ZIMA ....
#1 Bezimienny Gość.chmielu_*
Napisano 05 grudzień 2010 - 20:27
czy wam też tak sie dzieje ??? Nie wiem czemu tak naprawde bo akumulator nowy ,no i jak tylko temp.sie troszke podnosi to pali normalnie .Co robic pomocy .
#2
Napisano 05 grudzień 2010 - 20:33
#3
Napisano 05 grudzień 2010 - 20:38
Higiena:
- aku
- filtr paliwa
- swiece
#4
Napisano 05 grudzień 2010 - 20:40
Opisz dokładniej co się dzieje, sprawdź świece żarowe.
Odkręć przewody zasilające te świece i za pomocą próbówki samochodowej sprawdź czy nie są spalone.
Podłącz końcówkę do plusa, a drugą dotykaj do miejsca gdzie odkręciłeś przewody. Jak żarówka się zaświeci, to jest ok, jak nie , to świeca do wymiany.
Oczywiście możesz wykręcić te świece i sprawdzić czy po podłączeni prądu całe się rozżarzą. Czasami jak sprawdzamy żarówką, to się ona świeci, a jak tą świece podłączymy do prądu, to żarzy się tylko sama końcówka.
#5
Napisano 07 grudzień 2010 - 01:34
#6
Napisano 07 grudzień 2010 - 20:43
#7
Napisano 12 grudzień 2010 - 12:24
#8
Napisano 12 grudzień 2010 - 18:29
#9 Bezimienny Gość.Shilla_*
Napisano 27 grudzień 2010 - 11:16
Ponoć odpala na lince po 2m (nie bylo mnie przy tym)
Jakieś pomysły?
#10
Napisano 27 grudzień 2010 - 12:30
To tylko swiadczy ze masz usterke w układzie zasilania paliwa, nikt nic ci nie pomoże bez konkretów :
- wtryski do sprawdzenia , łacznie z sprawdzeniem szczelnosci pod wtryskami i przelewem na wtryskach
- swiece zarowe do sprawdzenia (ostroznie - lubi sie zrywac gwint)
- badanie komputerowe cisnienia na szynie paliwowej
Jak sprawdzisz te trzy podstawowe rzeczy to rozwiążemy ten problem
I tak od siebie 2,2 CRD nie wolno palic z uciagu to cammon rally - on musi odpalac sam , chyba że chcesz naprawiac silnik .
#11
Napisano 27 grudzień 2010 - 13:27
#12
Napisano 27 grudzień 2010 - 18:08
#13
Napisano 29 grudzień 2010 - 01:09
#14
Napisano 29 grudzień 2010 - 18:58
#15
Napisano 02 styczeń 2011 - 15:48
#16
Napisano 02 styczeń 2011 - 19:20
#17 Bezimienny Gość.barbara_*
Napisano 03 styczeń 2011 - 21:33
Barbara
#18
Napisano 03 styczeń 2011 - 22:34
Wszystko do zrobienia bez demontażu głowicy , jak głęboko urwała sie świeca , opisz wiecej i na którym cylindrze ci sie urwała .Zazwyczaj najgorzej jest na 4 i tam najczesciej sie zapieka.
#19 Bezimienny Gość.barbara_*
Napisano 04 styczeń 2011 - 00:06
powiem tak. chyba druga sie urwała. została końcówka żarnika tak więc 3/4 swiecy mam w garści i obłed w oczach. Nie wiem czy z taka urwana i zapieczoną świecą mozna odpalić diesla. Mechanik wygląda gorzej niz ja-bo nie jest blondie
[ Dodano: 2011-01-04, 00:10 ]
przepraszam nie 3/4 raczej 7/8 -czyli dość nisko się diabelstwo urwało. najcieńsza część postanowiła zostać
[ Dodano: 2011-01-04, 00:20 ]
Mogę jeszcze tyoko powiedzieć że pytałam w kilku miejscach i spece od mercedesów powiedzieli że jak sie trzyma to odpalać, nawszelki wypadek osłonić czyms w razie gdyby postanowiła wystrzelić. ale ja nie wiem czy to nie wpadnie jednak do środka.KATASTROFEN.
[ Dodano: 2011-01-04, 00:29 ]
no i jakiej firmy swiecę bosh ,beru czy inną????????
#20
Napisano 04 styczeń 2011 - 06:46
Ja raczej zdejmował bym głowicę w tej sytuacji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
SPOT "zima 2019" w górach - JAWORZYNKA 29 - 31.03.2019r |
Nasze Spoty | miecio |
|
|
|
Góry, zima & PT |
Ogólnie | Bezimienny Gość.Krystyna_* |
|
|
|
Zima 2017? |
Nasze Spoty | MayheM |
|
|
|
Zima maluje Chryslera |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Fighter |
|
|
|
PT i zima... |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | jsbielsko |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych