Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

DLACZEGO NIE 1,6?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewaula

ewaula

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 452
  • Dołączył:  04 lut 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Ewa
  • Skąd::Olsztyn
  • Płeć: Kobieta

Napisano 06 luty 2015 - 00:03

Co jest z tym silnikiem,ze jest problem z częściami?

#2 Bezimienny Gość.Czerwin_*

Bezimienny Gość.Czerwin_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 luty 2015 - 00:26

Ja narazie miałem jeden problem, nie ma chłodnicy do 1,6 ;/ tylko serwis. Te co są na allegro nie pasują :d



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 02:26

jest go malo i nie jest za chetnie uwzgledniany przez producentow zamiennikow - podobnie jest z 2,2 crd

#4 Bezimienny Gość.Maver_*

Bezimienny Gość.Maver_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 luty 2015 - 08:39

Ale chyba brak części rekompensuje mała awaryjność tego silnika (prosta budowa).



#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 08:54

Jaka prosta budowa ? - teoretycznie silnik z BMW ,faktycznie caly osprzęt pozmieniany i nic nie pasuje dlatego są problemy , łącznie z wyciągającym sie łańcuchem na rozrządzie przy 80 tys km przebiegu , nagminnie pękający kolektor wydechowy padające sondy i elektroniczna przepustnica oraz sterownik silnika który jest nie do załatwienia jak i kolo pąsowe na wale głównym

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 08:56

wszystko w myśl zasady jak dbasz tam masz - potem auto się mści

#7 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 luty 2015 - 09:06

podobnie jest z 2,2 crd

naprawdę ? a z czym np byłyby problemy do naszych 2.2 ? 



#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 09:25

A kuzwa kup , chłodnice z zamiennika , kup dwumas z zamiennika - można tak wymieniać co drugi element z osprzętu - nic nie jest do crd robione w stosunku do benzyny gdzie jest praktycznie wszystko

#9 Bezimienny Gość.Maver_*

Bezimienny Gość.Maver_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 luty 2015 - 09:30

Ha ,to jednak do benzyny coś jest,to czemu wszyscy wpychają się w disla jak nie ma częsci.  :/



#10 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 510
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 luty 2015 - 09:32

A kuzwa kup , chłodnice z zamiennika , kup dwumas z zamiennika - można tak wymieniać co drugi element z osprzętu - nic nie jest do crd robione w stosunku do benzyny gdzie jest praktycznie wszystko

No to nieźle , nie wiedziałem tego :dokitu  8|



#11 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:05

Andrzejku więcej luzu.idzie weekend.



#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:07

ja jestem zarobiony - na luz nie ma co liczyc

#13 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:10

to zwolnij troszkę obroty,bo przy takim tempie z pompką na przegląd pójdziesz.



#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:32

pompka i rama juz dawno do wymiany zuzyta jak nic :haha

#15 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:33

słabym roztworem konserwujesz.



#16 ewaula

ewaula

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 452
  • Dołączył:  04 lut 2015
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0 A
  • Imię:Ewa
  • Skąd::Olsztyn
  • Płeć: Kobieta

Napisano 06 luty 2015 - 10:39

Pomóżcie z wyborem, bo ja nie jestem znawcą.Wydawało mi się ,że mały silnik , to mniejsze spalanie, ze od BMW to też mówi za siebie,a poza tym słyszałam opinie ,że mało awaryjny.A tu czytam zupełnie coś innego.Co za tem szukać 2,0, 2,2?

#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:41

Darku ......... nic juz nie dodam , ja abstynent , kwasy i zasdy oraz alkohole nie wskazane

#18 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:43

Pomóżcie z wyborem, bo ja nie jestem znawcą.Wydawało mi się ,że mały silnik , to mniejsze spalanie, ze od BMW to też mówi za siebie,a poza tym słyszałam opinie ,że mało awaryjny.A tu czytam zupełnie coś innego.Co za tem szukać 2,0, 2,2?


Nie pękaj , bierz i szukaj 1,6 jest spoko , kazdy Pt ma niuanse ale 1,6 jest faktycznie malo awaryjny i sporadycznie pojawia sie na forum , nic nie dostepne w sklepach co nie znaczy ze nie mozna zalatwic .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 06 luty 2015 - 10:45


#19 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2015 - 10:43

ok,nie było tematu.



#20 Bezimienny Gość.Maver_*

Bezimienny Gość.Maver_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 luty 2015 - 11:02

Odpowiem ale to tylko moja opinnia.Też stałem przed tym dylematem,doszedłem do wniosku ,że disle w naprawach są droższe,a spalania nie mają wcale takiego małego.Na podwórku stoi jeszcze i czeka na sprzedaż moj mercedes C klasa 2,2 CDI z turbiną 125km,u niego spalanie przy masie 1,7t wynosi 6,7-7l/100,tak więc moj wybór padł na 1,6l pb.Wczoraj tankowałem i wyszło mi 8,3l/100, przy przebiegach 2xrazy dziennie do pracy po 9km=18km,odpalanie gdzie teraz za każdym razem załącza się ssanie.Tak więc pewnie latem spadnie 1l mniej.Pozdrawiam.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych