Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

LPG w PiTim


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#41 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 grudzień 2011 - 14:24

tzw zestaw naprawczy.U mnie w f-mie takie wyposażenie ma kilka mercedesów/fabrycznie/Do zestawu dochodzi jeszcze kompresor.Problem pojawia się "po".Zadna wulkanizacja nie chce się potem babrać w czyszczenie tego siuwaxu który zalega na ściankach wewn. opony.wg mnie nie warta skórka wyprawki na dalsza metę.Jednorazowo? czemu nie, opona kosztuje "tylko"400Pln :lol :lol :lol

liczy sie przygoda :glupek1


przygoda, przygoda, każdej chwili szkodaaaa... :blabla

ja się zastanawiam nad zakupem za 105 peelenów pakietu Starter24. Jak mi się trafi kapeć to Pan przyjedzie, Pan wymieni :)

reyo - a jak pan zapije ?????????????? to będzie bal :dance

#42 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 grudzień 2011 - 15:55

Trzymajmy sie tematu LPG

#43 reyo

reyo

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 295
  • Dołączył:  10 paź 2011
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 A LPG
  • Imię:Piotr

Napisano 06 grudzień 2011 - 19:12

Szybkie przeliczenie i wychodzi mi, że na każde 1000 km oszczędzam około 250-300 PLN :)
Zadowolonym :piwo

#44 trek1977

trek1977

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 124
  • Dołączył:  14 paź 2011
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Jacek

Napisano 13 grudzień 2011 - 21:58

Witam
Czy w instalacji gazowej maja zastosowanie reduktory o wiekszej mocy i mniejszej,czy takie wogóle wystepuja? Dziś byłem w serwisie w moim miescie i pan zadał mi pytanie,jakiej mocy jest mój silnik więc powiedziałem mu ze 140 koni,to stwierdził że musi mi zastosowac ten mocniejszy reduktor i koszt instalacji zwiększył się o 500 zł.Poinformował mnie że gdybym miał 120 koni to ten słabszy wystarczy a tak z 2500tys zł. na 3000tys zł.
Czy ma to jakieś znaczenie?? Instalacja LOVATO co wy na to??? hmm :(

#45 reyo

reyo

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 295
  • Dołączył:  10 paź 2011
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 A LPG
  • Imię:Piotr

Napisano 13 grudzień 2011 - 22:22

trek1977 -nie jestem znawca LPG, ale rzeczywiście rodzaj/model instalacji jest uzależnionych od mocy silnika (nie wiem czy pojemność ma znaczenie...)
Ja zakładałem STAGA400 i komercyjna cena tej instalacji to 2500 zł (płaciłem po znajomości 2200). Także jak słyszę, że niektórzy wyceniają instalacje na 2800-3000 to :cenzura

Mogę ci na priva wypisać jakie mam podzespoły - ewentualnie porównasz ceny...
Zakładałem w Nowym Sączu

#46 AnitaLG

AnitaLG

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1797
  • Dołączył:  21 lip 2011
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M + LPG
  • Imię:Anita

Napisano 18 grudzień 2011 - 19:07

A ja z rozmowy z mechanikiem (ZKJ Serwis w Toruniu, mechanik - fachowiec od Kolteca) wiem, że jest tak jak gazownik Ci powiedział. Jak silnik ma 140 koni musi być większa moc instalacji żeby nie było problemów.

#47 jasmina

jasmina

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1847
  • Dołączył:  08 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,4L

Napisano 18 grudzień 2011 - 22:19

trek1977 - w naszych pitkach trzeba zainstalowac nie tylko inny reduktor ale i zmieniają sie wtryski i inne podzespoly - nie zmienia to faktu ze koszt calej instalacji BRC to koszt 2700zł
a BRC jest tutaj najdrozszą opcją w pitkach - mozna zalozyc KME albo STAG koszt bedzie mniejszy - niemniej jednak BRC ma jedną roznice - gwarancje ogolno polską i bardzo dobrej jakosci wtryski i reduktory - nasze pitki ktore mają BRC nie mają problemow zadnych a chodzi to bardzo ladnie jak sie dobrze zalozy.

#48 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 grudzień 2011 - 00:40

no moze zaloze sobie gaz, podobno wzrasta moc o 20 %

w dizlu oczywiscie

ale jak cena subtelnie spadnie cytujac nasza forumowiczke

jak na razie 5 kilo zlotych to za wiele...

#49 kjkaczm

kjkaczm

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 454
  • Dołączył:  31 maj 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.4T (GT) M +LPG
  • Imię:Krzysztof i Majka
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 21 grudzień 2011 - 12:26

w naszym Pitku jest reduktor KME, obsługujący silniki do 350 kucyków, KME wypuściło też nową wersję tego reduktora z oznaczeniem Turbo; słyszałem, że są też konstrukcje uzywające dwóch reduktorów przy większej liczbie cylindrów (np 8) i większej mocy

#50 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 grudzień 2011 - 13:53

Pytanie. Ma ktoś instalacje gazową firmy "ZENITH"? Jeśli tak to jak to się sprawuje?

#51 Dannek

Dannek

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 19
  • Dołączył:  17 sty 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0L
  • Imię:Daniel

Napisano 30 styczeń 2012 - 10:38

witam serdecznie wszystkich.
Proszę was o pomoc/rade. Mianowicie mam w planach zagazowanie mojego PT.
wstępnie pytałem u Roczniaka W Tarnowie i jeszcze jednego gaziarza na ul. Orkana tez w Tarnowie. U Roczniaka zaskoczyli mnie wiedza na temat auta. wiedział jaka butla itd. ale zaproponowali mi lovato za 2400zł. natomiast ten 2 zaproponował mi staga za te same pieniądze ale wiedzą nie błyszczał wiec wydaje mi się że nawet nie miał pojęcia co to jest PT a co dopiero jak gaz w nim wpakować.
Proszę was o rade jaka instalacje wybrać lub ewentualnie namiar na innego gaziarza w tarnowie lub okolicy który zrobiłby to dobrze. Co do roczniaka to różne rzeczy słyszałem, jednak mam u nich zagazowane espero i większych problemów przez 4 lata nie było.

kilka info o pitim rok2002 silnik 2.0L automat przebieg 121000 :):):):) ale w to ostatnie nie wierze bo historia autka skąpa.
Dzięki za wszelkie informacje

#52 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2012 - 11:48

dołóż do tych 2400zł jeszcze 200-300zł i zakładaj BRC! :)

#53 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 styczeń 2012 - 11:52

dołóż do tych 2400zł jeszcze 200-300zł i zakładaj BRC! :)


skąd tu brać na te dołożenia hmm :lol

#54 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2012 - 12:39

to najlepiej założyc zwykla instalacje zeby 2.0 palił 21l i w ogole nie jechał :d Moje zdanie jest takie ze jak coś kupować za takie pieniadze to kupować lepsze zeby to miało rece i nogi. Staga nie załoze juz wiecej. :)

#55 Psyborg

Psyborg

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 882
  • Dołączył:  07 sie 2011
  • Rok Produkcji:1995
  • Silnik:V6 2.5l 24V 1
  • Imię:Marcin

Napisano 30 styczeń 2012 - 12:46

Ogólnie na tym forum ludzie ostatnio wielbią BRC. Nie wiem czy zasłużenie, bo się nie znam. Ja mam STAG 300 i (jeśli wierzyć poprzedniemu właścicielowi) od prawie 100tys. bez awarii. Osobiście zrobiłem na niej ostatnie 10tys. km.

Nie oszczędzaj na instalacji. Wybierz dobrą, dobry warsztat i zapłać tyle, ile się należy. Zapłacisz 300zł więcej, ale będziesz spał spokojnie.

#56 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2012 - 13:17

specjalista od klimatyzacji wyemigrowal /jasmina/ a na gazie znal sie jak malo kto, u mnie dizel od zawsze ale auto dal bym do zakladu takiego co robi DOBRZE, za dobroc trzeba czasem zaplacic wiecej, proponuje skontakowac sie z kol PARADYZ na pw on ci doradzi , /dobrze doradzi/ pzdr! :kawka

#57 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 styczeń 2012 - 08:06

ja mam instalkę KME i musiałem po 50 tys wymieniać wtryski...bo miałe jakieś polski szmelc... . Ogólnie z instalacją nie ma problemu, ale następna będzie BRC i polecam Czakrama w Tarnowie.

#58 Dannek

Dannek

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 19
  • Dołączył:  17 sty 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0L
  • Imię:Daniel

Napisano 31 styczeń 2012 - 10:24

pytałem dziś w czakramie wg waszej rady bo zakładają BRC zaproponowali mi 3 rodzaje 2300 najtańsza w gre nie wchodzi. sequent 2700zl i sequent p@d 3100zl z tego ta ostatnia ma ponoć taki bajer że można zapalić awaryjnie na samym gazie (średnio potrzebne no ale) teraz pytanie czy warto pakować sie w 3100zl czy będzie to przerost formy nad treścią??
a tak przy okazji piszecie ze taka instalacja jest ok a inna szmelc. Natomiast nikt nie pisze dlaczego. A wujek google na pytanie co wybrać odpowiedział np tak: http://www.elektroda...opic364821.html. I jeszcze taki mały OT dorobienie pilota 2 przyciski tylko w chryslerze czy jest inna opcja bo 180zl pilot +184,50 programowanie to średnio na jeża opłacalny interes.

i jeszcze jedno gdzie u diabła macie te przyciski od gazu bo patrze na deskę w PT i nijak nie mogę wydumać gdzie to badziejstwo kazać założyć. W poprzednim aucie nie pomyślałem o tym i założyli mi tak że koło kierownicy idealnie mi zasłania więc teraz chce dopilnować.

#59 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 styczeń 2012 - 10:46

pytałem dziś w czakramie wg waszej rady bo zakładają BRC zaproponowali mi 3 rodzaje 2300 najtańsza w gre nie wchodzi. sequent 2700zl i sequent p@d 3100zl z tego ta ostatnia ma ponoć taki bajer że można zapalić awaryjnie na samym gazie (średnio potrzebne no ale) teraz pytanie czy warto pakować sie w 3100zl czy będzie to przerost formy nad treścią??
a tak przy okazji piszecie ze taka instalacja jest ok a inna szmelc. Natomiast nikt nie pisze dlaczego. A wujek google na pytanie co wybrać odpowiedział np tak: http://www.elektroda...opic364821.html. I jeszcze taki mały OT dorobienie pilota 2 przyciski tylko w chryslerze czy jest inna opcja bo 180zl pilot +184,50 programowanie to średnio na jeża opłacalny interes.



wujek google
zastanawiające hmm
nareszcie kolega pokazał że ta instalacja BRC nie jest taka doskonała
proszę również razem z kolegą naszych szpeców niech wytłumaczą dlaczego w PT ma być ta instalacja BRC a nie inna

mam inną i tysiaka w kieszeni
i na razie 2000km przejechane nic się nie dzieje nawet przy takich mrozach jakie są teraz

#60 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 styczeń 2012 - 12:19

dlaczego w PT ma być ta instalacja BRC a nie inna

Wcale nie musi.Ja mam taką bo w poprzednim aucie miałem ją przez 15 lat i byłem zadowolony.Przerabiałem eksperyment z STAG i wtryskami valtek i już podziękuję,nigdy więcej.

2000km przejechane nic się nie dzieje

Toż to jeszcze na gwarancji to co ma się dziać? 400 tys na BRC i nic (FIAT BRAVA 1,4 12V)





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych