

Halogeny i światła dzienne
#221
Napisano 17 października 2012 - 21:55

#222
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 19 października 2012 - 21:32

#223
Napisano 19 października 2012 - 23:03

#224
Napisano 20 października 2012 - 07:36
#225
Napisano 20 października 2012 - 07:57
Halogeny w PT nie sa dopuszczone jak DLR , druga sprawa 3 razy taniej kupujesz SD2 sprawdzony od lat moduł do swiateł dziennych .Zasada działania modułów jest ta sama - czynny obwód PWR z płynna regulacja mocy .
#226
Napisano 21 października 2012 - 17:41
#227
Napisano 21 października 2012 - 18:58
Światła włączają się automatycznie po odpaleniu (tj. po osiągnięcia stałego napięcia w aucie), wyłączają po zgaszeniu oraz naturalnie po zapaleniu pozycyjnych itd. lub alternatywnie po zaciągnięciu ręcznego nawet przy działającym silniku, przez co nadają się idealnie również dla np. taksówkarzy. Taka zasada działania gwarantuje, że DRL palą się tylko wtedy, kiedy naprawdę są wymagane. Moja instalacja została zmodyfikowana przez producenta, przez co sam mogę manualnie dezaktywować DRL dołączonym przełącznikiem (montowany wg woli gdzieś w kokpicie) i wtedy instalacja zachowuje się jak fabryczna (czy wiedzieliście, że np. w Grecji jazda na jakichkolwiek światłach w dzień podczas dostatecznej widoczności grozi mandatem?), a mój mechanik dołożył specjalne oporniki/złodziejki, przez co mogę również wymienić konwencjonalne żarówki na diodowe odpowiedniki, a komputer nie wywali błędu spalonej żarówki, inaczej mówiąc LED-owe DRL w przeciwmgielnych, przy zachowaniu fabrycznej funkij przeciwmgielnych. 1-sza fotka to widok dokładnie na poziomie świateł - jak widać nie oślepiają itd, co jest typowe nawet w przypadku mocniejszych LED-owych zestawów DRL renomowanych producentów.


Moduł mój: http://allegro.pl/mo... ... 89704.html
#228
Napisano 21 października 2012 - 19:09

Wreszcie pitek na ,,światłach dziennych bez zeza''

ARON,


zapewne odświeżę temat na wiosnę-szukając najprostszej a zarazem dobrej wersji modyfikacji.
#229
Napisano 21 października 2012 - 20:07
Dzięki - to głównie efekt ręcznej polerki i woskowania...oraz odpowiednich kosmetyków. Choć tym razem tylko go umyłem i przetarłem ściereczką do sucha.Ale czyściutki
P.S.
Uwaga właściciele następujących Mopar-ów: LX = Chrysler 300©, Dodge Charger, Magnum, Challenger (kierunki/postojowe), 2 ostatnie generacje Jeep'a Grand Cherokee (2005- ), Jeep Commander (2006-2010), Cherokee/Liberty (2002- ), Chrysler Pacifica (2004-2008), Chrysler Sebring (2007 - 2010) Dodge Durango (2011- ), Dodge Avenger (2008- ). Te pojazdy mają moduł DRL na wyposażeniu fabrycznym, a aktywację świateł dziennych można dokonać za pomocą urządzenia diagnostycznego StarScan, któe jest na wyposażeniu każdego ASO (w wersji oprogramowania przynajmniej 6.03 i wyżej) - zmieniając kraj komputera sterującego pojazdem na "Canada". Wtedy powinna pojawić się w menu "Vehicle Preparation" opcja DRL i ją należy aktywować (enable). Po aktywacji światła drogowe o zredukowanej mocy zapalają się automatycznie (gasną po zaciągnięciu ręcznego albo w wybranych modelach zapalają dopiero jak dźwignia skrzyni jest w innej pozycji niż P). Funkcję DRL można też w każdej chwili dezaktywować w podobny sposób. Jeśli ta aktywacja nic nie da, możliwe, że w danym pojeździe brakuje odpowiedzialnego za DRL bezpiecznika.
#230
Bezimienny Gość.PiotrW_*
Napisano 10 lutego 2013 - 21:58

#231
Napisano 10 lutego 2013 - 22:13


#232
Napisano 11 lutego 2013 - 20:05
sluna, dziękuję - miło mi słyszeć

#234
Napisano 11 lutego 2013 - 20:25
Btw.
Dobry podpis - Like it! :tak
#235
Napisano 11 lutego 2013 - 20:31
Mam te światła prawie dwa lata, i ani razu nie wymieniałem żarówek. Zanim jednak te światełka przerobiłem, to żarówki od świateł mijania były wymieniane kilkukrotnie.
Podpis jak podpis, teraz już nawet jak mnie na forum nie ma, to


#236
Bezimienny Gość.PiotrW_*
Napisano 11 lutego 2013 - 20:36

#237
Napisano 11 lutego 2013 - 20:40
Niestety prędzej, czy później będziesz musiał w końcu tego dokonać, choć raczej nie szybko (bo po to są m.in. te moduły) więc...powodzenia z lewą żaróweczką!ARON,
Mam te światła prawie dwa lata, i ani razu nie wymieniałem żarówek. Zanim jednak te światełka przerobiłem, to żarówki od świateł mijania były wymieniane kilkukrotnie.
Podpis jak podpis, teraz już nawet jak mnie na forum nie ma, to![]()

#238
Napisano 11 lutego 2013 - 20:50
jesli moduł zbyt mocno hałasuje to jest żle skonstruowany ( nie własciwa czestotliwosc pracy przetwornicy DC/DC ) morduj konstruktora niech poprawia .
#239
Napisano 11 lutego 2013 - 21:04
ARON,
Moduł który mam zastosowany, powoduje że światła jak się zapalają i jak gasną, to robią to płynnie. W razie "W" , mam opanowane wyjmowanie reflektora, więc nie powinno być z wymianą żarówki większego problemu, może przy okazji dam wtedy reflektory do regeneracji.

#240
Bezimienny Gość.PiotrW_*
Napisano 11 lutego 2013 - 21:16

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pytanie niecodzienne |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Inna barwa światła żarówek |
Techniczny podstawowy | Stivo |
|
![]()
|
|
Światła dzienne na sterowniku DRL02 |
Modyfikujemy | andreeas7 |
|
![]()
|
|
Po podłączeniu ładowarki świecą się lampy do jazdy dziennej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Even_* |
|
![]()
|
|
Brak światła cofania. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.transplantator_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych