Spalanie
#181
Napisano 13 listopada 2010 - 10:43
Jesteś ryzykant z wyjeżdżaniem paliwa do zera w najlepszym przypadku zapowietrzysz układ , ale przy takiej szarpanej pracy możesz i zatrzeć wtryski - smarowanie tylko z oleju napędowego.
#183
Napisano 13 listopada 2010 - 22:11
Z dislami mam do czynienia pszeszło 20lat i nie jednego doświadczyłem. A test był w granicach rozsądku, tak bym to nazwał. Zresztą zabezpieczyłem sie zapasem 5l. Co do wyjeżdżenia paliwa do zera to zgadzam się z Tobą, generalnie nie służy to silnikom disla.
#184
Napisano 14 listopada 2010 - 22:26
od ostatniego tankowania przejechałam 781 km i nawet nie doszłam jeszcze do rezerwy
Za to, mój Drogi PiTku pójdziemy na jakieś dodatkowe woskowanie
#185
Napisano 15 listopada 2010 - 02:08
#186
Napisano 15 listopada 2010 - 12:01
#187
Napisano 15 listopada 2010 - 14:49
Mam nadzieję, że spalanie ulegnie po tych naprawach zmniejszeniu.
#188
Napisano 15 listopada 2010 - 15:07
a co do temperatury.. przy rozgrzanym silniku wskazówka temp powinna byc idealnie na srodku? bo jesli tak to moj silnik tez sie nie dogrzewa..
#189
Napisano 15 listopada 2010 - 15:08
#190
Napisano 15 listopada 2010 - 15:20
Przerabiałem ostatnio temat temperatury dość dogłębnie. Pomiaru temperatury i porównanie tego na skali miałem na trzy rodzaje i wszystkie się potwierdziły.
Pierwsza kreska od dołu to 40*C
Druga kreska to 50*C
Trzecia kreska to 70*C
A ta trzecia pozioma, to 90*C
Temperatura powinna znajdować się w połowie na tych 90*C. lub jakieś 2 mm poniżej tej kreski.
Mam przed sobą termostat zakupiony w sklepie USA Olkusz, i początek otwarcia termostatu wynosi 87*C.
Możesz sobie sprawdzić sam temperaturę odkręcając korek zbiorniczka wyrównawczego, następnie uruchamiasz silnik , wkładasz do zbiorniczka termometr ze skalą pow. 100*C , (ja mam taki z pieca CO), i czekasz aż dojdzie ci na skali przy liczniku , do temp. którą masz podczas codziennej jazdy, lub do momentu, kiedy poczujesz ręką, że płyn popłynął do chłodnicy i zaczyna się ona robić ciepła (termostat się otworzył )
#191
Napisano 15 listopada 2010 - 15:30
http://www.autocentr...10&trybopinii=1
#192
Napisano 15 listopada 2010 - 18:38
Mój pitek w mieście pali teraz 8,5 l/100 , ale mam uszkodzony termostat i silnik pracuje w temp 60*C. W przyszłym tygodniu zmieniam ten termostat , a i po rozmowach naszym Doktorkiem, przy okazji spuszczenia płynu, wyczyszczony zostanie zawór EGR.
Mam nadzieję, że spalanie ulegnie po tych naprawach zmniejszeniu.
poczytałam o tych kreskach i temperaturach. U mnie rzadko kiedy, nawet w trasie nie dochodził do 90*C.
Mam się zacząć martwić i tak jak Ty kupić nowy termostat?
#193
Napisano 15 listopada 2010 - 19:00
#194
Napisano 15 listopada 2010 - 19:04
Jeśli podobnie jak u mnie, to w sumie można jeździć, ale są dwa minusy, silnik jest niedogrzany i nie pracuje w swojej optymalnej temperaturze i to co mnie najbardziej przeraża, to ogrzewanie zimą. Jeśli nie wymienię termostatu, to po prostu będzie zimą w pitku zimno
#195
Napisano 15 listopada 2010 - 19:12
#196
Napisano 15 listopada 2010 - 19:19
Na razie temperatury na zewnątrz są znacznie powyżej 10*C, ciekawe jak będzie gdy temp spadnie poniżej -15*Cmi akurat ciepłem wali bardzo mocno
#197
Napisano 15 listopada 2010 - 20:16
LONEK zgadzam śię z SCOROOP coś z twoim gazem jest nie tak.W moim pitku z tym samym silnikiem 2,0 pali mi około 10l przy normalnej jeżdzie nigdy nie przekroczyło 12l.Mam sekwencje STAG była już założona jak kupiłem PT.Co do regulacji to wiesz są różni "fachowcy".
U mnie podobnie 10,5 - 11l/100km, instalacja sekwencyjna stargas. 50/50 miasto/trasa
#198
Napisano 15 listopada 2010 - 20:35
WAW-POZ-WAW ociekajac deszczem, korkiem pod Mayhem City Tam i korkiem pod Mayhem City abarot, z predkoscia srednia
a) droga zla 70-80 km/h + pare motywow wyprzedzania z gwaltownym depnieciem w podloge,
b) autostrada 110 - 120 + pare motywow wyprzedzania tirow przy 140/160,
uzyskalem wynik 7,6 litra co w ogole mnie nie satysfakcjonuje, wiec zarzadalem uniewaznienia calej podrozy!!!
#199
Napisano 15 listopada 2010 - 20:49
A czasem nawet dżarmułke ;PBo ty przemus, zarost nosisz od przed wojny i jak znam zycie to sie ogolic nie pozwolisz....
#200
Napisano 15 listopada 2010 - 20:57
Iza, a na której kresce wskazówka najczęściej się zatrzymuje ?
najczęściej na 70*C z tego co pisałeś, czyli na tej poniżej poziomej
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
najniższe udokumentowane spalanie |
Ogólnie | nero49 |
|
|
|
Spalanie Diesel 2.2 crd 150 km 2006 liftSpalanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Elwis85_* |
|
|
|
Spalanie 1.6 |
Techniczny podstawowy | Rosa |
|
|
|
Spalanie oleju |
Techniczny podstawowy | dominik |
|
|
|
Spalanie w mieście |
Techniczny podstawowy | PT-roman |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych