#21
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:25
Na początku tego nie zauważam ale z czasem jest coraz bardziej widoczne .
#22
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:30
inna sprawa że zxmniejsza się widocznie poziom oleju w silniku czyżby przy chipie turbo zasysało olej? Żadnych innych przecieków nie ma.
To znaczy że u Ciebie jest podobnie?
#23
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:36
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 09:37
#24
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:44
Dobrze wiedzieć. Wiesz może ile taka hamownia może kosztować? A propos tego ubytku oleju - mechanik twierdzi że turbo go powoli wysysa. Jest to możliwe?
#25
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:48
#26
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:50
A ok i co należy z tym zrobić? jakieś uszczelki nowe czy co?
#27
Napisano 24 kwietnia 2016 - 09:56
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 20:24
#28
Napisano 24 kwietnia 2016 - 10:17
Sprawdziłem z bagnetu nie dmucha wcale a spod korka tak dmucha że aż czupryna podskakuje. To tak ma być czy to usterka jakaś?
Użytkownik Albert1972 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 10:18
#29
Napisano 24 kwietnia 2016 - 13:27
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 20:26
#30
Napisano 24 kwietnia 2016 - 20:07
I z tym stwierdzeniem bym się nie zgodził...
#31
Napisano 24 kwietnia 2016 - 20:53
#32
Napisano 24 kwietnia 2016 - 20:58
No na szczęście tylko powietrze Żadnych spalin... Ale mnie Andrzeju wystraszyłeś Co w takim razie zjada mi olej?
#33
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:06
#34
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:08
w styczniu zalałem liqui moly 6 litrów plus ceramik i było pod maxa. Dziś na zimnym miałem ledwie minimum a to trzy miechy tylko. Na bagnecie oczywiście
Użytkownik Albert1972 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 21:11
#35
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:14
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 24 kwietnia 2016 - 21:22
#36
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:16
jakieś 5000 - ale możesz mieć rację że dopiero teraz stan się ustabilizował. doleję do maxa i zobaczymy.
#37
Napisano 24 kwietnia 2016 - 21:26
#38
Napisano 24 kwietnia 2016 - 22:46
"Im mniej dmucha tym lepiej " Ja o tym..Bardziej w formie żartobliwej..Pzd.
#39
Napisano 13 maja 2016 - 14:32
Po spotowym badaniu mojego PIta przez doktora Andrzeja padło zalecenie by wymienić zawór na szynie Common rail. Oryginał miał kosztować 400 - 500 złotych. Dzwoniąc do ASP Kraków i Holda Szczecin dowiedziałem się że cena to 1600 zł. Pomyliłem część czy walutę?
#40
Napisano 13 maja 2016 - 14:40
Masz przykład http://allegro.pl/za...6103177390.html
Sprawdź tylko numer na zaworze czy sie pokrywa z tym z linku , wy brałem z pamięci ?
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 13 maja 2016 - 14:42
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[K] Rurkę wody do pt 2.0 co idzie od silnika do nagrzewnicy, taka podwójna |
Części do PT Cruisera | lowermann |
|
|
|
Taka sytuacja.... |
Moje auto | giorgio |
|
|
|
Taka sobie ciekawostka Naprawa dekielka felgi |
Modyfikujemy | resiurc |
|
|
|
Taka mała wariacja :) |
Offtopic | McMisiu |
|
|
|
Sytuacja na Ukrainie... |
Offtopic | maro20 |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: chip
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
Czy to tunning box?Napisany przez Bezimienny Gość.Tweet_* , 22 kwi 2019 tunning, box, chip |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych