Błąd 833
#1 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 00:25
w moim Pitku 2,2 CRD 2002, jak w temacie pojawia się błąd 833.
Czy to jest kwestia związana ze szprzęgłem? Chciałem również zapytać, czy może to mieć jakiś wpływ na nierówną pracę silnika? Dodam tylko, ze około 2 miesiące temu pojawiał się błąd związany z ciśnieniem (nie pamiętam dokładnie nr) i Andeeas doradził mi, żeby udać sie do szpeca od Diesla. Tak zrobiłem, szpec wymienił zawór wysokiego ciśnienia i regenerował pompę. Błąd przestał się pojawiać, ale ciągle trochę nierówno pracował. Wróciłem do niego, gość sprawdził i powiedział, ze jest ok. Filtry i olej wymienione.
Czy to jest nadal jakiś problem z ciśnieniem, czy raczej może to powodować ten błąd 833?
Coraz częściej się krztusi i nierówno pracuje. Nie są to duże różnice obrotów, ale wyraźnie wyczuwalne.
Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem za bardzo co robić.
Z góry grzecznie dzękuję.
Pozdrawiam wszystkich.
#2
Napisano 06 styczeń 2014 - 00:32
#3
Napisano 06 styczeń 2014 - 00:37
For a complete wiring diagram Refer to the Wiring Information
•When Monitored:
With the ignition on.
•Set Condition:
The Engine Control Module (ECM) detects that the (T26) Clutch Upstop Switch Signal circuit signal is implausible.
Possible Causes
INTERMITTENT DTC
(T26) CLUTCH UPSTOP SWITCH SIGNAL CIRCUIT SHORTED TO VOLTAGE
(T26) CLUTCH UPSTOP SWITCH SIGNAL CIRCUIT SHORTED TO GROUND
(T26) CLUTCH UPSTOP SWITCH SIGNAL CIRCUIT OPEN OR HIGH RESISTANCE
(Z906) GROUND CIRCUIT OPEN OR HIGH RESISTANCE
CLUTCH INTERLOCK SWITCH
ENGINE CONTROL MODULE (ECM)
Może mieć wpływ na szarpanie przy ruszaniu - to górny czujnik pedału sprzęgła - może wyskoczył z mocowań, lub pedał sprzęgła nie odbija do końca i go nie naciska. Niew ma wpływu na pracę silnika na biegu jałowym i w czasie jazdy.
#4 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 09:22
Bardzo dziękuję. O tym nie pomyślałem! Wcześniej pojawiał się również błąd związany z pierwszym biegiem wentylatora, raz podczas trasy prawie się zagotował. Mechanik podłączyli go chyba tak, że się od razu włącza drugi, to możliwe? I sądzisz, że to powoduje nierówną pracę na jałowym biegu?
Pozdrawiam.
#5
Napisano 06 styczeń 2014 - 09:39
czy wtryski były wyjmowane i sprawdzane ? - uważam że nadal masz nie do końca zrobiony układ wtryskowy .Co do samego czujnika przy stopie i błedu P0833 ma wpływ na gwałtowne przyspieszenie - nie pozwala autu na pełna dynamikę i druga funkcja do sterowania tempomatem - ale obie bez znaczenia na szarpanie ?.
Jesli wiesz że miałeś uszkodzony wentylator na 1 biegu , to obowiązkowo zasuwaj sprawdzić ilość czynnika w klimatyzacji , na 100% bedzie go mało i klima bedzie miała ciężko będzie szarpać silnikiem .
Do lata jeśli chodzi w 100% drugi bieg i mechanik go przełączył możesz się tak jeździć nic się nie stanie .
#6 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 10:18
Gość od diesla mówił, że sprawdził wtryski i według niego są ok. Nie wiem, czy je wyciągał
Po jego naprawie, rownież trochę nierówno chodził, ale to był tak jakby cyklicznie co 15s. włączała się jakiś agregat na kilka sekund, wtedy czuć było taki niewielkie zaksztuszenie.
Natomiast teraz jest jakby trochę gorzej...
Nie wiem porostu, czy mam jechać jeszcze raz do niego, czy raczej do mojego mechanika...
Chciałbym mieć taką wiedzę, jak Wy...pozdrawiam.[/b]
#7
Napisano 06 styczeń 2014 - 10:20
#8
Napisano 06 styczeń 2014 - 10:29
#9 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 06 styczeń 2014 - 18:28
Maksym72, jest różnica w pracy silnika na jałowym biegu ; przy włączonej klimatyzacji nierówno chodzi, po włączeniu ogrzewania jest lepiej
Zacznę od wentylatora i sprawdzenia klimatyzacji oraz tego czujnika pedału sprzęgła.
Jeszcze chciałem zapytać, czy taki wentylator można naprawić, czy raczej wymienia się na nowy?
Pozdrawiam.
#10
Napisano 06 styczeń 2014 - 18:43
#11 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 08 styczeń 2014 - 20:00
#12
Napisano 08 styczeń 2014 - 20:13
Tak, jak masz ustawione pokrętło nawiewu na szybę , lub szybę i nogi. Chodzi o osuszenie powietrza i szybsze odparowaniu szyb.zy pomimo nie włczączonej klimy pokrętłem, włącza sie ona w konkretnym ustawieniu kierunku nawiewu???
#13
Napisano 08 styczeń 2014 - 20:13
klima załącza się jak jest ustawiona na szybę i nogi, mimo jej nie włączania.
Trzeba ustawić w drugą stronę pokrętło,
czasami szyby parują, ale tak jest....
#14 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 08 styczeń 2014 - 20:26
#15
Napisano 08 styczeń 2014 - 20:36
#16 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 08 styczeń 2014 - 21:21
#17
Napisano 09 styczeń 2014 - 19:11
ale czy krztusi się PTuś od włączonej klimy to nie wydaje mi się
#18
Napisano 09 styczeń 2014 - 19:19
#19 Bezimienny Gość.Luki_*
Napisano 20 luty 2014 - 19:48
Jeszcze raz dzięki za pomoc Zrobię wentylator i dam znać jakie efekty.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-02-20, 19:48 ]
Witam,
Trochę to trwało, ale myślę, że pitek w końcu zrobiony Miał zresetowany cały komputer i wgrane wszystko od nowa - silnik pracuje idealnie, nie krztusi się. Chciałem zapytać, czy ktoś może miał podobną sytuację i czy robi się takie rzeczy jak wgrywanie od nowa?
Pozdrawiam wszystkich.
#20
Napisano 20 luty 2014 - 20:54
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
|
prędkościomierz wariuje, tempomat nie działa, błąd P0833 |
Techniczny podstawowy | markus |
|
|
|
błąd p0140 |
Techniczny podstawowy | Voltek |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych