jeśli po zgaszeniu na lpg,i ponownej próbie nie możesz odpalić,winny będzie reduktor a dokładnie jego podciśnienie/zaworek bezpieczeństwa w reduktorze,wtryskiwacze ale jest za mało faktów bym mógł ci pomóc.opisz składniki instalacji.

Nierówna praca silnika
#101
Bezimienny Gość.Jachuautogas_*
Napisano 06 April 2015 - 17:52
#102
Napisano 06 April 2015 - 17:55
Nie mam gazu, tylko benzyna.
#103
Napisano 06 April 2015 - 18:00
jeśli po zgaszeniu na lpg,i ponownej próbie nie możesz odpalić,winny będzie reduktor a dokładnie jego podciśnienie/zaworek bezpieczeństwa w reduktorze,wtryskiwacze ale jest za mało faktów bym mógł ci pomóc.opisz składniki instalacji.
kolega sie rozpędził ? - i tak przy odpalaniu sekwencja zaczyna z benzyny , bardziej chodziło czy tylko spadają obroty i silnik gaśnie czy też po zgaśnieciu jest problem z odpaleniem . W 2,0 bardzo często pada czujnik położenia wału i nie wyświetla w sterowniku usterki ? auto gaśnie , i po chwili odpala jakby nic - aż dojdzie do sytuacji że aby odpalić bedziesz czekał ok 10-30minut .
#104
Bezimienny Gość.Jachuautogas_*
Napisano 06 April 2015 - 18:13
kolega sie rozpędził ? - i tak przy odpalaniu sekwencja zaczyna z benzyny
tylko pierwszy impuls,potrzebny do zmałpowania przez sterownik lpg,reszta jest już na lpg,przy opcji "ciepły start"(IV gen),natomiast vialle liquid si możemy odpalać bezpośrednio na lpg.
#105
Napisano 06 April 2015 - 18:22
Nigdy nie zgasł przy wciśniętym gazie, zawsze tylko i wyłącznie po puszczeniu pedału gazu. Nie dusi się i nie szarpie,na naciskanie gazu reaguje bardzo dobrze.
#106
Napisano 06 April 2015 - 18:25
kyniubeata
w takim razie trzymamy sie tylko opcji korekcji wolnych obrotów pod obciązeniem (silnik krokowy , przepustnica , sonda lamba i mapsensor)
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 06 April 2015 - 18:27
#107
Napisano 06 April 2015 - 19:00
A zawór PCV i przewód odmy, czy on może za to odpowiadać? (Mapsensor wymieniałem ostatnio) Krokowy i przepustnica czyszczone.
Użytkownik kyniubeata edytował ten post 06 April 2015 - 19:02
#108
Napisano 06 April 2015 - 19:05
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 07 April 2015 - 12:07
#109
Napisano 07 April 2015 - 11:30
#110
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 April 2015 - 09:56
Witam. Mam ten sam problem, auto nie utrzymuje obrotów przy zimnym silniku. Po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają do zera(auto gaśnie) dziwne jest to że nie dzieje się to zawsze???? ostatnio przy odpalaniu bez wciśnięcia gazu auto nie odpaliło by, poczym lekko kicha?? brak pomysłu??
#111
Napisano 18 April 2015 - 11:01
Bartek!... zmień na CRD
#112
Napisano 18 April 2015 - 12:25
Może to MAP zaczyna robić pa pa.
Jak mówią doktorzy, podłączyć i pojeździć i sprawdzić wskazania czujników. Mechanik z dobrym softem.
#113
Napisano 18 April 2015 - 12:31
#114
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 April 2015 - 14:40
własnie wróciłem z garażu, zaobserwowałem dziwną rzecz, odcięty kabel od kostki potencjometru gazu idą tam co najmniej cztery przewody??? po co ktoś to ucinał?? na obudowie są dwie małe dziury... jestem pierwszym właścicielem w kraju, jednak po sprowadzeniu pitka przez rok było ok?? ktoś to rozumie?????
#115
Napisano 18 April 2015 - 15:35
#116
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 April 2015 - 17:34
mam na myśli urządzenie które znajduje się przy kielichu amortyzatora, z lewej podłączone jest do niego podciśnienie linka stalowa oraz kostka z przewodem aktualnie odciętym???
ok troche się wygłupiłem znalazłem to na allegro- sterownik tempomatu.. jednak tak jak pisałem problem z autem istnieje nadal
#117
Napisano 18 April 2015 - 17:35
A tak w ogóle to jakie błędy ci sygnalizyje
Użytkownik Antoni33 edytował ten post 18 April 2015 - 17:37
#118
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 April 2015 - 17:54
auto nie utrzymuje obrotów, po zdjęciu nogi z gazu obroty spadają do zera,dzieje się tak na zimnym silniku choć nie zawsze. ostatnio nie chciał odpalić musiałem wcisnąć gaz po czym chwilę nierówno pracował lekko kichał... metoda kluczykowa wskazuje p1684,p1683
nie chciał bym wymieniać wszystkiego metodą prób i błędów( za duży wydatek)
#119
Napisano 18 April 2015 - 18:42
A zawór PCV i przewód odmy sprawdziłeś, u mnie doraźnie czyszczenie pomogło. Doraźnie... bo czasem,tak raz na trzy dni sobie zgaśnie.
#120
Bezimienny Gość.Bartek01_*
Napisano 18 April 2015 - 19:01
przewód odmy mam nowy, jest drożny jeśli chodzi o zawór pcv nie sprawdzałem(niewiem gdzie się znajduje??? )
zapoznałem sie odnośnie zaworu pcv(odpowietrzenie skrzyni korbowej) w poniedziałek wykręce go i sprawdze dziś już nie mam możliwości. Czy warto wymieniać świece oraz przewody WN, aktualnie mam jeszcze te na których auto przyjechało z zagranicy MOPAR??? to może być przyczyna?? Ogólnie gdy zaczeły się te problemy odczuwalny jest spadek mocy (odczucia również mojej żony która często prowadzi to auto) dzięki za pomoc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.ALL_* |
|
![]()
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
![]()
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych