hipster, z racji tego, że masz zdolności manualne i brak dostępu do technicznego, to podpowiem Ci jak ja to zrobiłem.
Mój cyt.
"Dziś przeprowadziłem operację płukania układu wspomagania kierowniczego i czyszczenia sitka wraz z demontażem zbiorniczka. Płyn ATF+4 był wypracowany, co wskazywał jego kolor bursztynowy, a nie czerwony, a sitko nieco zasyfione i czasami słychać było jęki przy skręcie na maksa.
Żeby ułatwić sobie dostęp do demontażu zbiorniczka trzeba zdjąć grill, odkręcić przedni pas, spuścić trochę płynu z chłodnicy, odłączyć górny wąż od chłodnicy i odciągnąć ją do przodu. Miejsca jest nadal mało więc odkręciłem jeszcze wentylator i wymontowałem obudowę filtra powietrza. Stary płyn opróżniłem do butelki przez mały wężyk powrotny uruchamiając na chwilę silnik. Po oczyszczeniu i ponownym montażu, zabrałem się za płukanie. Druga osoba uruchamiała i gasiła silnik, a ja w tym czasie wlewałem płyn w ilości 1 litra. Potem już tylko montaż wężyka powrotnego na miejsce i zalanie płynem oraz skręcenie wszystkiego co było rozkręcone. Żeby nie pojawiły się jakieś błędy, to nie odłączałem żadnych wtyczek, ani od wentylatora, ani przy obudowie filtra powietrza. Teraz cieszę się ciszą jaka zapanowała w układzie i mam nadzieję, że niczego nie spieprzyłem :haha"