Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


2.2 Crd 2003 - kręci ale nie pali


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#41 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 grudzień 2016 - 00:38

Nie dotykaj pompy narazie , nawet jak jest wyciek trudniej ale odpali a już napewno zawsze z plaka - problem jest gdzie indziej .
Filtron robi najgorsze z możliwych filtrów do Pt cruisera - jeśli chodzi o paliwo , olej Mann , jeslimchodzi o powietrze knechta

#42 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4973
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 grudzień 2016 - 00:42

Nasz doktorek poleca liqui moly top tec 4200 5W30 z rekomendacją MB 229,31 lub wyżej, a filter oleju to typowy wkład, wszędzie dostaniesz do tego silnika.



#43 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 grudzień 2016 - 00:57

Majster, pompę podejrzewałem od samego poczatku dlatego juz przy niej grzebalem i wymienilem oringi itp. Ale zapomniałem o jednej waznej sprawie. W pompie jest taki mały pierścień (podkładka metalowa, nie wiem jak to fachowo nazwac ale jest on tam tylko jeden (na każdym zaworze jeden co daje w sumie 3)), był on z jednej strony splaszczony (wydaje mie sie ze ktos juz tą pompę grzebal) przez co na pokrywie wyrobilo sie wodoczne znieksztalcenie (jakby otarcie profilu pierscienia poprzez zle zalozony pierscien i dokrecenie srubek) jest to tylko na jednym zaworze. Moge rozebrac i zrobic foto jak trzeba. Wydaje mi sie ze to moze zakłócać prace pompy. Majster, masz jeszcze jakies pomysły prócz cisnienia w listwie ?

Użytkownik Chrypek edytował ten post 24 grudzień 2016 - 00:58


#44 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 grudzień 2016 - 02:39

Kupywales zestaw naprawczy uszczelek do pompy boscha czy tylko na szt dobierałes ? - jak nie był to zestaw naprawczy to wywalajnte pompę i. Daj do zrobienia porządnie .

#45 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 grudzień 2016 - 02:58

Zestaw naprawczy do tej pompy.

A tak z ciekawości. Czy jest tu regulacja komputerowa wtryskow?

Znalazłem jeszcze jakiś bialy czujnik (chyba to czujnik), ktory lezy sobie swobodnie. Co to jest? (Widoczny na zdjęciu)
14825453411411343410867_min.jpg

Użytkownik Chrypek edytował ten post 24 grudzień 2016 - 03:12


#46 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 grudzień 2016 - 08:11

Zostaw te kostkę od czujnika alarmu w spokoju , wtryski jak najbardziej - klasyfikacje programowane w sterownik , tylko na serwisowym testera Drb3 i niczym więcej .Same wtryski maja określona wydajność i sterownik koryguje dawki w ramach normy dla samochodu - jak wtrysk przekracza normę nic nie pomoże trzeba robić .Co do pompy jest zestaw ponad 20 uszczelek do naprawy i albo robi się porządnie wszystko albo tego nie dotykać - po naprawia obowiązkowa kalibracja pompy na maszynie testowej boscha , tu samodzielne naprawy nie przechodzą absolutnie , jak ktoś pisze ze sam robił życzę powodzenia .Przy pewnych sprawach nie ma szczypania - trzeba zapłacić albo marnujesz własny i mój czas z ustaleniem co więcej popsułeś w aucie .

#47 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 grudzień 2016 - 19:57

Witam Panów ponownie. Pompa moja była uwalona. Dalem do sprawdzenia i kupilem po regeneracji. Pitek zaglądał do mnie wreszcie. Ale nie chodzi równo tylko pyrka. Zrobilem test metodą na menzurki ale na sloiczkach gdyz nie mialem menzurek akurat. Oto rezultat:
148303775481310882311_min.jpg

Co myślicie? Według mnie 1 i 4 ma problem

Użytkownik Chrypek edytował ten post 29 grudzień 2016 - 19:58


#48 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2016 - 20:01

Ile czasu to napelniales , pyrkanie jak to określiłeś moze być od wtrysku ale nie musi , bardziej za to odpowiada regulator ciśnienia na szynie .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 29 grudzień 2016 - 20:02


#49 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 grudzień 2016 - 20:03

Około 1.5 do 2 minut

#50 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2016 - 20:05

To wszystkie są uszkodzone

#51 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 grudzień 2016 - 20:15

Ok. Jutro idą do sprawdzenia zakresu uszkodzeń i dam do regeneracji.

Dziekuje Wam wszystim za pomoc oraz poswiecenie czasu i rady.

Myślę ze wtryski juz załatwią wszystkie problemy :) na wiosne przedstawie Wam metamorfozę Pitka :) jako ze jestem grafikiem na codzień i zajmuje sie profesjonalnym oklejaniem aut to postanowiłem, że Pitek zyska barwę czarnego matu z drobnymi elementami czerwieni. (Wstepny projekt przedstawię w lutym)

Rezultat przedstawię późną wiosną :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Użytkownik Chrypek edytował ten post 29 grudzień 2016 - 20:18


#52 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 grudzień 2016 - 22:21

Panowie wyszly ze tak powiem jaja. Historia ze sam nie wierzę.

Ide juz sobie do domu a tu nagle natknęła mnie mysl czy dobrze dokrecilem wtrysk ktory wykrecalem wcześniej. Dobilem go i dzialal pieknie ale po zwiekszeniu obrotow wywala ten przewod w listwie cr:

1483046356809-536418068_min.jpg

#53 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 styczeń 2017 - 15:01

Witam Majstrów ponownie. 

 

Wczoraj niestety Pitek znów przestał odpalać. Działał, palił jak złotko i tu nagle pewnego mroźnego poranka psikus.

 

Wiem chyba co może być przyczyną, a mianowicie w grę wchodzą chyba wtryski.

Wcześniej jak sprawdzałem to dwa przelewały. Czy dac wszystkie do sprawdzenia i regeneracji czy tylko dwa te co przelewają ?



#54 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 styczeń 2017 - 15:06

Wszystkie jak chcesz mieć spokój

#55 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 styczeń 2017 - 16:33

czytam i mateusz nie sluchasz rad andrzeja, andrzej jest albo-albo ale to moja oena ale sluchaj doktora ma wiedze i praktyke w zasilaniu ptcruisera :miecio



#56 Bezimienny Gość.Chrypek_*

Bezimienny Gość.Chrypek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 19 styczeń 2017 - 16:36

miecio, wiem wiem troszke post zrobił się zagmatwany :) Słucham rad Pana Andrzeja i sie do nich stosuje co za tym idzie posłycham go i teraz z wtryskami :)



#57 jedrus

jedrus

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 50
  • Dołączył:  09 lut 2017
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Swarzedz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2017 - 12:08

witam, mam podobny problem z moim pitim. Jak tylko spadnie temperatura ponizej -5 st C to kreci jak wsciekly ale nie zapala. Wymienilem swiece zarowe (Beru) i akumulator (optima). Metoda kluczykowa pokazuje jakies bledy P0403. Mam tez problem z temperatura w zimie - silnik grzeje sie jedynie do pierwszej kreski na skali wskaznika i wentylator sie uruchamia nawet na zimnym ale nie wiem czy to moze miec zwiazek ze sprawa. Nie jestem pewien ale chyba pozostaje juz tylko sprawdzenie ukladu zasilania - ale na to moj mechanik mowi - oj to bedzie kosztowac. Napiszcie prosze jak zakonczyla sie sprawa z opisywanym pitim - moze to u mnie tez by pomoglo. Jakby co to zamierzam sprawdzic czy odpali na plaku i jesli tak to sprawdze cisnienia w ukladzie wtryskowym. Czy to moze byc spowodowane jakims czujnikiem ktory reaguje na temperature?



#58 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2017 - 14:30

Komputer do podłączenia i sprawdzenie ciśnienia na szynie paliwa w czasie rozruchu - bez tego nie mamy co rozmawiać o problemach z odpaleniem .

#59 jedrus

jedrus

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 50
  • Dołączył:  09 lut 2017
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD M
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Swarzedz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2017 - 15:30

wlasnie wracam z komputera bo po podladowaniu akumulatora odpalil (no i temp troche lepsza dzis -1) - mechanik mowi ze pompa wtryskowa jest nieszczelna i wymaga regeneracji, za zestaw chce 400,- pln bo podobno tylko od mercedesa mozna dostac a z naprawa chce 1100,- pln czy to drogo? chyba sie zdecyduje bo pompy sam nie zrobie, a inni nie chca sie podjac...



#60 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 4973
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 luty 2017 - 16:09

Koledzy i koleżanki, zauważyłem, że ta przypadłość się powtarza, tzn, przy niskich temperaturach crdek nie chce odpalić. Proszę posprawdzajcie, czy nie macie wycieków na pompie wysokiego ciśnienia, zwłaszcza przy bardzo niskich temperaturach. Jeśli tak, to pompa do uszczelnienia i po kłopocie. Tak ja uważam, choć równie dobrze przyczyn innych może być wiele. Pzdr.







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych