Witam serdecznie.
Mam do Was pytanie odnośnie ogrzewania.
Miałem różne autka i wydaje mi się że znacznie lepiej działo wszędzie ogrzewanie. Porównując z autem służbowym w pt chodzi słabo.
Nawet po przejechaniu 20-30 km leci ciepłe a nie gorące powietrze, to norma czy powinienem wymienić termostat?
Pozdrawiam
Kwiatek
![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fptclub.pl%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fptclub_Images%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Słabe ogrzewanie
Started By
Bezimienny Gość.kwiatek_*
, 20 sty 2011 00:39
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Bezimienny Gość.kwiatek_*
Napisano 20 styczeń 2011 - 00:39
#2
Napisano 20 styczeń 2011 - 07:20
sprawdz termostat,u mnie jak sie nagrzeje mozna jezdzic w krotkim rekawku
#3
Napisano 20 styczeń 2011 - 08:07
kwiatek,
Termostat zazwyczaj wymienia sie jak silnik jest niedogrzany nie osiaga okreslonej temperatury ,a nie ze wzgledu na ogrzewanie choc jedno z drugim jest powiązane .CDR ma w instrukcji zaznaczone że temperature 90 stopni osiaga po przejechaniu 28 km i jest to srodkowa kreska na wskazniku od temp.Co u ciebie pokazuje zegar ?
Termostat zazwyczaj wymienia sie jak silnik jest niedogrzany nie osiaga okreslonej temperatury ,a nie ze wzgledu na ogrzewanie choc jedno z drugim jest powiązane .CDR ma w instrukcji zaznaczone że temperature 90 stopni osiaga po przejechaniu 28 km i jest to srodkowa kreska na wskazniku od temp.Co u ciebie pokazuje zegar ?
#4
Napisano 20 styczeń 2011 - 09:59
Hm, u mnie po wymianie termostatu, 90st osiaga po przejechaniu 15km (na zewn. w okolicy 0). Srodkowa kreska. Ogrzewanie sie znacznie poprawilo.
#5
Napisano 20 styczeń 2011 - 15:37
Ja mam do pracy 7,5 km i jak dojeżdżam do pracy to temp jest już właściwa, ale wyjeżdżam z garażu
kwiatek,
Jeśli masz temperaturę na wskaźniku w połowie skali, i słabo grzeje , to sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Niski poziom płynu, to najczęstsza przyczyna kiepskiego ogrzewania.
![:cwaniak](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/cool.gif)
kwiatek,
Jeśli masz temperaturę na wskaźniku w połowie skali, i słabo grzeje , to sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Niski poziom płynu, to najczęstsza przyczyna kiepskiego ogrzewania.
#6
Napisano 20 styczeń 2011 - 15:54
Adam obawiam sie że na 7,5 km to masz temperature na krótkim objegu i termostat jeszcze nie puscił - ale oczywiscie moge sie mylić
![:blabla](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/nenene.gif)
#7
Napisano 20 styczeń 2011 - 16:04
Jędrek oczywiście że termostat płynu na chłodnice pewnie jeszcze nie puścił, ale temperatura na wskaźniku, to jest temp silnika, a tym samym temperaturę w nagrzewnicy , bo to tam dociera płyn od samego początku po uruchomieniu silnika.
Temperatura w chłodnicy mnie nie interesuje.
Czujnik temperatury znajduje się w obudowie termostatu od strony silnika i mierzy temperaturę w silniku.
Temperatura w chłodnicy mnie nie interesuje.
Czujnik temperatury znajduje się w obudowie termostatu od strony silnika i mierzy temperaturę w silniku.
![:cwaniak](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/cool.gif)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogrzewanie tylnej szyby![]() |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
![]()
|
|
2.2crd słabe turbo |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.SP_ID_ER_* |
|
![]()
|
|
Ogrzewanie tylnej szyby |
Techniczny podstawowy | skot84 |
|
![]()
|
|
Ogrzewanie kabiny - grzeje na pół gwistka |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.magnum_* |
|
![]()
|
|
Ogrzewanie postojowe |
Techniczny podstawowy | Fighter |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych