
czyszczenie kolektora ssącego

#21
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:56
#22
Napisano 03 czerwca 2011 - 20:57


#23
Napisano 03 czerwca 2011 - 21:19
I chwali ci sie Chłopie za własny wkład i wykonana robotę - nie wszyscy odwarzą sie samodzielnie na te pracę.

#24
Napisano 03 czerwca 2011 - 21:45
#25
Napisano 03 czerwca 2011 - 21:49
Ja czyściłem niedawno EGR, o dziwo był czysty i zakładałem go ponownie na starą uszczelkę.
Kolektor ssący mam w planie sprawdzić za jakiś czas.
#26
Napisano 04 czerwca 2011 - 09:45
#27
Napisano 04 czerwca 2011 - 12:21
Serwis, tylko tam to kupisz

#28
Napisano 04 czerwca 2011 - 14:19

#29
Napisano 04 czerwca 2011 - 14:51
Darku nie są drogie ale nieraz nie ma na miejscu i trzeba czekac za sciągnieciem z centralnego serwisu - ja tak trafiłem : 3 tyg .czekania

#30
Napisano 04 czerwca 2011 - 19:47
wchodzącej do dolnej rury coolera.
Oring zaworu EGR ma średnice 28-20,grubość nieznana/nie wydłubywałem/,oryginał jest z jasnej gumy.
UWAGA:popełniłem błąd ktory mógł / może /mnie kosztować.Czyszcząc kanały w głowicy nie usunąłem /wydmuchałem/nagaru który wpadł na dół.Prawdopodobnie było to przyczyną,że silnik nie chciał się uruchomić po tej robocie.Panika-stres-Andreeas ratuj.Po którymś przekręceniu zaskoczył i na razie chodzi -nawet lepiej niż przed operacją.
#31
Napisano 04 czerwca 2011 - 20:13
Oring jest na uszczelnieniu kanału płynu chłodzącego miedzy blokiem silnika , a zaworem EGR i z drugiej strony zaworu RGR idzie poprzez łącznik gumowy na podgrzewacz (trzy grzałki elektryczne).Masz racje oringi typ. czarne się nie nadają - można podłożyć zielone z inst. klimatyzacji i te się sprawdzają.
#32
Napisano 04 czerwca 2011 - 21:50
#33
Napisano 22 lipca 2011 - 12:49
Interesuje mnie temat czyszczenia kolektora i zaworu EGR ,problem w tym gdzie kupić uszczelki ,serwis mam daleko wiec może dostanę namiar gdzie wyślą mi komplet kurierem,może znacie takie serwisy?.Następne pytanie czy ,będą pasować od Vito 2.2CDI bo serwis mam 30km od domu.
Pozdrawiam Robert
#34
Napisano 22 lipca 2011 - 13:08
Od vito nie pasuje inny EGR i kolektor ssący .zamówisz wysyłkowo w każdym serwisie chryslera :
Masz namiary na warszawski ja zamawiam od nich nigdy nie miałem problemów :
http://dealerzy.maxi... ... _168A.html
#35
Napisano 22 lipca 2011 - 13:31

Dzięki za podpowiedz Robert
#36
Napisano 22 lipca 2011 - 14:13
23zł za uszczelke to pryszcz w stosunku do innych napraw przy CRD - regeneracja wtrysków u Ciebie to juz pieniazki w przedziale 2500-4000zł a to normalna sprawa przy przebiegu powyzej 100tys km , to samo tyczy sie sprzegła czy wysprzeglika które siadaja nagminie przy PT - nie ma co płakac , płacic i naprawic porzadnie to ma słuzyc a nie stac na parkingu.
EGR 2-uszczelki + 1 oring koszt 32zł za wszystko w serwisie
#37
Napisano 22 lipca 2011 - 14:32


#38
Napisano 22 lipca 2011 - 14:58
Darku nic osobistego do Kasi i Roberta ale CRD zobowiązuje do realiów , nie chce ich dołowac ale niech mają swiadomość kosztów przy ewentualnej naprawie

#39
Napisano 22 lipca 2011 - 15:20

#40
Napisano 22 lipca 2011 - 17:06
...trzymam Cie za słowoWcześniej jeździłem Land Roverem Discovery wiec mnie już nic nie zaskoczy w cenach części i nic nie zdołuje


Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Rura od kolektora ssącego do interculera w CRD 2,2 |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Grucha |
|
![]()
|
|
Czyszczenie zaworu EGR |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Laska_* |
|
![]()
|
|
Czyszczenie kolektora dolotowego 2.2 crd |
Techniczny podstawowy | Piotr63 |
|
![]()
|
|
Siłownik podciśnienia kolektora ssącego |
Części do PT Cruisera | Grucha |
|
![]()
|
|
Uszczelka kolektora ssącego do pt cruiser gt 2.4 benzyna |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.Ulik_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych