stosuję się do zasady najpierw włącz silnik potem światła i raz tylko wymieniałem postojową
Użytkownik morf edytował ten post 06 czerwca 2016 - 17:50
Napisano 06 czerwca 2016 - 17:45
stosuję się do zasady najpierw włącz silnik potem światła i raz tylko wymieniałem postojową
Użytkownik morf edytował ten post 06 czerwca 2016 - 17:50
Napisano 06 czerwca 2016 - 18:09
@morf,
Chodzi nie kiedy włączasz światła, tylko w którym momencie je gasisz. Po prostu w naszych autkach kiedy wyłącza się silnik, to pojawia się na ułamek sekundy znacznie wyższe napięcie. Jeśli mamy w tym czasie włączone światła, to żarnik żarówki potrafi w tym momencie skończyć swój żywot.
Napisano 06 czerwca 2016 - 18:13
Czy naprawdę jest aż tak źle?
Że kierowca zapomina co ma zrobić wsiadając do innego auta?
Porostu ręce mi opadają...
To je podnieś i nie wylewaj swoich frustracji. Tobie nikt nie każe nic zmieniać więc nie wiem po co tu się użalasz nad losem.
Po to są światła automatyczne, żeby przypadkiem za zapominalstwo (które się może i raz w roku przytrafić, a właśnie wtedy się trafi milicjant) nie zapłacić albo mandatu, albo uniknąć innych nieprzyjemnych możliwych sytuacji.
Napisano 06 czerwca 2016 - 19:01
Ja zamierzam zamontować u siebie moduł z czujnikiem zmierzchu, używając halogenów z 30% mocy. Jako, że często zapominam włączać światła (przyzwyczaiłem się do automatu z innego auta) to taka opcja zupełnie wyeliminuje konieczność pamiętania o ich włączaniu.
Jeśli na halogeny + czujnik światła, to kup Leppard
Niektóre modele maja tez opcje doświetlania zakrętów.
Fajnie się konfiguruje po USB
Do swiatel drogowych w naszych PT sie nie nadaje. - konflikt na przekaźniku, ja mam podłączone pod mijania
Napisano 07 czerwca 2016 - 08:04
petrus,
chcę kupić ten moduł:
http://www.cosmogate...products_id/398
A właśnie chcę to skonfigurować z drogowymi. Raczej wielkiej filozofii nie ma, nie powinno nie działać.
Napisano 07 czerwca 2016 - 15:59
Ma dodatkowy przekaźnik wiec nie powinno być problemu.
No i tani.
Ja musiałem chwilowo podłączyć do mijania.
Tyle, ze wygoda w konfiguracji, bo na stole podłączam do usb i już. Nie musi być podłączony w aucie żeby go skonfigurować.
Napisano 07 czerwca 2016 - 16:56
Swiatla do jazdy dziennej maja palis sie tylko z przodu i zapalac sie same. Niewazne czy po przekreceniu kliczyka czy po odpaleniu auta. Ja bede tetaz montowal ledy okragle obok halogenow w tych wnekach/ wlotach powietrza. Plus podpinamy pod wzbudzenie alternatora a minusowy przewód od leda. Do plusa z postojowki. To ma dzialac. Nie potrzeba zadnych przekaznikow czy ukladow. Lampy led zamowie z intercars. Czterodiodowe lampy okragle. Powinno wygladac przyzwoicie...
Napisano 12 czerwca 2016 - 01:28
krisskars ma przedlifta to niech se eksperymentuje, ale tak zupelnie serio to gduby przepis pozwalal co swieca halogeny o zmniejszonej mocy to mi osobiscie taki jadacy pojaz mysle by mi nie przeszkadzal a byl by widoczny, to nie moda ale koniecznosc bo juz nie jeden raz zauwazylem ze jedzie auto z tylu /widoczne w lusterku/ a bez swiatel bym go nie widzial, natomiast z politowaniem patrze na autka co maja pomontowane z marketu gotowe takie prostokatne i o zgrozo jak jeszcze jakis segment mu mryga oczym kierowniczka tudziez kierownik nie jest tego swiadom,...no i jeszcze doby wymysl ze gasn :miecioie lampa jak miga migacz, o hamulcu zaciagnietym nie wspomne bo tez dobry zamysl
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Po podłączeniu ładowarki świecą się lampy do jazdy dziennej |
Techniczny podstawowy | Even |
|
|
|
Samochód gaśnie podczas jazdy |
Techniczny podstawowy | Topolino |
|
|
|
Wczoraj i dzisiaj zgasł podczas jazdy |
Techniczny podstawowy | hirekpl97 |
|
|
|
w czasie jazdy |
Techniczny podstawowy | nijagi |
|
|
|
Pierwsze wrażenia z dłuższej jazdy moim nowym pitkiem :) |
Ogólnie | portable |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych