Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Wyciek z dołu

wyciek silnik olej skrzynia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 stycznia 2017 - 20:02

To są elektrozawory, solenoidy skrzynia A-604 w wielu amerykanach takie montowano, uszczelki są dwie, jedna na łączeniu ze skrzynią a druga pod tym dekielkiem ale sprawdź skąd leje bo najczęściej przy łączeniu ze skrzynią, chyba MIDPARTS handluje częściami do asb. i pytaj od rocznika 99.

Jeżeli już będziesz wymieniał to obchodź się z tym delikatnie, oleju nie musisz spuszczać, trochę wyleci z solenoidu


Użytkownik theo edytował ten post 09 stycznia 2017 - 20:05


#22 KUSTO

KUSTO

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 55
  • Dołączył:  24 gru 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Daniel
  • Skąd::Włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 stycznia 2017 - 20:05

Dzięki theo zawsze to jakaś wskazówka zaraz się z nim skontaktuje  :piwo

tylko ze tą skrzynie znalazłem w googlach, wydaje mi sie że mam u siebie taką samą.

 znalazlem jedna na allegro 

http://allegro.pl/us...4951696207.html

nie wiem co z ta drugą uszczelka

nie moge znalesc tego MIDPARTS


Użytkownik KUSTO edytował ten post 09 stycznia 2017 - 20:37


#23 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9 306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 stycznia 2017 - 20:59

Daniel wklejam odpowiedź naszego Doktorka Maxym72 na temat tego dekielka.

"Blok solenoidów (elektrozaworów) skrzyni biegów - nie dotykaj tego. Zmiana na drugi, najlepiej nowy. Na pokrywie napisane jest: Wujek Chrysler naregulował fabrycznie, nie rozbierać, bo transmisję szlag trafi. Generalnie na rynku dostępne są zestawy uszczelnień do tego bloku - niestety nie zawsze pasują, a wiele potem nie chce działać. Po wymianie na nowy koniecznie poziom oleju do sprawdzenia i wyregulowania oraz przeprowadzenie procedury Quick learn testerem fabrycznym. Koszt w serwisie takiego bloku to około 1200 - 1700 złotych w zależności od numeru nadwozia (rocznik, model, silnik). P{ozdrawiam

P.s Potrzebna uszczelka pomiędzy blokiem a skrzynią. moment dokręcania trzech śrub trzymających pomiędzy 9-12 Nm. "

 

A odpowiedź na Twoje pytanie wysłane jest na PW :cwaniak



#24 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 stycznia 2017 - 22:37

Pod tym dekielkiem to ta uszczelka jest chyba nieosiągalna.

a części masz tu:      http://www.midparts.com.pl/



#25 KUSTO

KUSTO

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 55
  • Dołączył:  24 gru 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Daniel
  • Skąd::Włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 stycznia 2017 - 22:39

Ale jak wymienię tą uszczelkę za 27 zł to nic sie nie powinno stać? czy również regulacja w serwisie? bo mi się wydaje że może włąśnie z tego leci. Kasa nie duża, roboty niewiele.



#26 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 stycznia 2017 - 22:48

Myślę że raczej spod elektrozaworów jak sugerowałem.

Ja wymieniałem co prawda w vanie, skrzynia też taka, autko jeździło dalej, jak pisałem trzeba to robić delikatnie, trzeba też wykręcić czujnik prędkości wejściowej ten nad elektrozaworami, też delikatnie bo można ułamać, i wszystko prawie sterylnie, jak zabrudzisz lub coś wpadnie może nie jeździć.

 

A może lepiej jakiś warsztat od asb?

 

I jeszcze uzupełnić olej ale nie ten co się wyleje po brudnej obudowie


Użytkownik theo edytował ten post 09 stycznia 2017 - 22:51


#27 KUSTO

KUSTO

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 55
  • Dołączył:  24 gru 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Daniel
  • Skąd::Włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 stycznia 2017 - 23:02

zamówiłem i kolegi ze strony co podałeś, zrobię jak piszecie, jak sie uda po sprawie jak tylko przyjdzie to zabieram sie do roboty opowiem jak bedzie po sprawie, jak czas pozwoli zrobie foty.



#28 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 443
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 10 stycznia 2017 - 10:41

Sory Max że nie posłuchałem ale strasznie mnie :cenzura cieknący olej. Rozkręciłem solenoid. Zestaw naprawczy kupiłem tu http://sklep.edipart... ... ml#topsite .Jakby kogoś interesowało wygląda to tak:NbHS23o.jpg

widok na blok elektrozaworów od góry po wymontowaniu akumulatora i stopki na której stoi, przy okazji niebieska strzałka-wejście i wyjście oleju na chłodnicę, zielona strzałka-czujnik prędkości wej. i wyj., czerwona strzałka- kable, o których nieraz mowa "zgniły ci kable pod akumulatorem". Tak to wygląda po wyjęciu solenoidu
cPuu84p.jpg
wylatuje 0,5l oleju, z miejsca zaznaczonego strzałką odsysamy 1,5l ponieważ dłuższy czas wycieka olej (najlepiej przed całą operacją odessać ze skrzyni ze 3l)

solenoid od spodu
yOi0vHa.jpg

ta uszczelka do wymiany
gVU0WFj.jpg
i ta
G4eetaw.jpg
fdUDUJD.jpg
Poskręcane, olej uzupełniony,nie cieknie, na razie jeździ.


Powyżej masz to co ja robiłem przy elektrozaworach. Jeżeli do demontażu solenoidu nie będziesz odkręcał czujnika prędkości to do odkręcenia trzeciej śrubki użyj klucza nr 10 oczkowego przegubowego z grzechotką. I żebyś przy wyjmowaniu solenoidu czapką nie rzucał odessij ze skrzuni ze 2 litry oleju.



I jeszcze po operacji nie robiłem żadnej adaptacji elektrozaworów jeździło od razu.



#29 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 443
  • Dołączył:  23 sty 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 10 stycznia 2017 - 11:41



#30 KUSTO

KUSTO

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 55
  • Dołączył:  24 gru 2016
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 A
  • Imię:Daniel
  • Skąd::Włocławek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 stycznia 2017 - 12:53

witam! ja juz po operacji, wszystko sie udało, nie było kłopotu z niczym. MirekP wszystko dokładnie opisał tak że nie bede go dublował. tylko wspomne że ten sam zestaw kupiłem na stronie

http://www.midparts.com.pl/

za 170 zł i 3h w garażu

u mnie pociekło niewiele oleju tak że dolałem niecałe 3 setki

wstawiam zdjęcia jak to wygladało u mnie.

widać było że przedemną grzebał już tam jakiś lokalny gamoń i jak leciało to dokrecał śrubki aż lekko była powyginana przykrywka. Auto zrobione jeździ, biegi zmienia.

zachęcam innych do naprawy, kto ma podobny problem.

Załączone pliki







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyciek, silnik, olej, skrzynia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych