paliwo verva
#21
Napisano 10 styczeń 2012 - 20:40
Pali w tzw normie i pięknie. Zaraz padnie pytanie jaka norma
Cięzka ,,noga'' w mieście(aż się czarno robi z tyłu) to lubie 9.5 śmiało! Trasa na tempomacie 90/110 5/lekka szóstka
#22
Napisano 12 styczeń 2012 - 18:09
#23
Napisano 18 styczeń 2012 - 00:20
Jasne diesel jest stworzony do ,,jaaazdy'' bo lubi! długie i ciężkie. Moje maleństwo tego nie czyni! Polecam olej Shell Extra Ultra 5w30!!! Polecił mi go Andreeas7
i to był strzal w dziasiątke Po pierwszej wymianie na Shella nawet żona stwierdzila, że silnik ciszej chodzi...i chyba mniej pali!!!
[ Dodano: 2012-01-18, 00:23 ]
..jeżdze na zwykłym ON'e bo jakieś wynalazki mnie mierzia czyli mam je w czarnej d...
#24
Napisano 20 listopad 2013 - 23:09
Drugiego dnia zaś przez pomyłkę nalałem orlenowskiej vervy i muszę powiedzieć iż fordzik bujnął się do 200 a z górki to i 202 było, tak więc ewidentnie mocy mu przybyło.
W PiTolu maxymalniej nie sprawdzałem a różnicy w spalaniu nie zauważyłem,
#25
Napisano 21 listopad 2013 - 11:28
#26
Napisano 21 listopad 2013 - 12:54
Poza tym oleje napedowe 'uszlachetnione' nie dodaja mocy w zadnym stopniu, bo nie maja takich wlasciwosci ani dodatkow.
#27
Napisano 21 listopad 2013 - 13:01
Verva diesel zapewnia silnikom wysokoprężnym zwiększenie mocy dzięki podwyższonej liczbie cetanowej (55, wobec przewidywanej przez normę 51) minimalizując naturalną utratę mocy pracującego silnika + dodatkowo zostały dodatki marki KEROPUR:
zapewniające czystość układu dolotowego i wtryskowego silnika, eliminacje osadów / nagarów nagromadzonych w silniku,
zabezpieczające przed korozją silnik i elementy układu paliwowego,
poprawiające efektywność spalania,
redukujące tarcia, do którego dochodzi podczas pracy silnika.
zapewniające czystość układu dolotowego i wtryskowego silnika, eliminację koksu nagromadzonego na dyszach wtryskowych (do 90%),
Powodzenia Marcinie
#28
Napisano 22 listopad 2013 - 16:25
Verva diesel zapewnia silnikom wysokoprężnym zwiększenie mocy dzięki podwyższonej liczbie cetanowej
Andrzej, wszedzie czytam i szukam, i nigdzie o tym nikt nie pisze, nawet na samej stronie orlenu nie ma ani slowa o zwiekszeniu mocy. Liczba cetanowa nie wplywa na zwiekszenie mocy.
http://www.orlen.pl/... ... rvaON.aspx
i cytat: "Podwyższona liczba cetanowa oleju verva (55 wobec standardowego 51) poprawia właściwości eksploatacyjne pojazdu - ułatwia rozruch i obniża temperaturę pracy silnika."
Jest od cholery wątkow na forach w necie, i niewiele osob, ktore zauwazyly jakakolwiek roznice pomiedzy zwyklym ON i uszlachetnionym. A wiele osob zauwazylo zwiekszone spalanie na tym "lepszym" oleju, wlaczajac w to mnie czy Bell z najblizszego grona.
W Boshu, gdzie robilem swojego czasu wtryski, odradzali uzywanie paliw premium, bo sa zbyt suche i zle smaruja wtryski, potwierdzili to i inni niezalezni mechanicy, zajmujacy sie dieslami, pompami i wtryskami.
Wiec komu wierzyc?
Ja wiem jedno, od regeneracji wtryskow w 2010r jezdzilem tlyko i wylacznie na zwyklym ON, przejechalem tak z 80tys km i samochod smigal jak ta lala, moc zmierzona 131KM, moment 313Nm (na zwyklym ON zatankowanym)...
[ Dodano: 2013-11-22, 16:25 ]
miecio, kto jest praktykiem, a kto teoretykiem?
#29
Napisano 22 listopad 2013 - 18:53
Marcinie każdy wierzy w to co chce
#30
Napisano 22 listopad 2013 - 19:58
ejj majsiem, ejj andrasssss
#31
Napisano 22 listopad 2013 - 20:07
#32
Napisano 22 listopad 2013 - 20:11
Miecio jaki praktyk , jaki teoretyk co ty chopie tworzysz ? - każdy z nas jeżdzi dieslem , każdy ma swoje spostrzeżenia prywatne , z małym ale : ja w tym roku miałem ok 30 aut z CR na usterki wtrysków lub pompy , a Marcin wszytko opiera na jednym aucie wszystko jest tylko z przekazu osób trzecich co mu naprawiali ,a nie własnej naocznej interpretacji po obejrzeniu uszkodzonych elementów .Mieciu dajmy spokój to temat tabu : podobny do wyzszosci marki oleju w silniku i można telenowele napisać .
#33
Napisano 22 listopad 2013 - 20:19
#34
Napisano 25 listopad 2013 - 08:51
#35
Napisano 25 listopad 2013 - 09:56
#36 Bezimienny Gość.Zbig16_*
Napisano 26 listopad 2013 - 20:58
Ja mam 2,4 benzyna automat i pali 10 na trasie (lub autostradzie - tempomat i ok. 120 kph), a w mieście i z klimą pod 14...
Natomiast zauważyłem, że tankując paliwo w stacjach przy hipermarketach - jest to bio-paliwo tańsze o ok 5% niż "normalne" - spalanie jest nieco wyższe - +/- właśnie o te 5%. Jest to przypuszczalnie spowodowane tym, że bio-paliwo które zawiera bio-etanol, ma mniejszą liczbę opałową od zwykłego, a więc - trzeba go więcej spalić dla osiągnięcia tych samych efektów. Tak więc - wydaje mi się, że oszczędności tankowania w takich stacjach są pozorne...
#37
Napisano 27 listopad 2013 - 12:11
#38
Napisano 29 listopad 2013 - 12:44
gowno wiemy wyobraz sobie,...Co Wy - dizlowcy - wiecie o spalaniu
i jestesmy ugruntowani w przekonaniu jak chlopy przywiazane do ziemi,...
#39
Napisano 29 listopad 2013 - 12:53
#40
Napisano 29 listopad 2013 - 12:59
Wszystkie zimy jeżdzę na Gold i nigdy mnie nie zawiodło - miałeś pecha .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
2.2 CRD nieszczelność układu paliwowego i dziwne dźwięki |
Techniczny podstawowy | yggdrasill |
|
|
|
Pompa paliwowa wysokiego ciśnienia 2,2 crd |
Części do PT Cruisera | andreeas7 |
|
|
|
pompa paliwowa, brak zasilania, przegryzione kable? |
Techniczny podstawowy | koliber01 |
|
|
|
2.2 CRD Paliwo przy wtrysku |
Techniczny podstawowy | koliber01 |
|
|
|
Samochody na sprężone powietrze kontra lobby paliwowe |
Offtopic | MAKLERSTAN1 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych