Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


ZIMA ....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.chmielu_*

Bezimienny Gość.chmielu_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 05 grudzień 2010 - 20:27

No i zaczeło sie przyszła temperatura mniej niż -10 i stoję jak w tamtym roku :( .....
czy wam też tak sie dzieje ??? Nie wiem czemu tak naprawde bo akumulator nowy ,no i jak tylko temp.sie troszke podnosi to pali normalnie .Co robic pomocy .

#2 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 05 grudzień 2010 - 20:33

chmielu, ja nie mam problemów z odpalaniem swojego 2,2. Fakt, że po nocy muszę go ciut dłużej pokręcić, ale nie mam z nim problemów...

#3 Marcel

Marcel

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 450
  • Dołączył:  28 paź 2010
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:TSI DSG
  • Imię:Wodnik Szuwarek

Napisano 05 grudzień 2010 - 20:38

Temat walkowany - wyszukiwarka!!

Higiena:
- aku
- filtr paliwa
- swiece

#4 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 grudzień 2010 - 20:40

chmielu,
Opisz dokładniej co się dzieje, sprawdź świece żarowe.
Odkręć przewody zasilające te świece i za pomocą próbówki samochodowej sprawdź czy nie są spalone.
Podłącz końcówkę do plusa, a drugą dotykaj do miejsca gdzie odkręciłeś przewody. Jak żarówka się zaświeci, to jest ok, jak nie , to świeca do wymiany.
Oczywiście możesz wykręcić te świece i sprawdzić czy po podłączeni prądu całe się rozżarzą. Czasami jak sprawdzamy żarówką, to się ona świeci, a jak tą świece podłączymy do prądu, to żarzy się tylko sama końcówka.

#5 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 grudzień 2010 - 01:34

no świece to najpierw powinienes sprawdzić i przewody jak akumulator dobry jest...

#6 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 07 grudzień 2010 - 20:43

chmielu, sprawdż świece jak radza poprzednicya potem wez sie za wtryskiwacze patrz na mój wątek w "technicznym" wymiana wtryskiwacza po kolei dojdziesz do problemu :kawka

#7 nomos

nomos

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1466
  • Dołączył:  29 wrz 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Sebastian

Napisano 12 grudzień 2010 - 12:24

adames dobrze mówi świece kable aku od tego trzeba zaczynać a nie od razu wtryski :-) wymieniać

#8 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 grudzień 2010 - 18:29

nomos !!!!!! zobaczylem ducha.......... zyjesz? a co by nie bylo ze off zawsze trzeba od konca do poczatku...zaczynac od swiec!

#9 Bezimienny Gość.Shilla_*

Bezimienny Gość.Shilla_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 grudzień 2010 - 11:16

Koledzy pomocy: aku naładowany i dobrze kręci, filtry wymienione pare dni temu, a PiTek nie odpala z rana. Dzisiaj zaskoczył dopiero za 5 razem i to po dlugim kreceniu.
Ponoć odpala na lince po 2m (nie bylo mnie przy tym)
Jakieś pomysły?

#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 grudzień 2010 - 12:30

[Shilla,
To tylko swiadczy ze masz usterke w układzie zasilania paliwa, nikt nic ci nie pomoże bez konkretów :
- wtryski do sprawdzenia , łacznie z sprawdzeniem szczelnosci pod wtryskami i przelewem na wtryskach
- swiece zarowe do sprawdzenia (ostroznie - lubi sie zrywac gwint)
- badanie komputerowe cisnienia na szynie paliwowej
Jak sprawdzisz te trzy podstawowe rzeczy to rozwiążemy ten problem

I tak od siebie 2,2 CRD nie wolno palic z uciagu to cammon rally - on musi odpalac sam , chyba że chcesz naprawiac silnik .

#11 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 grudzień 2010 - 13:27

No to ja się musze pochwalić! ;P jak do tej pory odpalanie autka no-problem :foch

#12 leopaw

leopaw

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 2956
  • Dołączył:  02 lis 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Lech
  • Skąd::Lipno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 grudzień 2010 - 18:08

andreeas7- mało kto sprawdza jeszcze ciśnienie "na tłokach" bez niego też zapomnijcie o prawidłowym działniu całego silnika :kawka

#13 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2010 - 01:09

Ja stawiam ze to świece zarowe.

#14 leopaw

leopaw

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 2956
  • Dołączył:  02 lis 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2
  • Imię:Lech
  • Skąd::Lipno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2010 - 18:58

Ja na nic nie stawiam tylko wymieniam jedną z opcji. Wiele Osób zna sprawy książkowo , natomiast jest wiele Osób znających omawiane przypadki z praktyki i mależy zawsze wziąć po uwagę jedno i drugie.Nigdy nie ma złotego środka. :kawka

#15 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4973
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 styczeń 2011 - 15:48

chmielu, Shilla, Miałem podobną sytuację jak opisujecie. Im większy mróz,tym większy problem z odpaleniem. Jak ciepło to problemu nie ma. A powodem była rozszczelniająca się pompa wysokiego ciśnienia, konkretnie uszkodzona jedna z wielu uszczelek. Proponuje sprawdzić czy nie ma tam wycieku paliwa.

#16 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 styczeń 2011 - 19:20

andmis, moze Twoja przygoda rozwiaze i moj problem :kawka

#17 Bezimienny Gość.barbara_*

Bezimienny Gość.barbara_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 03 styczeń 2011 - 21:33

Kochani witam Wszystkich i mam oczywiście noworoczne pytanko. Co mam zrobić z urwana świecą żarową. Pt 2002 rok silnik diesel 2,2 :glupek
Barbara
:)

#18 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2011 - 22:34

barbara,
Wszystko do zrobienia bez demontażu głowicy , jak głęboko urwała sie świeca , opisz wiecej i na którym cylindrze ci sie urwała .Zazwyczaj najgorzej jest na 4 i tam najczesciej sie zapieka.

#19 Bezimienny Gość.barbara_*

Bezimienny Gość.barbara_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 04 styczeń 2011 - 00:06

Andreeas7
powiem tak. chyba druga sie urwała. została końcówka żarnika tak więc 3/4 swiecy mam w garści i obłed w oczach. Nie wiem czy z taka urwana i zapieczoną świecą mozna odpalić diesla. Mechanik wygląda gorzej niz ja-bo nie jest blondie

[ Dodano: 2011-01-04, 00:10 ]
przepraszam nie 3/4 raczej 7/8 -czyli dość nisko się diabelstwo urwało. najcieńsza część postanowiła zostać :)

[ Dodano: 2011-01-04, 00:20 ]
Mogę jeszcze tyoko powiedzieć że pytałam w kilku miejscach i spece od mercedesów powiedzieli że jak sie trzyma to odpalać, nawszelki wypadek osłonić czyms w razie gdyby postanowiła wystrzelić. ale ja nie wiem czy to nie wpadnie jednak do środka.KATASTROFEN.
:torba

[ Dodano: 2011-01-04, 00:29 ]
no i jakiej firmy swiecę bosh ,beru czy inną????????

#20 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 styczeń 2011 - 06:46

Oryginalnie masz swiece Beru o numerze 0 100 226 473 zamiennik to Beru o numerze 0 100 226 379 nr.mercedesa to A001 159 49 01. Jesli sama koncówka grzejna sie ukreciła to masz problem - głowica do zdjecia w zadnym wypadku odpalać samochód .Swieca od poczatku gwinu ma długość 85 mm el grzejny 28mm cała swieca 130mm .Koncówka wchodzi do komory wiec może i wpaść na tłok choć również może ją cisnienie wystrzelic poprzez otwór swiecy - ale to za duże ryzyko.
Ja raczej zdejmował bym głowicę w tej sytuacji.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych