Płyny ustrojowe i kosmetologia 2.2 CRD
#41
Napisano 19 sierpnia 2011 - 20:39
#42
Napisano 19 sierpnia 2011 - 21:24
Mój ma przejechane prawie 200tyś i cały czas jeździ na syntetyku
#43
Napisano 19 sierpnia 2011 - 21:31
#44
Napisano 19 sierpnia 2011 - 21:38
#45
Napisano 19 sierpnia 2011 - 21:45
#46
Napisano 19 sierpnia 2011 - 22:51
#47
Napisano 19 sierpnia 2011 - 23:05
emibass
..nie ma siły
#48
Napisano 20 sierpnia 2011 - 07:05
#49
Napisano 20 sierpnia 2011 - 07:43
#50
Napisano 20 sierpnia 2011 - 08:14
zalej takim olejem jak zaleca producent 5w30 to jest ojej dla twojego silnika - po fabryce się nie poprawia olej obliczony i testowany do danej jednostki silnikowej pozostałe typy to zawsze eksperymenty które moga chodzic ale nie sa zalecane
#51
Napisano 20 sierpnia 2011 - 09:56
#52
Napisano 20 sierpnia 2011 - 10:13
[ Dodano: 2011-08-20, 11:17 ]
upss, widzę, że oba występuja jako 5W30
#53
Napisano 20 sierpnia 2011 - 12:35
#54
Napisano 20 sierpnia 2011 - 15:26
#55
Napisano 20 sierpnia 2011 - 16:28
Alternatywna specyfikacja: olej uniwersalny SAE 5W/30, 5W/40, 10w/40 wg specyfikacji ACEA A1/B1 lub ACEA A3/B3 lub wyższej."
[ Dodano: 2011-08-20, 17:39 ]
możesz zaszaleć i wlać Shell Helix Ultra Racing 10W-60 uwaga to jest syntetyk chociaż jest 10w. :tak
#56
Napisano 20 sierpnia 2011 - 17:28
#57
Napisano 20 sierpnia 2011 - 19:24
#58
Napisano 20 sierpnia 2011 - 23:55
Najdoskonalsze zabezpieczenie silników w samochodach wyścigowych, sportowych i terenowych.
Shell Helix Ultra Racing to unikalny, syntetyczny olej zapewniający najlepszą ochronę i znakomite osiągi silników najwyższej mocy benzynowych lub Diesla wykorzystywanych w pojazdach rajdowych, wyścigowych i terenowych. Powstały w wyniku połączenia technologii firmy Shell i wieloletnich doświadczeń na torach wyścigowych Formuły 1, Shell Helix Ultra Racing 10W-60 sprawdza się w najbardziej ekstremalnych warunkach jazdy. Jego dodatkową zaletą jest możliwość stosowania we wszystkich silnikach czterosuwowych starych , zabytkowych, chłodzonych powietrzem lub wymagających dużych dolewek, zapewniając ich właściwą pracę, doszczelnienie i wyciszenie.
Zastosowanie
We wszystkich silnikach benzynowych naturalnie zasilanych, z wtryskiem paliwa, turbodoładowanych, wielozaworowych, pracujących w najcięższych warunkach na torach wyścigowych.
W silnikach dużej pojemności i mocy zarówno benzynowych jak i Diesla.
Zalety eksploatacyjne
Doskonałe zabezpieczenie silnika. We wszystkich warunkach jazdy, a przede wszystkim w jeździe rajdowej i wyścigowej.
Niezawodność. Gruntownie przetestowany i sprawdzony przez technologów Shell.
Technologia Formuły 1.
Sprawdzony na torach wyścigowych całego świata.
Kompatybilny z katalizatorem i turbosprężarką. Przewyższa wymogi przemysłowe.
Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń dzięki pakietowi ACTIVE CLEANSING AGENTS.
Specyfikacja:
Lepkość 10W-60
API SM/CF
ACEA A3/B4
VW 500.01, 505.00, MB 229.1, Fiat 9.55535 H3, rekomendacje Ferrari, spełnia wymagania BMW M
#59
Napisano 21 sierpnia 2011 - 18:45
#60
Napisano 21 sierpnia 2011 - 19:19
Podobne tematy
| Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
|---|---|---|---|---|---|
Separator, odma do 2.2 CRD |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.marcin20050_* |
|
|
|
PT CRD 2.2 M |
Zakup kontrolowany! | Dochao |
|
|
|
Metalowe wtyki szybkozłączki paliwa przy filtrze paliwa Pt Cruiser CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Kompleksowy remont PT 2.2 CRD |
Moje auto | tata_jagody |
|
|
|
Sprzedam PtCruiser 2.2 CRD |
Zakup kontrolowany! | kgmodel |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych










