Sytuacja taka że chip założony i trzy dni "klękajcie narody"!!! Czwartego dnia po zdjęciu nogi z gazu obroty nie spadają poniżej 1,8 i wąchają się do 2,2. Jedyny sposób by wróciły do normy to zduszenie ich hamulcem. Norma znaczy na wolnych poniżej 1000. Ktoś miał takie cuda? To nie zdarza się permanentnie ale jak się zdarzy to wkurza.
#1
Napisano 15 February 2016 - 20:32
#2
Napisano 16 February 2016 - 01:01
Ktoś miał takie cuda?
pytaj producenta/dystrybutora chpa - tu raczej odpowiedzi nie uzyskasz - chyba, że podasz producenta i inne dane chipa i jakimś cudem ktoś miał z nim do czynienia
#3
Napisano 16 February 2016 - 07:06
#4
Napisano 16 February 2016 - 07:29
pytaj producenta/dystrybutora chpa - tu raczej odpowiedzi nie uzyskasz - chyba, że podasz producenta i inne dane chipa i jakimś cudem ktoś miał z nim do czynienia
Napewno miał bo to ten który polecaliście na forum z legnicy
#5
Napisano 16 February 2016 - 07:30
Jak nie pomoże to serwis i wgrywanie nowego oprogramowania do sterownika
#6
Napisano 16 February 2016 - 07:37
#7
Napisano 16 February 2016 - 07:39
#8
Napisano 16 February 2016 - 07:57
Jeśli wszystkie wtyczki są dobrze popodpinane, to możliwe przycinanie się zaworu regulującego ciśnienie na listwie paliwowej lub uszkodzenie jego uszczelnień na końcówce - o-ring i pierścień teflonowy. Na skutek zwiększonego ciśnienia paliwo przedmuchało sonie kanał na złączu plastikowego teflonowego pierścienia. Pozdrawiam.
#9
Napisano 16 February 2016 - 07:59
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 16 February 2016 - 08:00
#11
Napisano 16 February 2016 - 08:03
Najpierw wyjmij zawór i sprawdź jego końcówkę - potem albo cały zawór, albo same reparaturki - uszczelnienia są dostępne w bosch serwis. Czasem zawór ma uszkodzenie wewnętrzne - wtedy tylko cały. Po wyjęciu zamieść fotę końcówki.
Andrzejku - zmieni.
#12
Napisano 16 February 2016 - 08:05
Oby było tylko to , ale nigdy nie miałem takiej sytuacji po chipie .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 February 2016 - 08:07
#13
Napisano 16 February 2016 - 08:05
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 16 February 2016 - 08:13
Nowy kilkaset złotych - koło 500. Na końcu listwy paliwowej od strony kierowcy.
Sprawdź, czy wycieraczka nie blokuje pedału gazu....
Andrzej - obroty wzrosną, bo wszystko zdaje się być ok - ciśnienie rzeczywiste i odczytane przez czujnik ciśnienia są takie same - więc obroty idą do góry. Głośna praca pojawi się, gdy odczyt ciśnienia jest niższy niż ciśnienie rzeczywiste. To taka "dziura" w oprogramowaniu Boscha.
#15
Napisano 04 March 2016 - 12:34
Prawdopodobnie ProRacing.
Ja swój kupowałem i montowałem u producenta w Łodzi, który programuje pod konkretny rocznik, model itp, nie mówiąc juz o tym, ze posiadają hamownie.
Kupowanie przez internet rożnie wychodzi.
#16
Napisano 07 April 2016 - 09:07
Mógłby ktoś podać symbol kat. tego zaworu ciśnienia paliwa? Nie mogę tego namierzyć.
Druga sprawa to to że po "chemicznym czyszczeniu" kolektora ssącego (mechanik twierdzi że nie trzeba było otwierać bo jakoś chemicznie to zrobili) Pitek nie kopcił przez miesiąc. Teraz jak zacznie kopcić to świata za nim nie widać. Mechanik twierdzi że turbo jest do regeneracji bo bierze olej ale tak też twierdził przed wymianą pękniętego węża. Dziwne tylko że raz kopci jak smok a innym razem wcale nawet jak mu mocno depnę. Czy jest zatem możliwe że uszkodzony zawór ciśnienia paliwa powoduje podanie złej mieszanki i kopcenie?
#17
Napisano 08 April 2016 - 08:48
Marku sprawdz czy działa siłownik na kolektorze ssącym
#18
Napisano 24 April 2016 - 09:10
Wyjąłem chipa jakieś dwa tygodnie temu i Pit przestał zupełnie kopcić. Moc jakby trochę mniejsza ale kultura pracy się poprawiła. Być może ktoś zaprogramował mi tego chipa na na szybko. Znalazłem na elektrodzie taki tekst:
#9 06 Sie 2006 09:41 Re: VW 1.9 TDI 90 koni i Tuning Box i chip - y - w praktyce Chodzi o to że startujesz od np. programu nr. 4 i hamujesz go na hamowni. Jednocześnie albo obserwujesz czy już jest dymienie z wydechu czy nie bądź też podpinasz analizator spalin. Jeżeli nie kopci to zapinasz program nr. 5 i znów ta sama procedura. Jak nie kopci to zapinasz progr. nr. 6 i powtarzasz procedure. Jak kopci lub na analizatorze wychodzą zbyt wysokie wartości związków chemicznych to wracasz do programu niższego, tak aby utrzymać silnik na granicy dymienia i w miare normalnego składu spalin.Samochody grupy VW - Audi dostają po boxie nawet 25 KM i 40 Nm i nie dymią - w silnikach z pompowtryskiwaczami ten przyrost jest najbardziej widoczny.
Tam oczywiście chodzi o inny chip ale przy zbyt wyżyłowanym tuningu też pojawiało się kopcenie. Może to ta sama przyczyna?
Mam na szczęście programator i mogę skorygować tyle że nie bardzo wiem jak to ugryźć. Mógłby ktoś porównać moje dane ze swoimi jeśli ma chipa?
#19
Napisano 24 April 2016 - 09:16
#20
Napisano 24 April 2016 - 09:24
ale on przez pierwszy miesiąc na chipie nie dymił potem zaczeły się problemy z obrotami i jakiś miesiąc później dymienie
K1 18 w bazie danych 14
K2 17 w bazie danych 12
K3 16 w bazie danych 14
K4 0 w bazie danych 12
Korekta końcowa 0%
Napięcie startu 0.9V
opóżnienie startu 100 sek.
Użytkownik Albert1972 edytował ten post 24 April 2016 - 09:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[K] Rurkę wody do pt 2.0 co idzie od silnika do nagrzewnicy, taka podwójna |
Części do PT Cruisera | lowermann |
|
|
|
Taka sytuacja.... |
Moje auto | giorgio |
|
|
|
Taka sobie ciekawostka Naprawa dekielka felgi |
Modyfikujemy | resiurc |
|
|
|
Taka mała wariacja :) |
Offtopic | McMisiu |
|
|
|
Sytuacja na Ukrainie... |
Offtopic | maro20 |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: chip
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Czy to tunning box?Napisany przez Bezimienny Gość.Tweet_* , 22 Apr 2019 tunning, box, chip |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych