macie problemy z PT
#21
Napisano 19 styczeń 2009 - 12:46
jak widac, sa na maksa oderwani od rzeczywistosci i popelniaja bledy, ktore dzialaja na szkode firmy - bo przeciez, gdyby te czesci kosztowaly nawet 20-30% wiecej niz te z allegro itp. zrodel, to zapewne wiekszosc kupowalaby w ASO.....
do tego - jestem przekonany- z korzyscia dla obu stron
#22
Napisano 19 styczeń 2009 - 13:05
#23 Bezimienny Gość.bayeroso_*
Napisano 19 styczeń 2009 - 13:06
droższe???vojpiotr, oczywiście że tak. jakby ceny w servisie były o 15-20% droższe to nikt by nie szukał zamienników tylko oryginały zakładał szkoda że tak nie jest
#24
Napisano 19 styczeń 2009 - 13:08
#25
Napisano 19 styczeń 2009 - 15:25
#26 Bezimienny Gość.bayeroso_*
Napisano 19 styczeń 2009 - 17:15
#27
Napisano 19 styczeń 2009 - 19:31
#28 Bezimienny Gość.bayeroso_*
Napisano 20 styczeń 2009 - 00:34
#29
Napisano 22 styczeń 2009 - 22:52
#30
Napisano 23 styczeń 2009 - 09:14
(cyt: i nikt nie bedzie nam mowil,ze biale jest biale a czarne jest czarne )
a tak serio, to nie wszystkie serwisy sa takie idealne - pomysl o klientach wyrolowanych przez serwisy, gdzie pomimo dobrych intencji i sporych wydatkow efekt rozczarowuje
czasami jest to dzialanie nieumyslne a czasami celowe niedbalstwo - sam osobiscie tego doswiadczyle odwiedzajac serwis (Forda co prawda; w Rzeszowie) z ta sama usterka 3-krotnie .....rece opadaja
wiadomo tam gdzie pracuje ludzie zawsze bedzie cos nie tak, ale osoby zarzadzajace/wlasciciele robia zdecydowanie za malo aby to eliminowacp
pozdrawiam
#31
Napisano 23 styczeń 2009 - 19:38
#32
Napisano 23 styczeń 2009 - 20:53
Nie bardzo rozumiem co miałaś na myśli pisząc o nieporozumieniach w komunikacji między klientem a serwisem- wytłumacz mi kolego sympatyczny (o dużej wiedzy serwisanta jak zauważyłem) jak użytkownik typu laik - dotyczy to zarówno kobiet jak i mężczyzn (nie każdy musi być mechanikiem) - ma wiedzieć i wytłumaczyć serwisantowi co jest nie tak z jego autem aby ten wyjął uszkodzoną część i zamontował nową.
Przykład - jesteś chory idziesz do lekarza nie wiesz czy to grypa czy angina lekarz stwierdza że to o dziwo katar, jak nie pomaga po tygodniu to idziesz jeszcze raz a lekarz bez badania mówi że to migdałki - tak można bez końca a chyba nie na tym to polega.
ASO (Autoryzowana Stacja Obsługi ) brzmi dumnie - pracownicy podobno są wyszkoleni- ale jak nie bardzo wiedzą że w przełączniku tylnej wycieraczki w pt nie wymienia się żarówki tylko cały przełącznik to chyba kpina- ale jak to naprawdę jest każdy ma swoje zdanie. Nie mówię o pieniądzach bo jestem w stanie zapłacić tyle ile dana usługa kosztuje, ale niech mi nie wymieniają przy okazji 3 dobrych podzespołów zamiast jednego uszkodzonego.
Zjeździłem kilka samochodów rodziców oraz swoich i o dziwo nie trafiłem na serwis, który mógłbym polecić z czystym sumieniem.
#33
Napisano 23 styczeń 2009 - 21:27
to co robi Pan Franek w garazu to jedno, a to co robi ASO to drugi i placac okreslone kwoty wymagam 100% skutecznosci, jezeli ktos w serwisie tego nie rozumie i nie potrafi, to znaczy,ze wcale duzo lepszy od tego Pana Franka nie jest.....
bo jezeli ktos swiadomie kupuje auto za nizsza cene (np. Fiat'a) to liczy sie z tym,ze moga go spotkac pewne niedogodnosci z tego tytulu
ale jezeli ktos juz kupuje Mercedesa to wydajac okreslone pieniadze slusznie, w moim mniemaniu oczekuje wysokiej jakosci
i tego niestety (w wiekszosci) nasze polskie ASO nie rozumieja (nie chca?) - i nie jest to tylko wina samych mechanikow......
#34
Napisano 24 styczeń 2009 - 01:08
[ Dodano: 2009-01-24, 01:13 ]
P.S. To ostatni post mój w tej dyskusji, jest ona dla mnie bezsensowna. Szukajcie moich wpisów w tematach technicznych, bo maszyny to wdzięczne istoty i nie pierniczą głupot tylko dizałają albo nie i kazdą da się naprawić, tylko jest to kwestia czasu i opłacalnoiści. Ijednego i drugiego pragnę wam oszczędzić, dlatego piszę. . Jakby co o pytajta, zawsze odpowiem Pozdro
[ Dodano: 2009-01-24, 01:16 ]
P.S. 2 ptwaw fajne motto o tej opini większości, szczególnie w tym miejscu. Pozdro
#35
Napisano 24 styczeń 2009 - 09:06
#36
Napisano 24 styczeń 2009 - 11:04
P.S. motto mottem - a opinia którą wyraziłem jest moją osobistą - popartą doświadczeniem w kontaktach z serwisami.
Pozdrawiam
#37
Napisano 24 styczeń 2009 - 15:21
calosc traktowala o ogole sytuacji, anie o Tobie io ASO, w ktorym pracujesz - mysle ,ze odbierasz to zbyt osobiscie
z drugiej jednak strony pokazuje to jak odbierane sa w wiekszosci ASO przez druga strone, tzn klientow - i to moze byc bolesne, zwlaszcza jezeli ktos ma takie podejscie jak Ty (ja osobiscie, niestety nie spotkalem sie z takim podejsciem..)
sadze,ze jak napisal jeden z kolegow, w przypadku aut ponad 3-letnich (a taka jest tu wiekszosc) idealnym rozwiazaniem jest balans pomiedzy ASO i panem Kazikiem czy jak go tam nazwiemy......podobnie z czesciami - o ile sam jestem zwolennikiem stosowania czesci oryginalnych, to za nikt mnie nie przekona aby zaplacic za hak ponad 500PLN czy komplet dywanikow prawie 300PLN.....
po prostu jak wszedzie potrzeba zdrowego rozsadku
pozdrawiam rowniez
#38
Napisano 28 styczeń 2009 - 00:43
Hmmm każdy ma swoje racje... Tak się składa, że akurat pracuję w ASO Chryslera i niestety ceny są jakie są Ale weźcie pod uwagę, że my jako serwis cen nie ustalamy tylko mamy je narzucone odgórnie i mówię tu zarówno o robociźnie jak i o cenach części. I wcale nie dziwi mnie że jak ktoś kupił PT to szuka oszczędności ponieważ są to auta coraz bardziej przystępne cenowo dla przeciętnego człowieka. Ale sorry moi państwo... choć trochę zrozumienia dla nas, pracowników ASO. My zasad i cenników nie ustalamy i nie chcemy was naciągnąć. Niestety mamy pewne "szabloniki" których musimy się trzymać z pewnymi również narzuconymi odstepstwami w postaci rabatów... i choćby ten nieszczęsny przykład haka do holowania za 550zł. Też uważam że to jakiś absurd lecz podaję cene jaką mam zadaną i nic w tym temacie nie wskuram.
przepraszam cie ale zaden serwis autryzowany nie ma narzuconych cen na uslugi tzw. odplatne - tak samo jest z czesciami to wlasnie serwis autoryzowany moze i ma najtansze czesci zamienne (oryginalne) i to jednostki serwisowe są dystrybutorami czesci na dany region warsztatów i sklepów. Srednio upusty z serwisach to 40-50% . A to ze za przegląd gwarancyjny - fabryka jest obciązana np:400zł a ta sama usługa odplatna moze byc od 200zł do 800zł zalezy jaki serwis.
Powiem ze np do Peugota 206 wolałem nieraz pojechac do ASO i kupic nowe niz uzywane lub nieoryginalne. Dla przykladu nakladka plastikowa na silnik - zadzwonilem z allegro koles krzyknął 150zł (stwierdzilem ze bede jezdził bez) lecz sumienie mnie gryzło ze tego nie mam wiec zadzwonilem do sklepu koszt 230zł i tu uwaga bedąc w ASO spytałem sie ile to kosztuje - i tu szok!! 80zł fabrycznie nowe i oczywiscie mi to sprowadzą w 3dni. - Za rozkodowanie radia w peugocie krzykneli mi 50zł (poprzedni wlascieciel nie pamietał kodu) w serwisie fabrycznym spisali WIN wyslali do fabryki 3 dni pozniej przyszedł kod fabryczny - pan poszedl do auta wpisał dostałem certyfikat itd. - usiadlem bo czekałem na fakture (wolałem siedziec) i tu szok 30zł!!!! - naprawde nieraz z niektorymi sprawami opłaca sie pojechac do ASO i mozna na tym zyskać.
#39
Napisano 27 luty 2009 - 21:27
faktycznie szok - w Renault też biorą czasem kasę za taką pomoc, a to jest bezprawne, bo mają obowiązek za darmo "odzyskać" kod dla właściciela Wytrwali to sprawdzili ...Za rozkodowanie radia w peugocie krzykneli mi 50zł (poprzedni wlascieciel nie pamietał kodu) w serwisie fabrycznym spisali WIN wyslali do fabryki 3 dni pozniej przyszedł kod fabryczny - pan poszedl do auta wpisał dostałem certyfikat itd. - usiadlem bo czekałem na fakture (wolałem siedziec) i tu szok 30zł!!!!
[ Dodano: 2009-02-27, 21:29 ]
czy to znaczy, że muszę wymienić ten przełącznik, jeśli chcę go dobrze widzieć po ciemku?pracownicy podobno są wyszkoleni- ale jak nie bardzo wiedzą że w przełączniku tylnej wycieraczki w pt nie wymienia się żarówki tylko cały przełącznik to chyba kpina
#40
Napisano 27 luty 2009 - 21:35
[quote name="ptwaw"]pracownicy podobno są wyszkoleni- ale jak nie bardzo wiedzą że w przełączniku tylnej wycieraczki w pt nie wymienia się żarówki tylko cały przełącznik to chyba kpina[/quote]czy to znaczy, że muszę wymienić ten przełącznik, jeśli chcę go dobrze widzieć po ciemku? [/quote]
Obawiam się, że mają rację. U mnie padła dioda (ta podobno jest w tych przełącznikach) w przełączniku TRAC OFF i też mam wymienić cały przełącznik. Ale go nieużywam, więc zostawiam tak, chociaż na allegro można taki kupić za niespełna 50zł. St.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd licznika i problemy z gaśnięciem auta |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.pgrzelka_* |
|
|
|
Kontrolka oleju A macie sposób na to |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Kondzi0rn0_* |
|
|
|
Problemy techniczne. |
Instrukcja "obsługi" forum | Dorka |
|
|
|
Nowy PT i nowe problemy |
Techniczny podstawowy | KornelPL |
|
|
|
W temacie GT i akcyzy - auto na niemieckich blachach |
Zakup kontrolowany! | giorgio |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych