
Nierówna praca silnika
#121
Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:26
#122
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:33
zamówiłem przewody sentech8559 w intercarsie, niestety świece champion 14mcc5 w intercarsie nie dostępne. warto założyć zamiennik championa- NGK??? czy NGK odpuścić????
#123
Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:47
#124
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:56
ok, na miejscu brak ale coś wymyśle dzięki za pomoc
#125
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 21 kwietnia 2015 - 20:37
wczoraj wymieniłem świece oraz przewody WN, dzisiaj rano odpaliłem auto bez żadnych problemów. Podczas jazdy po mieście też żadnych uwag, jeśli tak się utrzyma do końca tygodnia to stwierdze że to pomogło. Dotychczas też raz było dobrze raz nie. dam znać co wynikło
#126
Napisano 25 kwietnia 2015 - 18:09
Zamówiłem w serwisie w Szczecinie przewód odmy i zawór PCV, no i zonk. Zawór PCV ma inny gwint, nie da się wkręcić. Kształt ogólnie identyczny ale gwint nie. Czy występowały różne typy zaworów PCV? W serwisie brali po numerze VIN. W poniedziałek będę do nich dzwonił...
#127
Napisano 25 kwietnia 2015 - 19:30
Zamówiłem w serwisie w Szczecinie przewód odmy i zawór PCV, no i zonk. Zawór PCV ma inny gwint, nie da się wkręcić. Kształt ogólnie identyczny ale gwint nie. Czy występowały różne typy zaworów PCV? W serwisie brali po numerze VIN. W poniedziałek będę do nich dzwonił...
Witam Krzychu
W jakim Serwisie ??? Nasz doctor Max w Szczecinie w serwisie jest szefem. Ja bym dzwonił bezpośrednio do niego. Może coś poradzi.
#128
Napisano 26 kwietnia 2015 - 19:25
@kyniubeata, wydaje mi się, że zawór jest jednego typu. Te gwinty są dość mocno spasowane - różni się skokiem czy średnicą? - proszę zrób foty jednego i drugiego po wykręceniu i wklej w temat - oblukamy.
PS - mogłeś mieć wymieniony silnik na inny rocznikowo - lub samą pokrywę zaworów - dlatego potrzebuję zdjęcia opisane powyżej. Na zaworze jest opisany numer katalogowy - da się odczytać ze starego?
Użytkownik maxym72 edytował ten post 26 kwietnia 2015 - 19:28
#129
Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:11
Zdjęcia starego i nowego. Przypomniałem sobie że Pan przyjmujący zamówienie na zawór nie pytał jednak o VIN, tylko jaki motor i który rok.
Załączone pliki
Użytkownik kyniubeata edytował ten post 27 kwietnia 2015 - 17:13
#130
Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:29
@kyniubeata, Zawór jest dokładnie ten sam - gwint też - załapałeś krzywo pierwszy zwój. Nawet końcówka numeru się zgadza - 240AC. Teraz pilniczek do ręki, popraw ten skancerowany pierwszy zwój gwintu, sprawdź, czy nie jest wyrypany w pokrywie i spróbuj jeszcze raz. Uważnie wkręcaj na samym początku - jak pójdzie krzywo to nie wkręcaj na siłę. Mniej więcej od 2-3 zwoi zacznie się wkręcać trudniej - ta biała farba na gwincie to szczeliwo. Powodzenia.
#131
Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:32
#132
Napisano 28 kwietnia 2015 - 19:41
Poprawiłem pilniczkiem zwój gwintu. No i się udało, zamontowany. Dzięki Panowie za pomoc!
#133
Bezimienny Gość.cezary156_*
Napisano 08 maja 2015 - 20:50
Nie chce zakładać nowego tematu, mam Pitka od 2 tygodni - 2.4T GT, odpala dobrze, nie gaśnie w czasie jazdy, ale jak się rozgrzeje to silnik nie tyle co nierówno pracuje, ale jakby się lekko dławił, przyduszał. Kupiłem w Intercarsie świece NGK i przewody magneti marelli - brak poprawy, co ważne dusi się na jałowym jak się rozgrzeje, na zimnym jest ok. Od czego zacząć? - aha moc jest w całym zakresie obrotów.
#134
Napisano 08 maja 2015 - 20:58
podmień przekaźniki pod maską "horn" z "ASD" i sprawdź czy jest poprawa
#135
Bezimienny Gość.cezary156_*
Napisano 14 maja 2015 - 11:27
okazało się,że rozrząd jest lekko przestawiony. Takich mamy w Polsce pseudo specjalistów .........
#136
Bezimienny Gość.cezary156_*
Napisano 15 maja 2015 - 09:59
u mnie tylko jak się rozgrzał, to lekko "prychał", więcej Ci nie podpowiem, bo auto mam od 2 tygodni.
#137
Bezimienny Gość.avila84_*
Napisano 17 maja 2015 - 12:17
witam.
jak sprawdzić czy zawór pcv jest dobry ? słyszę jak lekko macham i coś tam się odbija i powinno tam być jakaś sprężynka w zaworze?
#138
Napisano 17 maja 2015 - 12:43
#139
Bezimienny Gość.avila84_*
Napisano 17 maja 2015 - 13:04
a można jeździć bez bo na razie go zaślepiłem zaworu i chodzi mi równo silnik...
#140
Napisano 17 maja 2015 - 14:58
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
![]()
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych