Witajcie. Jeżdżę Chrystusem od grudnia i zauważyłem że jak na samochód który ma te około 10 sekund do setki i 141 koni, to przyspieszenie jest tragiczne. Wcześniej miałem Forda Probe 2.0 116 koni, 1400kg wagi i różnica jest niesamowita na korzyść Forda. Ja rozumiem, że to nie jest samochód do ścigania, ale czy to normalne, że na światłach zjadają mnie auta dostawcze, a raz nawet tir z naczepą? Właściwie to nauczyłem się już jeździć lewym pasem, a teraz wiecznie kogoś blokuje, albo ktoś siedzi mi na zderzaku, albo mruga światłami... Nie katuję silnika, z reguły górna granica obrotów, przy której zmieniam biegi to te 4 tyś. Silnik mam raczej zdrowy, chodzi cichutko, nie dymi, przebieg 175 tyś. Jestem ciekaw, jak prezentują się osiągi Waszych egzemplarzy.
Gdzie jest te 141 koni?
#1
Napisano 06 luty 2017 - 18:06
#2
Napisano 06 luty 2017 - 18:15
Kup GT wtedy Ty będziesz na innych mrugał światłami.
#3
Napisano 06 luty 2017 - 18:40
Jestem ciekaw, jak prezentują się osiągi Waszych egzemplarzy.
Ciesz się, że nie masz 1.6. Silnik poczciwy i solidny, ale mocy do tej wagi nie ma za wiele - typowa spacerówka. Co do osiągów, to 10 sekund do setki już powinno się trochę czuć, więc może warto na początek przyjrzeć się układowi zapłonowemu, a w szczególności przewodom i świecom. Może też coś się rozjechało w relacji LPG- silnik.
Najlepiej poczekaj aż nasz forumowy doktor zabierze głos i coś zasugeruje.
BTW: odpowiadając na pytanie główne, to 141 koni masz w Janowie Podlaskim
#4
Napisano 06 luty 2017 - 18:58
No niestety, nie są to konie wyścigowe miałem podobne odczucia po przesiadce do PT,
Możesz jeszcze zmierzyć kompresje na cylindrach, przy wymianie świec załóż takie jak przewidziała producent ale tak czy tak szału nie będzie
#5
Napisano 06 luty 2017 - 19:00
Właściwie to nauczyłem się już jeździć lewym pasem
Co Ty, lewym pasem?.
Było już wcześniej pisane, że tym się powozi.
#6
Napisano 06 luty 2017 - 19:10
#7
Napisano 06 luty 2017 - 19:14
No tak,CRD tak przynajmniej nie kręci wysoko a tym 2,0 też ruszy i pojedzie jako pierwszy ale obroty 6000 i wtedy ma te 141
#8
Napisano 06 luty 2017 - 19:38
Nie wiem czy to moje odczucie czy faktem jest że po wymianie filtra powietrza na stożkowy jakby miał trochę większego kopa.
#9
Napisano 06 luty 2017 - 20:28
Tak.to jest Twoje odczucie
- morf lubi to
#10
Napisano 06 luty 2017 - 20:38
Właśnie zastanawiam się nad tymi świecami i przewodami. Poprzedni właściciel mówił, że wymienił świece, ale może jakieś buble wsadził. Ktoś mi kiedyś mówił, że ten silnik to taka kosiarka wysokoobrotowa, ale nie liczyłem że aż tak. Nie lubię piłować silnika, bo boli mnie wtedy serce
hencio, z reguły takie filtry stożkowe, jak się wsadzi bez jakiegoś profesjonalnego dolotu, to potrafią dodać trochę niutonometrów w dolnych zakresach obrotów, więc możesz czuć, że silnik się lepiej zbiera w granicach ekonomicznej jazdy. Ale może też być tak, że może Ci odjąć trochę siły jak będziesz kręcił wyżej. Bez hamowni nigdy nie wiesz co osiągniesz. A zrobiłeś może izolację pod maską dla zimnego powietrza? I z ciekawości dopytam, czy dużo głośniej w samochodzie jest teraz?
#11
Napisano 06 luty 2017 - 20:41
Jest o wiele głośniej ale to też przez tłumik startecha ale jak na razie jeszcze parę kresek mam zapasu na radiu.izolacja jest w trakcie tworzenia po za tym jest na razie zima.
#12
Napisano 06 luty 2017 - 20:57
Poprzedni właściciel mówił, że wymienił świece, ale może jakieś buble wsadził.
Gdyby co, to polecam zestaw świec Champion/Mopar i przewody NGK. U mnie robił się dławik przy wyższych zakresach obrotów. Po wymianie problem zniknął, a pitol zrobił się znacznie żwawszy.
#13
Napisano 06 luty 2017 - 21:08
Okej, dzięki za wskazówki. Przydadzą się jak pójdę robić zakupy.
#14
Napisano 06 luty 2017 - 21:11
Łukasz,a może kataliztor masz zapchany?I tak jak mówi Paweł.Świece i przewody też swoje robią.
#15
Napisano 06 luty 2017 - 21:13
świece: CHAMPION RE14MCC5
#16
Napisano 06 luty 2017 - 21:13
Tak samo że świateł robi się start 1.2.3 i ciagnij do 100 później dopiero 4.5
Użytkownik bartek_sz3 edytował ten post 06 luty 2017 - 21:15
#17
Napisano 06 luty 2017 - 21:15
Trzeba tylko pamiętać że powyżej 3500 obr. zaczyna się wir w baku, no ale nikt tu o spalanie nie pyta
#18
Napisano 06 luty 2017 - 21:16
#19
Napisano 06 luty 2017 - 21:19
Bartek, jadąc w dłuższą trasę - utrzymując okolicę 3000obr. - 10l lpg
Obroty powyżej 3500 - 15l lpg , tak mi wyszło jakieś trzy lata temu jak jeszcze liczyłem takie tematy
#20
Napisano 06 luty 2017 - 21:21
nikt tu o spalanie nie pyta
Bo co tu pytać Przemku, Ile gadzina wychla tyle trza jej dolać i już.
Jak mawiał Arnold Boczek: Z pustego i Sulejman nie naleje
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Co ze mną jest nie tak |
Offtopic | Grzesiek |
|
|
|
To jest To! |
Moje auto | gtig60 |
|
|
|
Nie wiem gdzie dodać |
Ogólnie | pitkowechucherko |
|
|
|
Jesteśmy bracią pitkową |
Offtopic | Mona |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych