
Pt temperatura
#61
Napisano 12 January 2015 - 12:37
#62
Napisano 12 January 2015 - 12:43
#63
Napisano 12 January 2015 - 12:50
#64
Napisano 12 January 2015 - 13:15

Pozostaje mi zaufać mechanikowi że wie co robi. Zostawiłam mu auto na parę godzin bo miał go sprawdzać jak ostygnie, powiedział że termostat jest sprawny i stwierdził czujnik.
Tak więc dziękuje za znalezienie czujnika, dzwoniłam do serwisu 221zł promocja widać się skończyła
#65
Napisano 12 January 2015 - 13:32
Układ chłodzenia jest typowy i taki sam jak w innych autach - tylko znalezienie fizycznie usterki nieraz zajmuje trochę czasu .
#66
Napisano 12 January 2015 - 19:08
Ja wciąż szukam w okolicy warsztatu, gdzie mają sprzęt do ciśnieniowej diagnostyki układu. Bez tego dalej ani rusz, a problem mam dokładnie ten sam.
#67
Napisano 12 January 2015 - 23:37
#68
Napisano 13 January 2015 - 09:44
Ja tylko na wlasnym przykładzie powiem lepszy droższy orginał niż tani zamkennik jeżeli chodzi o czujniki Wymieniłem kiedyś dwa w ciągu roku a trzeci był orginał i dzialał do końca powożenia.
Ktoś kiedyś powiedział że po 10 latach praktycznie każdy czujnik jest do wymiany a że działają po tym czasie to chwała im za to.

#69
Napisano 13 January 2015 - 09:49
wszystko się zgadza Marcinie ale kwota 215zł za czujnik temperatury to gwałt i przegięcie nawet w VW za czujnik kwota nie przekracza kwoty 85 zł na serwisie - a sypią się na potęgę .
Normalna cena czujnika temperatury waha się od 30- 85 zł , ku.........wa nie wiem kto ma tak zaporową politykę w chryslerze .
#70
Napisano 02 February 2015 - 18:34
No i wreszcie wszystko jasne - w moim przypadku przyczyną skoków temperatury jest przedmuch spod głowicy, na tyle niewielki, że nie wywala płynu ani go nie ubywa, nie dostaje się też do oleju ani na odwrót. Tymczasowo zrobiłem 1,5 mm odpowietrznik w termostacie i teraz temperatura jest stabilna (tylko silnik sporo dłużej się nagrzewa), w zasadzie jeździ się bez problemu.
Jedynie momenty załączania wentylatora się nie zmieniły - I bieg przy 100 stopniach, drugi przy 107 a wyłączenie przy 93. Zanim zrobię uszczelkę, chciałbym się upewnić co może być tego przyczyną, i czy warto sobie w ogóle zawracać tym głowę?
Przy okazji - gdzieś mi się obiło o uszy, że nie powinno się planować głowicy w tym silniku, ale czy jest jakiś inny sposób przygotowania powierzchni przy wymianie uszczelki?
#71
Napisano 02 February 2015 - 19:12
A jak ty sobie wyobrażasz bez planowania założyć nowa uszczelkę na krzywej głowicy ? - ci co robią dobrze wiedza ile mogą maksymalnie zebrać aby było dobrze i parametry sie zgadzały
#72
Napisano 02 February 2015 - 21:28
W większości 2.0 w miesiącach zimowych spadek temperatury nawet o jedną kreskę w czasie jazdy wydaje się być normalnym zjawiskiem
sam wymieniłem 3 termostaty i bez rezultatu .Po prosto ta sama chłodnica jest montowana w 2.0 i 2.4 więc wniosek nasuwa sie taki ze może układ chłodzenia jest troszeczkę zbyt wydajny przy niskich temperaturach w 2.0 i bezwładność w otwieraniu i zamykaniu termostatu daje w efekcie spadek prawie o jedna kreskę .Lokalizacja czujnika temperatury też gdyby była gdzieś w głowicy w okolicy 4 cylindra dawałaby inny odczyt ale geniuszu sie nie poprawia . czujnik też wymieniałem i bez rezultatu .Ale w ciepłe miesiace strzałka od temperatury stoi jak drut na kresce. Przetestowałem z OBD i przy temperaturze na dworze -2 na dystansie 60 km miałem ciągłe wahanie od 87 do 95 stopni czyli niecała kreskę i juz nic nie grzebię .
#73
Napisano 03 February 2015 - 08:58
W moim 2.2 CRD też miałem problem z niedogrzanym silnikiem. Po 20 km jedna kreska max. dwie.
Wymiana termostatu (trzeba się troszkę nagimnastykować ale się da) i temparatura na połowie wskaźnika jak w "książce pisze". No i moja Panie ma szybciej ciepło w Pitusiu podczs podróży do pracy
#75
Napisano 25 February 2017 - 19:20
#76
Napisano 26 February 2017 - 11:30
no to robie drugie podejscie z nowa czescia, taki bedzie pasowal?
http://allegro.pl/be...5902193911.html
#77
Napisano 26 February 2017 - 11:55
Będzie pasował.
#78
Napisano 26 February 2017 - 13:58
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 February 2017 - 13:58
#79
Napisano 26 February 2017 - 18:35
moze to juz wyprzedaz na zasadzie czyszczenia magazynow? Niewazne, biore i wymieniam
#80
Bezimienny Gość.Jacol_*
Napisano 02 March 2017 - 11:46
No i wreszcie wszystko jasne - w moim przypadku przyczyną skoków temperatury jest przedmuch spod głowicy, na tyle niewielki, że nie wywala płynu ani go nie ubywa, nie dostaje się też do oleju ani na odwrót. Tymczasowo zrobiłem 1,5 mm odpowietrznik w termostacie i teraz temperatura jest stabilna (tylko silnik sporo dłużej się nagrzewa), w zasadzie jeździ się bez problemu.
Jedynie momenty załączania wentylatora się nie zmieniły - I bieg przy 100 stopniach, drugi przy 107 a wyłączenie przy 93. Zanim zrobię uszczelkę, chciałbym się upewnić co może być tego przyczyną, i czy warto sobie w ogóle zawracać tym głowę?
Przy okazji - gdzieś mi się obiło o uszy, że nie powinno się planować głowicy w tym silniku, ale czy jest jakiś inny sposób przygotowania powierzchni przy wymianie uszczelki?
wymieniłem uszczelkę pod głowicą,głowica zplanowana, NO I GŁUPIEJE ,TEMPERATURA SKACZE(objawy identyczne),PŁYNU UBYWA,,czyżbym musiał robić jesze raz?płakać i płacić?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
Za wysoka temperatura silnika![]() |
Techniczny podstawowy | fotograf77 |
|
![]()
|
|
Temperatura się nie podnosi |
Techniczny podstawowy | Maja1313 |
|
![]()
|
|
Grzeje sie Temperatura w polowie ..2.0 Benzin 2001 rok |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Michao_* |
|
![]()
|
|
Utrata mocy na gazie. Wzrastająca temperatura |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.mikebibbi_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych