Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Gdzie jest te 141 koni?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 HappyHearse

HappyHearse

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 137
  • Dołączył:  06 gru 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Żory
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 18:06

Witajcie. Jeżdżę Chrystusem od grudnia i zauważyłem że jak na samochód który ma te około 10 sekund do setki i 141 koni, to przyspieszenie jest tragiczne. Wcześniej miałem Forda Probe 2.0 116 koni, 1400kg wagi i różnica jest niesamowita na korzyść Forda. Ja rozumiem, że to nie jest samochód do ścigania, ale czy to normalne, że na światłach zjadają mnie auta dostawcze, a raz nawet tir z naczepą? Właściwie to nauczyłem się już jeździć lewym pasem, a teraz wiecznie kogoś blokuje, albo ktoś siedzi mi na zderzaku, albo mruga światłami... Nie katuję silnika, z reguły górna granica obrotów, przy której zmieniam biegi to te 4 tyś. Silnik mam raczej zdrowy, chodzi cichutko, nie dymi, przebieg 175 tyś. Jestem ciekaw, jak prezentują się osiągi Waszych egzemplarzy.



#2 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 18:15

Kup GT wtedy Ty będziesz na innych mrugał światłami.



#3 PThunter

PThunter

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2563
  • Dołączył:  19 sie 2016
  • Rok Produkcji:.
  • Silnik:.
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Litzmannstadt
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 18:40

Jestem ciekaw, jak prezentują się osiągi Waszych egzemplarzy.

 

Ciesz się, że nie masz 1.6. Silnik poczciwy i solidny, ale mocy do tej wagi nie ma za wiele - typowa spacerówka. Co do osiągów, to 10 sekund do setki już powinno się trochę czuć, więc może warto na początek przyjrzeć się układowi zapłonowemu, a w szczególności przewodom i świecom. Może też coś się rozjechało w relacji LPG- silnik.

 

Najlepiej poczekaj aż nasz forumowy doktor zabierze głos i coś zasugeruje.


BTW: odpowiadając na pytanie główne, to 141 koni masz w Janowie Podlaskim ;)



#4 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 18:58

No niestety, nie są to konie wyścigowe :lol miałem podobne odczucia po przesiadce do PT,

Możesz jeszcze zmierzyć kompresje na cylindrach, przy wymianie świec załóż  takie jak przewidziała producent ale tak czy tak szału nie będzie :cwaniak



#5 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 luty 2017 - 19:00

Właściwie to nauczyłem się już jeździć lewym pasem

 

Co Ty, lewym pasem?.

Było już wcześniej pisane, że tym się powozi.



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 19:10

A Crd się nie powozi i nikt mnie z pasa nie przepędza a raczej bardzo musze się ograniczać aby utrzymać się w przepisach .dziwi mnie to co piszesz - może i demonem przyspieszenia nie jest ale trzeba się nauczyć go rozpedzac Pt w benzynie to 1,2,3 - 4 dopiero powyżej 100 jak chcesz dynamicznie .

#7 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 06 luty 2017 - 19:14

No tak,CRD tak przynajmniej nie kręci wysoko a tym 2,0 też ruszy i pojedzie jako pierwszy ale obroty 6000 i wtedy  ma te 141



#8 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 19:38

Nie wiem czy to moje odczucie czy faktem jest że po wymianie filtra powietrza na stożkowy jakby miał trochę większego kopa.



#9 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8014
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 20:28

Tak.to jest Twoje odczucie ;)


  • morf lubi to

#10 HappyHearse

HappyHearse

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 137
  • Dołączył:  06 gru 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Żory
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 20:38

Właśnie zastanawiam się nad tymi świecami i przewodami. Poprzedni właściciel mówił, że wymienił świece, ale może jakieś buble wsadził. Ktoś mi kiedyś mówił, że ten silnik to taka kosiarka wysokoobrotowa, ale nie liczyłem że aż tak. :) Nie lubię piłować silnika, bo boli mnie wtedy serce :d

hencio, z reguły takie filtry stożkowe, jak się wsadzi bez jakiegoś profesjonalnego dolotu, to potrafią dodać trochę niutonometrów w dolnych zakresach obrotów, więc możesz czuć, że silnik się lepiej zbiera w granicach ekonomicznej jazdy. Ale może też być tak, że może Ci odjąć trochę siły jak będziesz kręcił wyżej. Bez hamowni nigdy nie wiesz co osiągniesz. A zrobiłeś może izolację pod maską dla zimnego powietrza? I z ciekawości dopytam, czy dużo głośniej w samochodzie jest teraz?



#11 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 20:41

Jest o wiele głośniej ale to też przez tłumik startecha ale jak na razie jeszcze parę kresek mam zapasu na radiu.izolacja jest w trakcie tworzenia po za tym jest na razie zima.



#12 PThunter

PThunter

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2563
  • Dołączył:  19 sie 2016
  • Rok Produkcji:.
  • Silnik:.
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Litzmannstadt
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 20:57

Poprzedni właściciel mówił, że wymienił świece, ale może jakieś buble wsadził.

 

Gdyby co, to polecam zestaw świec Champion/Mopar i przewody NGK. U mnie robił się dławik przy wyższych zakresach obrotów. Po wymianie problem zniknął, a pitol zrobił się znacznie żwawszy. 



#13 HappyHearse

HappyHearse

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 137
  • Dołączył:  06 gru 2016
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Żory
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:08

Okej, dzięki za wskazówki. Przydadzą się jak pójdę robić zakupy. :)



#14 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8014
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:11

Łukasz,a może kataliztor masz zapchany?I tak jak mówi Paweł.Świece i przewody też swoje robią.



#15 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:13

świece:  CHAMPION RE14MCC5



#16 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5815
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:13

Zrób mały test przy prędkości 80 zrób redukcję na 3 bieg i gaz w podłogę spokojnie do 115-120 ciagnij 2.0 lubi wysokie obroty i wtedy odchodzisz do produ.
Tak samo że świateł robi się start 1.2.3 i ciagnij do 100 później dopiero 4.5

Użytkownik bartek_sz3 edytował ten post 06 luty 2017 - 21:15


#17 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:15

Trzeba tylko pamiętać że powyżej 3500 obr. zaczyna się wir w baku, no ale nikt tu o spalanie nie pyta :lol



#18 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5815
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:16

Przemek jaki wir przy takiej jezdzie jak pisalem powyzej mieszcze sie w 12 litrach gazu

#19 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:19

Bartek, jadąc w dłuższą trasę - utrzymując okolicę 3000obr. - 10l  lpg

Obroty powyżej 3500 - 15l lpg , tak mi wyszło jakieś trzy lata temu jak jeszcze liczyłem takie tematy :lol



#20 PThunter

PThunter

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2563
  • Dołączył:  19 sie 2016
  • Rok Produkcji:.
  • Silnik:.
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Litzmannstadt
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 luty 2017 - 21:21

nikt tu o spalanie nie pyta :lol

 

Bo co tu pytać Przemku, Ile gadzina wychla tyle trza jej dolać i już.

 

Jak mawiał Arnold Boczek: Z pustego i Sulejman nie naleje :lol:







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych