Klimatyzacja= szarpanie
#21
Napisano 22 July 2014 - 09:33
#22
Napisano 22 July 2014 - 09:45
Umnie nie odczuwam żeby coś szarpało. Trzeba tylko troche mocniej naciskać na gaz. Kwestia przyzwyczajenia.
Pozdro.
#23
Napisano 22 July 2014 - 11:51
#24 Bezimienny Gość.hunter_*
Napisano 05 August 2014 - 11:03
#25
Napisano 05 August 2014 - 11:11
Może masz po prostu popsutą klimę.... ?Umnie nie odczuwam żeby coś szarpało.
Pozdrawiam
#26
Napisano 05 August 2014 - 11:29
Są delikatne szarpnięcia ale delikatne. Natomiast przy włączonej klimie np. Przy ruszaniu trzeba wiecej gazu bo zgaśnie lub przy niskich obrotach w momencie redukcji biegów. To chyba normalne
Pozdro : ziom
#27
Napisano 05 August 2014 - 12:38
aaa tak na marginesie to dla uspokojenia jeśli komus się nie kreci pierwszy bieg, nie oznacza to ze szczotki uwalone /tradycyjnie/ ale jeśli czynnika brak to tez nie obraca się smigielko,...
#28
Napisano 25 August 2014 - 20:16
P.S. Po wymianie przekaźnika tak samo szarpie jak przed wymianą, tylko z tą różnicą , że klima działa również na postoju
#29
Napisano 25 August 2014 - 21:13
To żę padł przekażnik to zasługa wypalonych szczotek - ten wentylator jest do regeneracji lub wymiany , co do samego szarpania ma znaczenie ilość czynnika w układzie
#30
Napisano 25 August 2014 - 21:40
#31
Napisano 16 December 2014 - 19:12
Mianowicie chodzi oczywiście o klimatyzacje.
Opiszę po krótko co się dzieje- włączam klimę czy to pokrętłem sterującym nawiewem czy
pokrętłem od siły nawiewu. Klima niby startuje ale po sekundzie się wyłącza i tak w kółko słychac załączające się sprzęgło kompresora i włączający się na chwile wiatrak. a obroty silnika trochę falują w rytm załączającego się wiatraka wraz z kompresorem.
Czy moje wnioski są słuszne. Wydaje mi sie że sprzęgło kompresora się kończy a wiatrak ma szczotki lub napęd do regeneracji. Po za tym mechanik coś kiedyś mówił o kończących się szczotkach wentylatora.
Zatem jak macie jakieś sprawdzone miejsca gdzie takie naprawy można zrobic w okolicy Warszawy to proszę o namiar na prv.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam POMOCY
#32
Napisano 16 December 2014 - 19:29
To nie sprzęgło tylko mała ilość czynnika w układzie i do sprawdzenia wentylator
#33
Napisano 16 December 2014 - 19:34
AHA to już coś wiem.
Mechanik mówił coś o wiatraku ale dobił czynnik ubytek był 10% z tego co zrozumiałem. Spoko pojadę niech sprawdzą i wiatrak ogarnę i też sprawdzę.
Dziękuję
#34
Napisano 16 December 2014 - 19:35
A ile dobił ? crd ma 595 gr lub 510 gr w zależności od rocznika
#35
Napisano 16 December 2014 - 19:39
na karteczce było 10% a rocznik mojego to 2003. Ale faktycznej ilości nie wiem albo nie pamiętam raczej nie pamiętam a kartałkę tak położyłem by nie zgubic
#36
Napisano 16 December 2014 - 19:42
#37
Napisano 16 December 2014 - 19:49
Jeszcze raz bardzo dziękuję
[ Dodano: 2014-12-16, 19:49 ]
układ raczej szczelny mam chyba...
#38
Napisano 16 December 2014 - 22:20
zczytaj na naklejnce masz ilosc,.. naklejce na masce polewej stojac przed autem na wysokosci glowy
sprzegielko raczej ci sie konczy tasm sie nie ma co konczyc ,.. tylko padnie
#39
Napisano 16 December 2014 - 22:40
Mieciu przedlift szarpie jak jest mało czynnika lub za dużo , naklejka na masce ? pod warunkiem że maska nie była zmieniana - trzeba sprawdzac czy naklejka z vin na masce sie zgadza
#40
Napisano 16 December 2014 - 22:47
ciekawostka, toz technika jest echnika,.. zasady obowiazuja, nie powinno szarpac, alejak szarpie , znaczy diagnoza to jaka rada dla przedliftow???przedlift szarpie jak jest mało czynnika
to co sternik widzi ze malo czynnika? mi sie wydaje malo prawdopodobne ale zawsze sie trzeba uczyc,..styernik nie zobaczy ze malo czynnika,.. no przepraszam
niech se osoba wentylator obluka, najlepiej slomka spawdzic wtykajac slomke w deflektor i wtedy oslyszy czy chodzi a stawiam ze nie chodzi,...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Szarpanie silnikiem przy 80-100 km/h na chłodnym silnikuszarpanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Harcbat_* |
|
|
|
Problem z szarpaniem silnika i głośną pracą 2.0 16v |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.kris_man_* |
|
|
|
Szarpanie po zmianie biegu z 1 na 2 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Maciej1987_* |
|
|
|
szarpanie na wolnych PT 2.4T GT |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Kondzi0rn0_* |
|
|
|
Ocena stanu cewki ? 1.6 - szarpanie przy przyspieszaniu |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.nssk_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych