PROBLEM przy zakladaniu wahacza...i poduszki silnika
Started By
edytawisienka
, 06 kwi 2013 22:12
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07 kwiecień 2013 - 00:11
edytawisienka, Nie ciągnij tak daleko - lepiej przesuń nie na zewnątrz, tylko do przodu albo do tyłu pojazdu - wtedy nie wyskoczy. Pozdrawiam
#22
Napisano 07 kwiecień 2013 - 05:19
edytawisienka, Mogę Ci powiedzieć, co ja bym zrobił. Kupiłbym w pobliskim nocnhym zgrzewkę piwa, zakląłbym siarczyście i popijając spokojnie zabrał sie do roboty. Życie nie jest lekkie - trzeba sie nieźle napierdupcyć.
no czegoś takiego jeszcze nie słyszałem. Max tekst 1 klasa. Wymiękam a zwłasza z tym napierdupcyć no nie mogę
#23
Napisano 07 kwiecień 2013 - 11:00
[HUBERT]
juz po...okazalo sie lzejsze niz przypuszczalem . sciagnalem gumowa oslone i rzeczywiscie ten trojnik przesunal sie o jeden "garb" gumy. Przelozylem go i wszystkie obejmy byly na trojkniku, nic nie wysypane. wlozylem trojnik na miejsce , nalozylem gume i skrecilem. Kolumna weszla ladnie na wahacz....
wielkie dzieki!
a jeszcze druga czesc watku - mniej bolesna (chyba). Poduszki silnika - na pierwszej stronie zamiescilem zdj gornej poduszki - nie jes rownolegle jak na rysunkach technicznych. Znalazlem w miedzyczasie w necie na innych forach watki gdzie tez nie sa rowne, ale wole sie upewnic, czy ktos sie spotakl z takim jej ulozeniem? Jeszczce pomyslalem ze moze ktos kiedys ja wyciagal i na odwrot zalozyl
Ponadto jak wkladalem dolna to mialem wrazenie - tak jak pisalem - ze sruba nie wchodzi swobodnie w gwint "w silniku" i jak wkrece na lekka sile - to wydaje sie ze jest bardzo naprezona guma tej poduszki....moze jest gdzies jeszcze regulacja?
pzdr
HUBERT
[ Dodano: 2013-04-07, 12:08 ]
acha jeszcze jedno, ubylo mi smaru - wyciekl na podloge, nie zbieralem, tak mniej wiecej w ilosci plaskiej lyzki do zupy - nie wazowej, normalnej czy kupic smar i dolozyc?
juz po...okazalo sie lzejsze niz przypuszczalem . sciagnalem gumowa oslone i rzeczywiscie ten trojnik przesunal sie o jeden "garb" gumy. Przelozylem go i wszystkie obejmy byly na trojkniku, nic nie wysypane. wlozylem trojnik na miejsce , nalozylem gume i skrecilem. Kolumna weszla ladnie na wahacz....
wielkie dzieki!
a jeszcze druga czesc watku - mniej bolesna (chyba). Poduszki silnika - na pierwszej stronie zamiescilem zdj gornej poduszki - nie jes rownolegle jak na rysunkach technicznych. Znalazlem w miedzyczasie w necie na innych forach watki gdzie tez nie sa rowne, ale wole sie upewnic, czy ktos sie spotakl z takim jej ulozeniem? Jeszczce pomyslalem ze moze ktos kiedys ja wyciagal i na odwrot zalozyl
Ponadto jak wkladalem dolna to mialem wrazenie - tak jak pisalem - ze sruba nie wchodzi swobodnie w gwint "w silniku" i jak wkrece na lekka sile - to wydaje sie ze jest bardzo naprezona guma tej poduszki....moze jest gdzies jeszcze regulacja?
pzdr
HUBERT
[ Dodano: 2013-04-07, 12:08 ]
acha jeszcze jedno, ubylo mi smaru - wyciekl na podloge, nie zbieralem, tak mniej wiecej w ilosci plaskiej lyzki do zupy - nie wazowej, normalnej czy kupic smar i dolozyc?
#24
Napisano 07 kwiecień 2013 - 12:01
Wyglada na to ze silnik moze byc przesuniety, ale w tej materii sie nie wypowiadam. Moge powiedziec tylko tyle ze w moim silniku mocowania sa zalozone symetrycznie, przy montazu takze nie bylo zadnych napiec.
pozdrawiam, sebo73
pozdrawiam, sebo73
#25
Napisano 07 kwiecień 2013 - 12:20
Silnik wygląda na przesunięty w strone pasażera - przesunięcie możliwe na poduszce skrzyni biegów są łezki, którymi można go przesunąć. Boczna centralna poduszka też ma takie otwory, nie pamiętam tylko, w których punktach, wydaje mi sie że na tym wieszaku widocznym na zdjęciu. Pozdrawiam
#26
Napisano 07 kwiecień 2013 - 14:02
a mowilem ze przegub przeskoczyl o jeden garb gumy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z centralnym zamkiem |
Techniczny podstawowy | Piotr52 |
|
|
|
Problem z nawiewem i szybami |
Techniczny podstawowy | Marcyś |
|
|
|
Problem z silnikiem |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych