformować, że historia z lutem zakończyła się fiaskiem - niestety

Prawdopodobnie temperatura wytwarzana przez ten palnik długopisowy jest niewystarczająca gdyż lut nie chciał się topić od podgrzewanej obudowy, a obudowa (w chwili desperacji koncentrowałem ogień w jednym punkcie) tym bardziej.



Zostawmy to na razie, a z innej beczki pytanie,
Jak wymienić pasek klinowy, czy jest to możliwe bez wyciągania silnika a jeśli tak to jak?




Wszystkim Wszystkiego Wymarzonego i Roku (przynajmniej) bez awarii naszych Petków.

Pozdrawiam





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych