Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

LPG w PiTim


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 Psyborg

Psyborg

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 882
  • Dołączył:  07 sie 2011
  • Rok Produkcji:1995
  • Silnik:V6 2.5l 24V 1
  • Imię:Marcin

Napisano 31 styczeń 2012 - 12:38

(...)Przerabiałem eksperyment z STAG i wtryskami valtek i już podziękuję,nigdy więcej.(...)


Mój STAG 300 i wtryski Valtek mają już 100tys. km. :)
Podejrzewam, że więcej tutaj zależy od instalatora niż od instalacji. ;)

Co do odpalania na gazie, to teoretycznie można wyobrazić sobie taką sytuację, kiedy komuś padnie jakiś element układu paliwa (filtr się zapcha albo cuś). U siebie odpalałem tylko z ciekawości, bo jeżdżenie na zimnym silniku na LPG to zwykły sadyzm.

P.S. Mój kolega ma również STAG 300 w swojej Alfie 146 od 8 lat. Nie pytałem ile km przejechał. Mówił, że na początku faktycznie było trochę problemów z jej ustawieniem, ale od tamtej pory ani razu nie musiał jej serwisować.

#62 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 13:30

Ja miałem staga 300 w pt to przez niewiele ponad 100 tys km ktore na nim zrobiłem to wtryski wymieniałem ze 3 razy a filtry to niezliczoną ilość...masakra :/

#63 maras

maras

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 334
  • Dołączył:  24 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 gaz M
  • Imię:Marek

Napisano 31 styczeń 2012 - 19:03

Ja mam staga 300 tak już Pitka kupiłem.Zrobiłem ok 35 tys. km i nie jest żle.Pali ok.10l/100km oczywiście nie w samym mieście.Mam tylko taki problem,że gdy jadę wolno na wysokim biegu i gwałtownie wcisnę gaz silnik potrafi przerwać,choć nie zawsze.Przy normalnym przyspieszeniu jest ok.Dałbym to gdzieś sprawdzić,ale w okolicy tacy fachowcy,że :torba

#64 sebo73

sebo73

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 93
  • Dołączył:  07 maj 2011
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:Sebastian
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 19:16

Świece albo kable zapłonowe, miałem podobny problem. Przy wysokich obrotach wszystko ok, przy gwałtownym wciśnięciu gazu z niskich obrotów potrafiło szarpnąć silnikiem.

pozdrawiam, sebo73 :kawka

#65 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 19:17

miałem to samo...

#66 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 31 styczeń 2012 - 19:24

miałem to samo...



Łukasz to kable czy świece jak są ciulowe to bez instalacji trzeba wymienić

#67 maras

maras

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 334
  • Dołączył:  24 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 gaz M
  • Imię:Marek

Napisano 31 styczeń 2012 - 19:26

No to tak jak myślałem wymienie świece i kable mam nadzieje,że pomoże.Lepiej żeby nasi gazownicy Pitka nie tykali.
sebo73,medyk01 dzięki za podpowiedż :2.0

#68 Dannek

Dannek

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 19
  • Dołączył:  17 sty 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0L
  • Imię:Daniel

Napisano 31 styczeń 2012 - 21:23

co do wymiany świec do swoje 5 groszy też mogę dołożyć bo niedawno mnie to spotkało. trzeba się trochę nakombinować żeby kolektor odkręcić, ja musiałem jeszcze uszczelkę pod kolektorem wymienić. Jak wymieniasz świece wymień tez kable i odwrotnie. za dużo później rozkręcania:):):)

Napiszcie proszę gdzie macie zamontowany przycisk do instalacji gazowej bo nie mam pojęcia gdzie go wpakować żeby to jakoś wyglądało.

#69 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 styczeń 2012 - 21:41

mi przerywalo na gazie to swiece wymienilem. Przebicie mialy.
Dannek, ja przycisk od gazu miałem kolo regulacji lusterek :cwaniak

#70 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 31 styczeń 2012 - 21:48

Co do podanego linku z elektrody.... zauważcie że wpisy są z 2005 roku..... .

#71 jasmina

jasmina

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1847
  • Dołączył:  08 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,4L

Napisano 01 luty 2012 - 21:05

Ja napisze tak - kazda instalacja jest dobra w sumie wiekszosc komponentow jest taka sama. BRC ma jednak lepsze wtryski ktore są dobrej jakosci i wytrzymują zalewanie olejem - szczegolnie ze w Pitkach (mam takie przyzwolenie BRC) montuje je do gory i pod kolektorem. Dodatkowo jest gwarancja ogolno polska a to tez jest wazne.
Do naszych Pitkow proponuje montaz BRC Sequent24 - ta wersja instalacji jest najlepsza - tania o ktorej tutaj piszecie to tzw. FLY - tansza ale dlatego ze wtryski są wlasnie nie BRC i nie ma takiej gwaracji jak przy innych wersjach.

U mnie BRC cała kpl. to koszt 2800zł z pokrowcem na koło i tankowaniem. Wszystkie komponenty instalacji są BRC nawet rurki i przewody (nieraz warsztaty przyoszczedzają na tych elementach).

No i najwazniejsze tankujcie gaz na dobrych stacjach tzw duzych koncernach to z instalacjąnie bedzie problemow.

W połowie lutego wracamy na jakis max miesiąc i bede instalował kilka autek w tym 3-4Pitki.

Tutaj w Anglii LPG w aucie to rarytas i cenią sobie ze szok - ale oczywiscie my jestesmy najtansi a napewno bedziemy najlepsi - choc inne auta sie spotyka Pitki to rzadkosc bo drogie ubezpieczenia na te autka są no i naprawy.





Podobne tematy Zwiń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych