
czyszczenie kolektora ssącego

#1
Napisano 28 maja 2011 - 18:25
#2
Napisano 28 maja 2011 - 18:32
Nie strasz innych , ja juz o tym pisałem wczesniej i dopuki sie tego nie zobaczy na własne oczy to nie chce sie wierzyc że to mozliwe

#3
Napisano 28 maja 2011 - 19:39
#4
Napisano 28 maja 2011 - 19:50
Choc bys go gonił i 1000 km jak masz juz tak zasyfione to tylko szczoteczka i ręczna robota . ;P
#5
Napisano 29 maja 2011 - 06:45
janusz szkoda, że nie zrobileś fotek z tej operacji, bo ja zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać, i gdzie szukac

I tu prośba, gdyby ktoś czyscił kolektor to

janusz napisz gdzie kupiłeś uszczelki!
#6
Napisano 29 maja 2011 - 06:56
#7
Napisano 29 maja 2011 - 08:39


#8
Bezimienny Gość.fmx1_*
Napisano 29 maja 2011 - 11:01
[ Dodano: 2011-05-29, 12:01 ]
może jakies

#9
Napisano 31 maja 2011 - 11:49
#10
Napisano 31 maja 2011 - 11:54
#11
Napisano 31 maja 2011 - 12:28
tak na marginesie w vw II jak jechalem po zakupie auta z D mialem taka historie ?nie pamietam czy tu czy gdzies indziej opisywalem ale nie wazne, wiec dolewajac olej na stacji zazpomnialem zakrecic korek nad klawiatura, przejechalem troche filtr sie zapchal i jak zassalo z odmy pary oleju to nie wiem ale mialem chyba wtedy 200 koni..............
skutkowalo tym ze zdjalem odme korkujac krociec, wtedy filt zawsze mialem czysty.....
#12
Napisano 31 maja 2011 - 12:31
To nie maxio tylka ja jak jechałem za tobą - byłeś nielicznym z PT który nie puszczał chmurki w naszej kolumnie na spocie .
#13
Napisano 31 maja 2011 - 12:54
#14
Napisano 31 maja 2011 - 12:55
[ Dodano: 2011-05-31, 13:57 ]
ta jasne traktor byl firmy lamborghini i bylo po goreandreeas7, moze mieciowi sie nie zalaczala sprezarka, stad brak chmurki, ja tam widzialem ze ledwo traktor wyprzedzal.


jak w dizlu kolo 50 % spalin wraca spowrotem na do komory spalania to sporo sadzy wpada tam z pz powrotem.....

#15
Napisano 31 maja 2011 - 13:09
Po lifcie jest bardziej ekologiczny układ EGR sterowany silnikiem krokowym , nasze parowozy lubia zadymić a i na to duze znaczenie ma stan wtrysków i filtr powietrza oraz samo paliwo :tak
#16
Napisano 02 czerwca 2011 - 21:54
#17
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:12

#18
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:27
EGR nie wyczyścisz porządnie bez zdemontowania , od strony głowicy jest układ dwukomorowy i samym dostepem od bocznej rurki to tylko połowa pracy i niedokładna (zawór trzeba namoczyć w nafcie lub srodkach do usuwaniu nagaru) , na dodatek tego aby zrobic to skutecznie trzeba zassac podcisnieniem grzybek na wysokosc pracy ok 1-1,5 cm i zablokowac morsem aby pozostał w tej pozycji - dopiero wowczas moża wyczyścić gładz i prowadnice grzybka EGR(najlepszy efekt poprzez namoczenie i pozniejsze szczotkowanie ).
Co do kluczy od kolektora potrzebna dwa :
Płaski oczkowy E8 i nasadowy E8 , od strony alternatora ciezko dojść nasadowym ,łatwiej oczkowym zwłaszcza do górnej sruby.

#19
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:43

#20
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:54
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Rura od kolektora ssącego do interculera w CRD 2,2 |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Grucha |
|
![]()
|
|
Czyszczenie zaworu EGR |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Laska_* |
|
![]()
|
|
Czyszczenie kolektora dolotowego 2.2 crd |
Techniczny podstawowy | Piotr63 |
|
![]()
|
|
Siłownik podciśnienia kolektora ssącego |
Części do PT Cruisera | Grucha |
|
![]()
|
|
Uszczelka kolektora ssącego do pt cruiser gt 2.4 benzyna |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.Ulik_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych