Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Nierówna praca silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#121 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:26

servo od tempomatu bez znaczenia na obroty silnika , wymień przewody i świece na zaleczane i powinno pomóc

#122 Bezimienny Gość.Bartek01_*

Bezimienny Gość.Bartek01_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:33

zamówiłem przewody sentech8559 w intercarsie, niestety świece champion 14mcc5 w intercarsie nie dostępne. warto założyć zamiennik championa- NGK??? czy NGK odpuścić????



#123 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:47

odpuść , kup oryginały championa

#124 Bezimienny Gość.Bartek01_*

Bezimienny Gość.Bartek01_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 18 kwietnia 2015 - 19:56

ok, na miejscu brak ale coś wymyśle :wrrum dzięki za pomoc :2.0



#125 Bezimienny Gość.Bartek01_*

Bezimienny Gość.Bartek01_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 21 kwietnia 2015 - 20:37

wczoraj wymieniłem świece oraz przewody WN, dzisiaj rano odpaliłem auto bez żadnych problemów. Podczas jazdy po mieście też żadnych uwag, jeśli tak się utrzyma do końca tygodnia to stwierdze że to pomogło. Dotychczas też raz było dobrze raz nie. dam znać co wynikło



#126 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 25 kwietnia 2015 - 18:09

Zamówiłem w serwisie w Szczecinie przewód odmy i zawór PCV, no i zonk. Zawór PCV ma inny gwint, nie da się wkręcić. Kształt ogólnie identyczny ale gwint nie. Czy występowały różne typy zaworów PCV? W serwisie brali po numerze VIN. W poniedziałek będę do nich dzwonił...



#127 bigmeen

bigmeen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1 988
  • Dołączył:  05 mar 2014
  • Rok Produkcji:X
  • Silnik:X
  • Imię:X
  • Skąd::X
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 25 kwietnia 2015 - 19:30

Zamówiłem w serwisie w Szczecinie przewód odmy i zawór PCV, no i zonk. Zawór PCV ma inny gwint, nie da się wkręcić. Kształt ogólnie identyczny ale gwint nie. Czy występowały różne typy zaworów PCV? W serwisie brali po numerze VIN. W poniedziałek będę do nich dzwonił...

Witam Krzychu

 

W jakim Serwisie ??? Nasz doctor Max w Szczecinie w serwisie jest szefem. Ja bym dzwonił bezpośrednio do niego. Może coś poradzi.

 

:ziom



#128 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 kwietnia 2015 - 19:25

@kyniubeata, wydaje mi się, że zawór jest jednego typu. Te gwinty są dość mocno spasowane - różni się skokiem czy średnicą? - proszę zrób foty jednego i drugiego po wykręceniu i wklej w temat - oblukamy. 

 

 

PS - mogłeś mieć wymieniony silnik na inny rocznikowo - lub samą pokrywę zaworów - dlatego potrzebuję zdjęcia opisane powyżej. Na zaworze jest opisany numer katalogowy - da się odczytać ze starego? 


Użytkownik maxym72 edytował ten post 26 kwietnia 2015 - 19:28


#129 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:11

Zdjęcia starego i nowego. Przypomniałem sobie że Pan przyjmujący zamówienie na zawór nie pytał jednak o VIN, tylko jaki motor i który rok.

Załączone pliki


Użytkownik kyniubeata edytował ten post 27 kwietnia 2015 - 17:13


#130 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:29

@kyniubeata, Zawór jest dokładnie ten sam - gwint też - załapałeś krzywo pierwszy zwój. Nawet końcówka numeru się zgadza - 240AC. Teraz pilniczek do ręki, popraw ten skancerowany pierwszy zwój gwintu, sprawdź, czy nie jest wyrypany w pokrywie i spróbuj jeszcze raz. Uważnie wkręcaj na samym początku - jak pójdzie krzywo to nie wkręcaj na siłę. Mniej więcej od 2-3 zwoi zacznie się wkręcać trudniej - ta biała farba na gwincie to szczeliwo. Powodzenia.  



#131 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 kwietnia 2015 - 17:32

Gwint i skok jest taki sam tylko na nowym wygląda na uszkodzony na początku zwoju ?

#132 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 28 kwietnia 2015 - 19:41

Poprawiłem pilniczkiem zwój gwintu. No i się udało, zamontowany. Dzięki Panowie za pomoc!



#133 Bezimienny Gość.cezary156_*

Bezimienny Gość.cezary156_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 maja 2015 - 20:50

Nie chce zakładać nowego tematu, mam Pitka od 2 tygodni - 2.4T GT, odpala dobrze, nie gaśnie w czasie jazdy, ale jak się rozgrzeje to silnik nie tyle co nierówno pracuje, ale jakby się lekko dławił, przyduszał. Kupiłem w Intercarsie świece NGK i przewody magneti marelli - brak poprawy, co ważne dusi się na jałowym jak się rozgrzeje, na zimnym jest ok. Od czego zacząć? - aha moc jest w  całym zakresie obrotów.



#134 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3 318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 08 maja 2015 - 20:58

podmień przekaźniki pod maską "horn" z "ASD" i sprawdź czy jest poprawa



#135 Bezimienny Gość.cezary156_*

Bezimienny Gość.cezary156_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 maja 2015 - 11:27

okazało się,że rozrząd jest lekko przestawiony. Takich mamy w Polsce pseudo specjalistów .........



#136 Bezimienny Gość.cezary156_*

Bezimienny Gość.cezary156_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 maja 2015 - 09:59

u mnie tylko jak się rozgrzał, to lekko "prychał", więcej Ci nie podpowiem, bo auto mam od 2 tygodni.



#137 Bezimienny Gość.avila84_*

Bezimienny Gość.avila84_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 maja 2015 - 12:17

witam.

jak sprawdzić czy zawór pcv jest dobry ? słyszę jak lekko macham i coś tam się odbija i powinno tam być jakaś sprężynka w zaworze?



#138 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 maja 2015 - 12:43

z jednej strony da się zassac powietrze z drugiej nie

#139 Bezimienny Gość.avila84_*

Bezimienny Gość.avila84_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 17 maja 2015 - 13:04

a można jeździć bez bo na razie go zaślepiłem zaworu i chodzi mi równo silnik...



#140 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 maja 2015 - 14:58

Nie nie można to odpowietrzania silnika - zaślepisz zawór to wywali uszczelki lub uszczelniacze w innym miejscu i będzie remont silnika





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych