Problemz uruchomieniem silnika
#21
Napisano 03 grudzień 2014 - 22:18
ale jak jest ciepło to pali , jak zimno to tylko z plaka , tak to cały czas by chyba palił źle jak by ten błąd był za to odpowiedzialny
#22
Napisano 03 grudzień 2014 - 22:26
#23
Napisano 05 grudzień 2014 - 11:50
znasz moje radio ono jest bez koduale może ci się radio zakodować ,
Okej jutro zrobię foto i będę próbował zapytać Marcina czy coś robił w tym temacie , ale czy ja wiem post jest z sierpnia a Pitka mam od października.
[ Dodano: 2014-12-05, 11:50 ]
Skłaniam się ku regeneracji wtryskiwaczy ale czy jeśli była by to ich wina to nie powinien kopcić na niebiesko czy czarno ? a jest normalnie nie kopci z poprzednim właścicielem też nie mogę się skontaktować czy coś przy nich robił . Dziś znowu musiałem odpalić z plaka
#24
Napisano 05 grudzień 2014 - 15:17
- pompa wysokiego cisnienia
- zawór proporcionalny na szynie paliwa (regulator cisnienia )
-wtryskiwacze
jeden z tych trzech elementów jest uszkodzony , teraz musisz wykluczyć własciwy
Pompę bym dał jako ostatnią , gdzyż byłby problem i po odpaleniu (choć może jest rozszczelniona i schodzi z niej paliwo )
Zawór proporcionalny typowu regulator jak kran odkreca i zakreca kurek - pracuje pod b.duzym ciśnieniem podatny na zacięcia i wytarcia
Wtryski - maja tak duzy przelew że ciśnienie minimalne do otwarcia wtrysków nie jest wytworzone - najbardziej racjonalne i prawdopodobne
#25
Napisano 05 grudzień 2014 - 16:56
Jaki ten tester ? jak się nazywa ? poszukam takiego mechanika co ma taki sprzęt i niech mi sprawdzi tak jak napisałeś we wcześniejszym poście te trzy rzeczy .Darek taka usterke jak u Ciebie diagnozuje sie rano po odstaniu na testerze
Dzisiaj byłem u innego to tak bez oglądania na dzień dobry powiedział że coś z elektroniką i czujnik położenia wału bo on tak miał ale w innym aucie. Powiedziałem i że się zastanowię.
Proszę o konkretną nazwę czy nazwy tej machiny do sprawdzania
#26
Napisano 05 grudzień 2014 - 17:04
Nie ma konkretnej nazwy ? poza serwisowym DRBIII , ja sprawdzam przedlifta Gutmanem Mega macs 50 , polifta Autelem i Autocomem .Ale KTS Boscha też robi , musisz podjechac do warsztatu i wstepnie musza sie podpiąć i sprawdzic czy będą w stanie mieć dostęp do podanych parametrów szyny wtryskowej i wtedy się umów na sprawdzenie .
#27
Napisano 07 grudzień 2014 - 18:43
#29
Napisano 07 grudzień 2014 - 19:36
Jeżeli okaże się że to wtryski to żeby kieszeni nie zrujnować można najpierw zregenerować dwie sztuki ? i czy poprawi się odpalanie w mrozek od dwóch?
#31
Napisano 08 grudzień 2014 - 11:50
mam pytanie do andreeas7, nie znam się na tym, więc proszę wyjaśnij mi, na której z tych prób wynik jest lepszy, czy na tej z ponumerowanymi menzurkami(1,2,3,4) zdjęcie pierwsze, czy na tej drugiej.
Kiedy jest lepiej, czy wtedy kiedy paliwa w menzurkach jest więcej, czy wtedy kiedy jest mniej?
Wiem tylko, że ilość paliwa we wszystkich powinna być taka sama
#32
Napisano 08 grudzień 2014 - 11:52
#33
Napisano 08 grudzień 2014 - 11:55
#34
Napisano 08 grudzień 2014 - 12:46
#35
Napisano 08 grudzień 2014 - 13:47
Przecież tam powinno być jakieś ciśnienie a skoro jest nieszczelny ?
Czy to też może mieć wpływ na odpalanie w mrozek ?
#36
Napisano 08 grudzień 2014 - 13:49
Tak nieszczelność ma znaczenie na odpalanie w każdych warunkach i nie będzie miała wpływu , że raptem nie odpala na zimnym - nie tu jest główny problem.
#37
Napisano 08 grudzień 2014 - 18:29
Okej rozumiem .Tak nieszczelność ma znaczenie na odpalanie w każdych warunkach i nie będzie miała wpływu , że raptem nie odpala na zimnym - nie tu jest główny problem.
Czy dam radę sam wymienić ten przewód, można jakąś poradę prosić ? czy dla amatora mechanika to nie robota ?
#38
Napisano 08 grudzień 2014 - 18:40
#39
Napisano 08 grudzień 2014 - 20:18
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Nierówna praca silnika |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych