witajcie kupiliśmy petka cabrio 24 turbo + lpg . Dzien w dzien rozładowuje nam się akumulator
jest to meczące byliśmy już u 2 elektryków samochodowych i nic ciekawego nam nie powiedzieli jeden tylko podpowiedział ze trzeba zostawiać stacyjkę w odpowiedniej pozycji (pomagało jak było ciepło
po sprawdzaniu miernikiem pobór prądu spadał po 35 minutach od zamknięcia auta
ale to i tak nie pomaga wymieniłem juz 2 akumulatory teraz jak sie juz robi trochę chłodno i wilgotno to jest totalna masakra np ładuje go cała noc pojade syna zawieść do szkoły ide go zaprowadzic i juz jest po prądzie tak potrafi go rozładować niby alternator działa poprawnie ale np odpalam do na kable i pojadę w trasę okło 100 km i zgaszę go i sprawdze czy odpali i jest ok odpalił zostawiam stacyjke w odpowiedniej pozy... jak zawsze wracam po 1 h i dup... zapytałem ostatnio faceta na parkingu czy ma taki problem odpowiedział mi ze stacyjke trzeba ustawic na przed ostatniej pozycji czyli nic nowego mogę tak samo podczas jady wyciągnąć kluczyk i w niczym to nie przeszkadza
jeszcze potrafi ztobic coś takiego próbuję go odpalic i tryka tak jak by aku mial moc ale nie kreci trzymam go z 10 sek tryka tryka i nagle załapie czasami ale czesto jest tak ze siada totalnie pomocy pomocy pomocy

Pomocy ;(mam duży problem z prądem:(
#1
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 17:59
#2
Napisano 23 października 2016 - 18:43
Tego masz?
Załączone pliki
#3
Napisano 23 października 2016 - 18:52
Bartek,wywęszyłeś tego topielca?
#4
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 18:56
nie mam czarnego kupiłem go w gorzowie wielkopolskim i mam czarne skóry
#5
Napisano 23 października 2016 - 19:09
Z Twojego opisu trudno wyrokować i pewnie potrzebne jest wizyta u elektryka. Pewnie nasz doktorek andreeas7 coś podpowie, ale napisz jeszcze czy kluczyk możesz wyciągnąć w każdej pozycji?
Spróbuj jeszcze jednej metody, czyli jak wyłączasz zapłon to przekręć kluczykiem nie do samego końca tylko do przedostatniego miejsca do którego można przekręcić kluczyk i wyjmij go.
Być może masz zwarcie na stacyjce i jeśli przekręcasz kluczyk do samego końca i cofasz go o jedną pozycję to istnieje prawdopodobieństwo, że nadal zasilanie po stacyjce jest załączone.
Poczekaj jeszcze na podpowiedź Andrzeja.
#6
Napisano 23 października 2016 - 19:10
#7
Napisano 23 października 2016 - 19:16
A ten trefny zniknął?
#8
Napisano 23 października 2016 - 19:26
po sprawdzaniu miernikiem pobór prądu spadał po 35 minutach od zamknięcia auta![]()
A jaki jest ten prąd przed spadkiem?
niby alternator działa poprawnie
Jakie napięcie na zaciskach aku podczas pracy silnika pod obciążeniem np. po załączeniu świateł?
#9
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 19:38
A jaki jest ten prąd przed spadkiem?
Jakie napięcie na zaciskach aku podczas pracy silnika pod obciążeniem np. po załączeniu świateł?
wiesz co dokładnie ci teraz nie powiem bo to mi mechanik sprawdzał ale sprawdzał czy jest ładowanie i było dobre sprawdzał tak samo przy zapalonym silniku i przy włączonych swiatłach awaryjnych radio i td
powiedział mi żeby zacząć od stacyjki
Z Twojego opisu trudno wyrokować i pewnie potrzebne jest wizyta u elektryka. Pewnie nasz doktorek andreeas7 coś podpowie, ale napisz jeszcze czy kluczyk możesz wyciągnąć w każdej pozycji?
Spróbuj jeszcze jednej metody, czyli jak wyłączasz zapłon to przekręć kluczykiem nie do samego końca tylko do przedostatniego miejsca do którego można przekręcić kluczyk i wyjmij go.
Być może masz zwarcie na stacyjce i jeśli przekręcasz kluczyk do samego końca i cofasz go o jedną pozycję to istnieje prawdopodobieństwo, że nadal zasilanie po stacyjce jest załączone.
Poczekaj jeszcze na podpowiedź Andrzeja.
tak kluczyk mogę wyciągnąć w każdej pozycji tylko wiadomo jak go zgaszę i jest np na D to nie moge go cofnąć ale wyciągnąć tak
#10
Napisano 23 października 2016 - 19:40
wiesz co dokładnie ci teraz nie powiem bo to mi mechanik sprawdzał ale sprawdzał czy jest ładowanie i było dobre sprawdzał tak samo przy zapalonym silniku i przy włączonych swiatłach awaryjnych radio i td powiedział mi żeby zacząć od stacyjki
Ja bym zaczął jednak od pomiaru napięcia, ale skoro sprawdzał i uważa że jest dobrze no to wypadałoby mu wierzyć, chociaż powinien powiedzieć ile jest, bo to rzuciłoby jakieś światło na zaistniałą sytuację
#11
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 19:45
Ja bym zaczął jednak od pomiaru napięcia, ale skoro sprawdzał i uważa że jest dobrze no to wypadałoby mu wierzyć, chociaż powinien powiedzieć ile jest, bo to rzuciłoby jakieś światło na zaistniałą sytuację
ok kolego jutro go odwiedzę i to wszystko sobie ponotuje i przekaże ok
#12
Napisano 23 października 2016 - 19:51
Zanim tam pojedziesz , to podejdź do auta ponownie włącz zapłon, przekręć kluczyk do tej pozycji o której pisałem i dopiero wyciągnij. Jeśli przekręcałeś do końca i cofałeś i jedną pozycję, to może być tak jak pisałem, czyli napięcie nie będzie wyłączone na stacyjce i będzie rozładowywało akumulator
#13
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 20:07
Zanim tam pojedziesz , to podejdź do auta ponownie włącz zapłon, przekręć kluczyk do tej pozycji o której pisałem i dopiero wyciągnij. Jeśli przekręcałeś do końca i cofałeś i jedną pozycję, to może być tak jak pisałem, czyli napięcie nie będzie wyłączone na stacyjce i będzie rozładowywało akumulator
kolego wszystkie juz pozycję sprawdzałem robiłem tak dawałem do końca i jedna z powrotem do przodu czyli na przed ostatnią
kolego wszystkie juz pozycję sprawdzałem robiłem tak dawałem do końca i jedna z powrotem do przodu czyli na przed ostatnią
w wakacje to troszkę pomagało ale teraz jak jest chłodno i wilgotno to juz masakra
ale mam teraz tak jak pisałem ze teraz sie juz tak zrobiło ze go naładuje i przejadę kawałek z 16 km i gaszę 10 min juz go nie odpale
#14
Napisano 23 października 2016 - 20:09
robiłem tak dawałem do końca i jedna z powrotem do przodu czyli na przed ostatnią
Jeśli tak robiłeś to właśnie wtedy może dochodzić do rozładowania akumulatora. Po prostu nie przekręcaj kluczyka do ostatniej pozycji.
#15
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 20:09
teraz mam go totalnie rozładowanego moze go odpalić i ściągnąć plusa z aku będzie chodził chyba powinien co
#16
Napisano 23 października 2016 - 20:18
Użytkownicy Posty: 6 Dołączył: dziś, 18:20 Rok Produkcji:2005 Silnik:2,4 turbo Imię:daniel Skąd::choszczno Płeć: Mężczyzna Wiadomość Napisano dziś, 21:09 teraz mam go totalnie rozładowanego moze go odpalić i ściągnąć plusa z aku będzie chodził chyba powinien co
Nie rób tak!!! tak nie wolno!!
#17
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 20:22
Nie rób tak!!! tak nie wolno!!
ok a co się może stać ?? że zapytam
#18
Napisano 23 października 2016 - 20:28
ok a co się może stać ?? że zapytam
Komputerki mogą się usmarzyć.
-
Nie wiesz do ilu podniesie się napięcie na altku, jeżeli zbyt dużo to wszelka elektronika może paść, to już nie fiaty, polonezy.
Nie mówię że na pewno tak będzie, takich doświadczeń nie robiłem, ale to za drogi interes tak się bawić
Napięcie mierzy się na zaciskach aku, na pracującym silniku powinno być 13,8-14,4 i podobnie przy obciążeniu, ale raczej włącz mijania czy też drogowe z radiem i dmuchawą, mierz też po wyłączeniu silnika i obciążenia do ilu spada i jak szybko
Użytkownik theo edytował ten post 23 października 2016 - 20:32
#19
Bezimienny Gość.dany147_*
Napisano 23 października 2016 - 20:46
Komputerki mogą się usmarzyć.
-
Nie wiesz do ilu podniesie się napięcie na altku, jeżeli zbyt dużo to wszelka elektronika może paść, to już nie fiaty, polonezy.
Nie mówię że na pewno tak będzie, takich doświadczeń nie robiłem, ale to za drogi interes tak się bawić
Napięcie mierzy się na zaciskach aku, na pracującym silniku powinno być 13,8-14,4 i podobnie przy obciążeniu, ale raczej włącz mijania czy też drogowe z radiem i dmuchawą, mierz też po wyłączeniu silnika i obciążenia do ilu spada i jak szybko
ok jutro postaram sie to sprawdzic
#20
Napisano 23 października 2016 - 21:18
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jak sprawdzic jaka mam wersje Pitka? |
Ogólnie | Bezimienny Gość.Twin_* |
|
![]()
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych