Walka z wiatrakami
#21
Napisano 08 January 2015 - 22:49
Mieszkam niedaleko akademików nad pocztą teraz
#22
Napisano 08 January 2015 - 22:50
#23
Napisano 09 January 2015 - 12:11
Dzisiejsze numery to:
P1684
P1697
P1698
#24
Napisano 09 January 2015 - 13:05
Dwa pozostałem błędy są związane z usterka licznika lub sterownika ale ma na nie wpływ stan akumulatora i napięcie ładowania ? - więc są powiązanie .
Czy ostatnio był naprawiany alternator , kiedy wymieniałaś akumulator , czy były problemy z odpalaniem ?
#25
Napisano 09 January 2015 - 13:34
Akumulator za to od zakupu w 2012 nie był wymieniany ale był sprawdzany jakoś w marcu 2014 po tych jazdach z alternatorem i pan stwierdził że jest ok i jeżeli nie będzie żadnych problemów z odpalaniem to mam się pojawić dopiero w te wakacje żeby sprawdzić go i ewentualnie wymienić.
Tak to mój PiTi odpala bez problemów przy każdej okazji i temperaturze. Jedyny problem jaki mi przychodzi na myśl to to że jakoś 3 tygodnie temu moja mama nie do końca wyłączyła auto i przez noc mi trochę padł akumulator, więc musieliśmy go z tatą podładować. Jak już zaskoczył to od tej pory nic się nie działo...
#26
Napisano 09 January 2015 - 13:47
#27
Napisano 09 January 2015 - 14:39
#28
Napisano 09 January 2015 - 14:45
#29
Napisano 09 January 2015 - 16:00
#30
Napisano 09 January 2015 - 19:13
#31
Napisano 09 January 2015 - 20:27
#32
Napisano 09 January 2015 - 22:06
#33
Napisano 09 January 2015 - 22:13
Zawsze po odłączeniu sterownika daje się czas na adaptację w aucie przy pierwszym uruchomieniu , potem jest tworzona mapa chwilowa i nadpisuje parametry wyuczone.
#34
Napisano 10 January 2015 - 00:45
#35
Napisano 10 January 2015 - 02:04
Ania teraz juz wie jak resetowac pitolca
#36
Napisano 10 January 2015 - 09:10
#37
Napisano 10 January 2015 - 10:59
jak sie doktor ze mna nie zgodzi to ja sie z doktorem ...
#38
Napisano 10 January 2015 - 11:13
Zdarzało się że wymagana była wymiana całego kompletu - zwłaszcza w silnikach gdzie od jakiegoś czasu nie był sprawny 1 bieg i auto często korzystało z 2 co jest norma w benzynowych , w dieslach problem z wentylatorem rozpoznajemy praktycznie dopiero jak jest problem z klimatyzacją .Słaba wydajność temperaturowa silnika praktycznie nie włącza silnika wentylatora na schłodzenie - tylko przy pracy na klimatyzacji .
#39
Napisano 01 June 2015 - 17:27
Podłączę się do tematu - Walka z wiatrakami...
W moim pitolku także szczotki były do wymiany. Zrobiłem też porządek z tematem klimatyzacji. Wszystko działa jak należy.
Ale trapi mnie coś innego.
Od czasu kiedy wszystko sprawnie działa wentylator chodzi prawie non-stop. Uruchamiam z rana auto (silnik zimny) wyjeżdżam z bramy kilka metrów i słyszę że wentylator się kręci. Dojeżdżam do pracy (1km) wentylator kręci się kilka sekund, robi krótką przerwę i znowu się kręci - i tak cały czas dopóki nie zgaszę silnika. Dodam że klimatyzacja jest wyłączona.
Gdy włączę klimę wentylator zachowuje się podobnie.
Czy to normalne???
#40
Napisano 01 June 2015 - 17:49
Jeśli masz ustawiony nadmuch na szybę to klima pracuje cały czas więc i wiatrak się kreci
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Walka z kołami |
Modyfikujemy | steryd |
|
|
|
walka z płynem cz 2. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.BĄK_* |
|
|
|
Walka z wypadąjacym zapłonem- wymiana licznika |
Techniczny podstawowy | mateo28 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych