Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

pompa wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2014 - 16:34

właśnie okazało się, że pompa w moim pitku wymaga wymiany :(
Leci z niej płyn
Szukam wyjścia z sytuacji.
Zastanawiam się, czy warto regenerować tę, czy szukać używki, chociaż z tego, co widzę, to będzie niełatwe zadanie ze względu na GT
Radźcie, co robić

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2014 - 17:20

PiTer, Jeśli Twoje 2,4 jest turbo - to zapomnij o używce - nie do znalezienia. Inna niż w pozostałych pitolach. Sprawdź dobrze, czy leci z pompy - bardzo często upierdziela sie przewód na pompie wspomagania na kołnierzu i pomimo wymiany oringu cieknie dalej. Kołnierz przewodu ciśnieniowego do sprawdzenia pod lupą. Pozdrawiam

#3 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2014 - 17:29

Maxym, w warsztacie wymontowali pompę i diagnoza była taka-pompa wygląda na pukniętą w koło(ponoć stłuczka) i stąd wyciek. Poza tym stwierdzili wyciek z pojemnika na płyn (też prawdopodobnie"poturbowany"w rzekomej stłuczce).
Pozdrawiam
P.S. Pitka kupiłem tydzień temu w Szczecinie :)

Za regenerację pompy powiedzieli mi 320 zł.

#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2014 - 19:14

PiTer, Nie wiem - nie widzę tego. Wiem, co najczęściej cieknie. Co chcą zregenerować w pukniętej pompie? Co zrobią ze zbiorniczkiem, który jest zamontowany na pompie? Pokleją? Nowa fabrycznie oryginalna pompa to masakryczne pieniądze - przychodzi razem ze zbiorniczkiem i kółkiem.

#5 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2014 - 22:11

oby moja radość z PiTka nie wyciekła jak ten płyn... :(


Maxym :piwo za reakcję na temat mojej pompy

[ Dodano: 2014-06-03, 23:11 ]

PiTer Nowa fabrycznie oryginalna pompa to masakryczne pieniądze - przychodzi razem ze zbiorniczkiem i kółkiem.


Jak bardzo masakryczna jest ta cena?
Pytam, bo nawet nowej nie udało mi się namierzyć, więc brak mi orientacji.
To święty graal, czy co :/

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 04 czerwiec 2014 - 16:31

PiTer, Ponieważ GT to produkt niszowy w populacji pitosławów, to nie ma co liczyć na części używane - w końcu ile GT mogło się rozbić w kraju w ostatnich 2 latach? Pompa nowa fabrycznie z kółkiem i zbiorniczkiem (komplet złożony do założenia na samochód) to koszt około 1600 złotych w serwisie. Pozdrawiam

#7 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2014 - 19:23

jutro montują mi pompę, i mam do Was pytanie-jaki płyn lejecie do wspomagania w swoich PTkach?

#8 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2014 - 19:57

PiTer Mopar ATF +4 - dla Twojego rocznika - Chryslerowski płyn do przekładni automatycznych. Dostępny na Allegro i w serwisach ASO Chrysler- Jeep. Będziesz potrzebował około 2 litrów - z przepłukaniem. Ten sam płyn też do Twojej skrzyni biegów - około 2,5-3 litry. Więc jak kupisz 5 litreowe opakowanie to starczy na wszystko. Pozdrawiam

#9 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2014 - 19:58

Max, masz u mnie duuuuuuuuuże :piwo
Dziękuję za odp.

#10 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 czerwiec 2014 - 20:09

ostatnio w motintegratorze też mają moparowski ATF+4

#11 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 czerwiec 2014 - 23:04

Dzisiaj Gangsta wrocila do domu :-):-):-):-):-):-):-):-):-) :jupi :jupi :jupi
Jeszcze z niej nie kapie ;-)

#12 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8211
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 czerwiec 2014 - 04:22

PiTer, b,dobrze ! tylko napisz czy wszystko wróciło do normy :piwo

#13 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 czerwiec 2014 - 21:56

muszę jeszcze kilka mil pokonać, by stwierdzić, czy wróciło do normy :)
Póki co nie znaczy terenu.
Wczoraj wyskoczył mi błąd 420, dzisiaj okazało się, że nic mu nie jest :)
Wesołe są te autka :d
:piwo

#14 Rodzynka

Rodzynka

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 972
  • Dołączył:  15 sie 2013
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4 GT M
  • Imię:Anna

Napisano 13 czerwiec 2014 - 22:24

zajebiście wesołe :lol :lol uhahane od przodu do tyłu :lol


btw. Mi po strzale przewodu od wspomagania chodził głośno jak odkurzacz :lol

#15 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 czerwiec 2014 - 21:31

:cenzura :cenzura :cenzura :cenzura :cenzura :cenzura :cenzura :(
właśnie znalazłem plamkę pod pompą :( Chyba czas szukać nówki

#16 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwiec 2014 - 12:56

PiTer, Jeszcze raz mówię - sprawdź dokładnie przewód wspomagania - ciśnieniowy. Pęka na kołnierzu i pomimo dobrego oringa przecieka. Wygląda, jakby lało się z pompy, a to leje się z przewodu. Pozdrawiam

#17 JeePiter

JeePiter

    VIP

  • Grafik PTClub
  •   
  • Posty: 2409
  • Dołączył:  24 maj 2014
  • Rok Produkcji:2012
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Skąd chcę
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 czerwiec 2014 - 21:39

Pojde tym tropem
Pozdrawiam





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych