wiekszosc elektroniki nie pokazuje oporności , druga sprawa komunikacja to magistrala can i sygnały prostokątne o określonej amplitudzie i częstotliwości
No cóż ja mogę tu powiedzieć. Racji Ci nie przyznam bo byłoby to zaprzeczeniem dotychczasowej teorii o półprzewodnikach. Każdy element półprzewodnikowy przy odpowiedniej polaryzacji i przyłożonym napięciu musi przewodzić a co za tym idzie musi mieć pewną oporność czy to w kierunku przewodzenia czy też zaporowym co można sprawdzić multimetrem z odpowiednim napięciem zasilania jak pisałem wcześniej.
Czujnik zderzenia czołowego (sensor przyśpieszenia) w PT (mówię o modelu polifcie) jest dwupinowy i jak sam pisałeś jest cyfrowy więc również musi wykazywać pewną oporność w zależności od polaryzacji miernika i też tak pokazuje miernik w praktyce co każdy może sprawdzić. Skaner którym dysponuje odczytuje oporności poduszek i napinaczy ale o czujnikach cisza.
W moim przypadku o którym pisałem w pierwszym poście problem opanowany, odbudowałem brakujący pin w lewym sensorze, oporność w kierunku przewodzenia to 554 omy a w zaporowym to 3 M omy (zachowuje się jak zwykła dioda) , podłączyłem go w miejsce prawego i po skasowaniu błędów pozostał tylko U 0170 więc pozostało poszukać i zakupić odpowiednie sensory zamontować i po sprawie.
Dziękuję za merytoryczną dyskusje.
Użytkownik theo edytował ten post 21 May 2016 - 17:57