Skocz do zawartości


Uwaga!

Przed logowaniem zapoznaj się z tematem Pierwsze logowanie na forum


Zdjęcie

Problemz uruchomieniem silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#41 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 grudzień 2014 - 07:15

Dolna strzałka , jak zdjąć ten zatrzask.

#42 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 grudzień 2014 - 07:26

Dolna strzałka to powrót z szyny paliwa (przelew z wtryskiwaczy ) - ściskach obu stronie spinki niebieskie (zatrzask) i masz możliwość wysunięcia przewodu .

#43 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 13 grudzień 2014 - 09:02

Podczas wymiany tego przewodu wszedłem pod auto i ....... jak mogłem tego wcześniej nie zauważyć :glupek :glupek ropa kapała ciurkiem , sącząc się po przewodzie w dół . Przewód został wymieniony , na razie odpala ale zobaczę jak będzie mrozek , jeśli będą problemy to jestem już umówiony na sprawdzenie ciśnienia na szynie i będę dalej szukał.

#44 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 grudzień 2014 - 11:29

Mario,
Oby tylko na tym się skończyło Darku :lol

#45 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 13 grudzień 2014 - 11:50

Jeszcze chciałbym zapytać że przyjmując że były by to lejące wtryskiwacze to : czy pitek nie powinien kopcić na czarno czy niebiesko ??? i nie równo pracować ??? czy nie koniecznie ???
Dodam że nie kopci , jest normalnie .

#46 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 grudzień 2014 - 12:08

Jeśli leja na przelewie to nie - masz wowczas tylko problem z ciśnieniem przy rozruchu

#47 MiGi42

MiGi42

    PT PRO

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 798
  • Dołączył:  06 lut 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 grudzień 2014 - 13:29

Mario,sprawdż gumową rurę z zaworu EGR do podgrzewacza elektr.U mnie po takiej usterce jak Twoja kapiące paliwo rozpuściło gumę rury, niby olejoodpornej.

#48 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 grudzień 2014 - 14:48

Po wymianie nieszczelnego przewodu paliwowego od filtra paliwa i z racji tego iż nadeszły przymrozki to nareszcie mogłem sprawdzić czy sytuacja się powtórzy i .... zapalił :jupi :jupi :jupi
Tylko jeszcze chodzi mi o jedną rzecz a mianowicie : jak jest przymrozek to trochę dłużej muszę go pochechłać i dopiero odpala niż jak jest ciepło. Jak ciepło to zdecydowanie krócej. Czy to jest normalne ?

#49 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 grudzień 2014 - 15:22

Nie - kreci sie tyle samo do odpalenia , wpływ ma ciśnienie na szynie paliwa , stan wtryskiwaczy i kompresji silnika oraz świece żarowe .

#50 elvis4orever

elvis4orever

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 18
  • Dołączył:  07 paź 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 M CRD
  • Imię:Igor

Napisano 27 grudzień 2014 - 18:48

cześć,

mam też problem z odpaleniem PT'ka,
podejrzewam że rozładował się akumulator, stał ponad tydzień w miejscu.
Przy przekręcaniu kluczyka, kontrolki zaczynają mrugać i lekko gasnąć, i nic więcej się nie dzieje. Żadnych odgłosów nie wydaje.

Jak można wyjąć akumulator (jest pod siedzeniem)? i gdzie można go naładować? (Wrocław), nie mam klem, ani prostownika.

Będę wdzięczny za pomoc

#51 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 grudzień 2014 - 20:34

elvis4orever, masz tu opisane
http://ptclub.pl/vie... ... kumulatora :piwo

#52 elvis4orever

elvis4orever

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 18
  • Dołączył:  07 paź 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.2 M CRD
  • Imię:Igor

Napisano 27 grudzień 2014 - 21:40

dzięki, jak wrócę dodomu to spróbuję.

#53 nuras10

nuras10

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  08 sie 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2000M
  • Imię:Marcin

Napisano 28 grudzień 2014 - 13:43

Witam.
Od miesiąca borykam się z odpalaniem samochodu. Autko stoi w garażu i za "chiny ludowe" rano nie chce odpalić. Akumulator naładowany, olej i płyn chłodzący wymieniony, kilka pobytów u mechanika skończyło się tylko na rachunkach- jak nie odpalał tak nie odpala.
Rozrusznik kręci, i jakby chciał podjąć współpracę ale nie zapala. Dodam tylko, że na "pych" pali natychmiast.
Silnik 2.0 z gazem.
Z góry dziękuję za konstruktywne rady.

#54 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 grudzień 2014 - 13:54

Popraw masy silnika z nadwoziem i sterownika z nadwoziem i będzie odpalał możesz na próbę dołączyć dodatkowy przewód masowy od akumulatora . :kawka
Jeśli auto ma problem tylko i wyłącznie z rozruchem rano na zimnym silniku !!! - spuszczaj paliwo ze zbiornika i zalej nowym ! - będzie palił jak pszczółka.

Pamiętaj w przypadku instalacji gazowych paliwo w zbiorniku musi być raz w tygodniu uzupełniane o świeże - wystarczą małe ilości , układ filtra oparów zbyt bardzo je zuboża podczas pracy auta na gazie .

#55 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 grudzień 2014 - 17:17

Moja radość trwała krótko , niestety jedna jaskółka wiosny nie czyni - dziś nie odpalił .
Wiem że należałoby sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie , potem regulator ciśnienia paliwa , no i wtryski , świece Beru mam nówki. Ale przed wizytą u mechanika korci mnie żeby zobaczyć samemu ten regulator. Skoro auto odpala jak nie ma przymrozku to pomyślałem jakbym ten zawór wymontował i wziął do domu do ciepła albo nie wykręcał tylko suszką do włosów podgrzał ??? hmm i potem spróbował odpalić ? Czy jest jakiś haczyk z wymontowaniem tego ? czy podgrzać tylko suszką ? hmm
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wtrysków / jeżeli by się okazało że to one /: ktoś mi powiedział żebym tylko wymienił końcówki wtryskiwaczy wychodzi taniej . Czym się różni regeneracja od wymiany tych końcówek ? I czy coś to daje ?

Załączone pliki



#56 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 grudzień 2014 - 17:46

Darek nic wyjecie i podgrzanie ci nie da szkoda roboty . Tak na zdjęciu to jest regulator

#57 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 grudzień 2014 - 18:03

A wymiana końcówek wtryskiwaczy vs regeneracja ?

#58 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 7943
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 grudzień 2014 - 19:34

Mario, właśnie ten regulator miałem ''walnięty'' i przy tej usterce nawet latem nie odpalał. Na któtką metę pomogło obstukanie listwy.
Proponuje tak jak zrobiłem (nie wiem czy to zimą działa?) spróbuj aby mieć pewność ''obstukaj całą lustwe np. kluczem zwłaszcza przy regulatorze jak zaskoczy za którymś razem będziesz wiedział co go boli :piwo

#59 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 13885
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2010
  • Silnik:Dodge 1,8 VVT
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 grudzień 2014 - 19:36

A wymiana końcówek wtryskiwaczy vs regeneracja ?

nie ma wymiany końcówek w CR bez przeprowadzenia regeneracji i regulacji wtrysku

#60 Mario

Mario

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 504
  • Dołączył:  03 kwi 2013
  • Rok Produkcji:---------
  • Silnik:-----------
  • Imię:...............
  • Skąd::..............
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 grudzień 2014 - 23:31

Proponuje tak jak zrobiłem (nie wiem czy to zimą działa?) spróbuj aby mieć pewność ''obstukaj całą lustwe np. kluczem zwłaszcza przy regulatorze jak zaskoczy za którymś razem będziesz wiedział co go boli

Ale mam pukać , podczas jak ktoś będzie kręcił ? czy opukać listwę i potem kręcić ?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych