
Halogeny i światła dzienne
#301
Napisano 26 lutego 2013 - 19:32
#302
Napisano 26 lutego 2013 - 19:40
wszystko swieci normalnie nic zintegrowanego nie mam auto z grazu tego w austrii...

#303
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 16:01
Jestem producentem modułu dzienne.eu
Jeżeli ktoś będzie miał ochotę zadać jakieś pytanie, z przyjemnością na każde odpowiem.
Miłego dnia życzę.
#304
Napisano 27 lutego 2013 - 16:19
Pierwsze pytanie : czy moduł ma programowana masę (konkretnie sygnał masy NC obciazenie 300-500mA , rozłączany w momencie włączenia świateł dziennych)
Drugie pytanko które sie juz pojawiało na forum : czy posiada dodatkowe kabel sterowany ,masa na dezaktywację czasowa swiateł dziennych na odpalonym silniku (postój na poboczu czy parkingu)
to tak na poczatek i zasadnicze , czemu tak drogo skoro podobne funkcjonalne moduły nie przekraczają kwoty 50zł

#305
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 17:46
Mam znowu ja pytanie, do czego taki kabel głównie miałby służyć?
Pytanie odnośnie ceny. Wdawanie sie w szególy najprosciej zastapi porównanie.
Nasz model podstawowy: Produkowany w Polsce.
Oczywiście jest to gołe zdjęcie bez systemu zabezpieczeń przeciw wszelkim usterkom (lepiej widać samą płytkę)

Oryginalny moduł BMW - 300zł w Aso - używany 150

Popularny moduł z serwisu allegro (Nazwa producenta nie bedzie podana)
Cena 40-50zł

Do czasowego wyłączania urządzenia albo dajemy instrukcję jak zrobić to pod hamulcem ręcznym, bądź dodajemy wyłącznik malutki do umieszczenia gdzieś na desce.
#306
Napisano 27 lutego 2013 - 18:06
To że płytka jest porządnie wykonana nie odzwierciedla ceny (produkcja hurtowa i dostęp do tanich wykonawców laminatów pod zamówienie nie jest problemem) , dostęp do części również nie stanowi najmniejszego problemu - nie jest to odpowiedz której oczekiwałem aby mnie przekonała że wasz produkt bije technicznie pod wzgledem funkcjionalnosci - wizualanie napewno to sie zgadza .
Będzie taki posiadał w najbliższym czasie. Do sterowania czego pasuje.
Mam znowu ja pytanie, do czego taki kabel głównie miałby służyć?
jako producent i osoba kompetentna nie powinna w ogóle zadawac takie pytanie , znajomość konstrukcji aut i problemów z montażem oferowanego modułu powinna byc znajoma , ale coż :
dodatkowy masowy kabel ma słuzyć w rozłaczaniu fabrycznej blokady na przekaźniku drogowe/mijania podczas aktywacji swiateł drogowych (podanie napiecia plusowego na żarówki swiateł drogowych automatycznie wyzwala przekaznik blokujacy dodatkowo swiatła mijania ) - taka konstrukcji wystepuje w 90 % aut z reflektorami na oddzielnych żarówkach mijania /drogowe.
#307
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 18:22
Nie będę opisywał szczegółowo aspektów jakościowych, samych części jak i specyfiki produktu ponieważ pewne rzeczy są tajemnicą, jednak naprawde porządne komponenty nie są tanie. Wykonanie porządne również. Po prostu nie dajemy miejsca byle-Jakości
#308
Napisano 27 lutego 2013 - 19:07
Jeżeli taki wypadek występuje, a owszem tak jest w części samochodów że napiecie na światła drogowe podawane jest przez światła mijania i odwrotnie, nie jest potrzebne stosowanie żadnych przekaźników
chyba jednak kolego nie masz pojęcia o czym piszesz , może i masz ładnie wykonany sterownik ale na tym się kończy zakres wiedzy w przypadku PT Cruisera i podłączania oferowanego modułu.Proponuje poszukać schematu instalacji oświetlenia , przeanalizować i wrócimy kiedyś do rozmowy .
Zreszta ułatwie ci sprawe ze schematem :

#309
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 19:15
Pańskie rozwiązanie oczywiście też zda egzamin, natomiast jest ono "toporne". Jest dużooo łatwiejsza droga do celu, lecz nie ośmiele się pouczać Pana.
#310
Napisano 27 lutego 2013 - 19:26
Nie w PT cruiserze - to forum otwarte smiało nikt Cie nie powiesi ani sie nie obrazi
#311
Napisano 27 lutego 2013 - 19:33

Kurde, skojarzyłem dopiero po czasie z rozmowy...ale na pewno powrócę przy następnym aucie, bo pomysł znakomity!

#312
Napisano 27 lutego 2013 - 19:39
na początku tego tematu pisałeś że te moduły maja wszytko a tu teraz :"z ręczną dezaktywacją na specjalne życzenie zrobioną"

Moduł na pewno jest wykonany solidnie i to nie podlega to żadnej dyskusji.
W innych kwestiach możemy pogadać

#313
Napisano 27 lutego 2013 - 19:41
Bo najprawdopodobniej nikt nigdy wcześniej przede mną nawet nie zapytał Michała o takie rozwiązanie, a i w 99,9% aut z fabrycznymi DRL ich też nie wyłączysz, ale ja jeżdżę nie tylko po PL, czy Europie Południowo-Wschodniej, nie wszędzie zmuszają do palenia świateł w dzień, czy jest takie coś nawet zabronione, więc wierz mi na słowo, że mi na tej opcji bardzo zależało - zresztą spytaj się go sam...bez jakiegokolwiek problemu zrealizował moją zachciankę, nie odbijając piłeczki w postaci jakichś przepisów, morałów itp. itd. i za to jestem mu bardzo wdzięczny oraz wydaje mi się, że pozytywne (niezależne) opinie mówią same za siebie...ARON,
na początku tego tematu pisałeś że te moduły maja wszytko a tu teraz :"z ręczną dezaktywacją na specjalne życzenie zrobioną"
#314
Napisano 27 lutego 2013 - 19:49
Nie musze sie o nic pytac bo kazdy moduł można zdeaktywowac za pomoca recznego . Na ręcznym masz zarówno +12(z wyjatkiem układów licznika na diodzie ) i masę a co to znaczy nie muszę pisać - kolega zapewne się dobrze orientuje jak wykorzystać te sygnały do podłączenia modułu.
#315
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 19:52
Mam pytanie do Andreeas7
"dodatkowy masowy kabel ma słuzyć w rozłaczaniu fabrycznej blokady na przekaźniku drogowe/mijania podczas aktywacji swiateł drogowych (podanie napiecia plusowego na żarówki swiateł drogowych automatycznie wyzwala przekaznik blokujacy dodatkowo swiatła mijania ) - taka konstrukcji wystepuje w 90 % aut z reflektorami na oddzielnych żarówkach mijania /drogowe."
Napiszę trochę po swojemu, czy chodzi o to że drogowe w tym aucie zapalają się razem z mijania? np. podczas mrugnięcia? i problem polega na tym że podając napięcie na światła drogowe będą równoczesnie sie swieciły swiatła mijania?
#316
Napisano 27 lutego 2013 - 19:53
Owszem, nie zaprzeczę, ale który oprócz większości montowanych fabrycznie w autach na rynek północnoamerykański to tak naprawdę ma... Jak wtedy szukałem, to nie znalazłem u nas żadnego prócz tego, co mam i na to nic nie poradzę!ARON,
Nie musze sie o nic pytac bo kazdy moduł można zdeaktywowac za pomoca recznego . Na ręcznym masz zarówno +12(z wyjatkiem układów licznika na diodzie ) i masę a co to znaczy nie muszę pisać .
Spoko Max, wydaje mi się, że rozmowa jest rzeczowa i nie schodzi na psy...zresztą to forum trzyma poziom! :tak
#317
Napisano 27 lutego 2013 - 20:43
Dokładnie tak jak myślisz , po podaniu napiecia na drogowe automatycznie przekaznik blokuje do kompletu mijania - wynalazek chryslera w PT. Dodatkowa masa ma być podawana z sterownika (w momencie wyłączania swiateł dziennych po dezaktywacji pozycyjnymi lub mijania , a nie jak jest na stałe z masy auta (proste i skuteczne rozwiązanie).
ARON,
Jak najbardziej lubię rozmawiać z osobami które znają swój produkt i potrafią konkretnie udzielić informacji bez kręcenia , rozmowa jest pożyteczna i sporo może naświetlić występujące problemy przy takich modyfikacjach .
#318
Bezimienny Gość.Orzel_*
Napisano 27 lutego 2013 - 21:13
#319
Napisano 27 lutego 2013 - 21:38
Michał w tym aucie nie dali żadnych przekażników na światła : ani pozycje ,mijania czy tez drogowe łącznie z wypalającym sie stykiem od halogenów a jeden jedyny kużwa przekaznik jest tylko na owa blokadę mijania /drogowe.
#320
Napisano 28 lutego 2013 - 18:30
Chrysler 300©, Dodge Charger, Magnum, Challenger, 2 ostatnie generacje Jeep'a Grand Cherokee (2005- ), Jeep Commander (2006-2010), Compass (2011- ), Cherokee/Liberty (2002- ), Chrysler Pacifica (2004-2008), Chrysler Sebring (2007 - 2010) Dodge Durango (2011- ), Dodge Avenger (2008- ), Dodge Grand Caravan/Chrysler Town & Country znany gdzieniegdzie też jako Voyager (2008- ). Te Mopar-y mają identyczny moduł DRL na wyposażeniu fabrycznym, ale zazwyczaj nieaktywowany (bo nie trza jeździć lub nie trza było wtedy na światłach w dzień), dlatego aktywację świateł dziennych można dokonać za pomocą urządzenia diagnostycznego StarScan, które jest na wyposażeniu każdego ASO (w wersji oprogramowania przynajmniej 6.03 i wyżej) - zmieniając kraj komputera sterującego pojazdem na "Canada". Wtedy powinna pojawić się w menu "Vehicle Preparation" (trzeba w nie wejść) opcja DRL i ją należy aktywować ("enable). Po aktywacji światła drogowe o zredukowanej mocy zapalają się automatycznie (gasną po zaciągnięciu ręcznego albo w wybranych modelach zapalają dopiero jak dźwignia skrzyni jest w innej pozycji niż P). Funkcję DRL można też w każdej chwili dezaktywować w podobny-odwrotny sposób. Jeśli ta aktywacja nic nie da, możliwe, że w danym pojeździe brakuje odpowiedzialnego za DRL bezpiecznika.
Pozdrawiam Michał!
.gif)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pytanie niecodzienne |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Inna barwa światła żarówek |
Techniczny podstawowy | Stivo |
|
![]()
|
|
Światła dzienne na sterowniku DRL02 |
Modyfikujemy | andreeas7 |
|
![]()
|
|
Po podłączeniu ładowarki świecą się lampy do jazdy dziennej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Even_* |
|
![]()
|
|
Brak światła cofania. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.transplantator_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych