
Czy wymieniać wysprzeglik? Jeśli tak gdzie kupić?
#41
Napisano 19 czerwca 2016 - 20:43
#42
Napisano 19 czerwca 2016 - 20:53
Zrobiłem tylko pompowanie i próbę naciskając pedał, różnicy dużej nie odczułem, tylko że ten test robiłem na otwartym korku, zauważyłem
że płyn podskoczył powyżej przetłoczenia.
Pedału nie regulowałem nie wiem jak i że trzeba
#43
Napisano 20 czerwca 2016 - 12:33
A naciskałeś bezpośrednio trzpień pompy ręcznie i sprawdzałeś na ile wysuwa się wysprzęglik? Bo tak jak andreeas7 pisze może pedał nie pracuje w takim zakresie jakim powinien?
#44
Napisano 20 czerwca 2016 - 13:16
Witaj
nie sprawdzałem, zauważyłem tylko że pedał sprzęgła jest wyżej od pozostałych.
dzień przed awarią zdarzyło się że chcąc odpalić wcisnąłem pedał i reakcja na próbę była z kilku sekundowym opóźnieniem
#45
Napisano 20 czerwca 2016 - 13:20
#46
Napisano 20 czerwca 2016 - 13:20
Moim zdaniem coś musi być z pedałem sprzęgła skoro wszystko inne jest ok. Samo to że pedał sprzęgła jest dużo wyżej niż inne oznacza że coś jest nie tak z regulacją, albo pedał cały czas napiera na pompę. Musisz to sam sprawdzić w jakim zakresie pedał naciska na pompę.
Użytkownik lowermann edytował ten post 20 czerwca 2016 - 13:20
#47
Napisano 20 czerwca 2016 - 13:27
jak na razie trudno powiedzieć że jest ok sprawdziłem tylko siłownik i zrobiłem odpowietrzanie pompy jeszcze nie sprawdzałem (dla jasności rozumiem że popa jest połączona na sztywno z pedałem sprzęgła)
#48
Napisano 20 czerwca 2016 - 17:37
Hm, nie sugeruj się dokładnie moim opisem, bo akurat ja mam pitka w automacie, ale miałem do czynienia z kilkoma samochodami na wysprzęgliku, między innymi honda civic i tam to było chyba trochę inaczej niż w pt. Andrzej coś pisał że regulacja pedału jest na fasolce.
Na zdjęciu poniżej masz śrubę regulacyjną, wydaje mi się że ja regulujesz tylko wysokość pedału sprzęgł.
Nie ma tu z tego co rozumię luzu między trzpieniem pompy a pedałem, połączenie jest na sztywno.
#49
Napisano 20 czerwca 2016 - 22:41
witam
dzięki za schemat, sprawdzę jutro właśnie wróciłem z montażu i jestem wypompowany.
Panowie a mam jeszcze jedno pytanie jakie jest zadanie tych przewodów które biegną od pompy i są w kabinie spięte, czy one podpięte są po przekaźnik
Użytkownik 6Marcus9 edytował ten post 20 czerwca 2016 - 22:54
#50
Napisano 21 czerwca 2016 - 21:15
Witam
przepraszam jeszcze nie sprawdziłem, przed chwilą wróciłem z pracy.
Może ktoś wie do czego są te przewody o które pytałem wczoraj
#51
Napisano 22 czerwca 2016 - 09:54
Nie wiem dokładnie ale chyba odpowiadają one za blokadę startu silnika, czyli np jak nie masz wciśniętego sprzęgła i masz wrzucony bieg to silnika nie uruchomisz, dopiero jak wciśniesz sprzęgło to silnik zastartuje, ale... nie dam sobie ręki za to uciąć
Najwyżej ktoś mnie poprawi
#52
Napisano 22 czerwca 2016 - 10:12
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 22 czerwca 2016 - 10:13
#53
Napisano 22 czerwca 2016 - 10:14
Witaj
to jeśli nie mogę odpalić wciskając sprzęgło powodem nie musi być awaria pompki lub siłownika tylko coś w przekaźniku?
#54
Napisano 22 czerwca 2016 - 10:24
Za nie możliwość odpalenia odpowiada więcej komponentów ; od kostki stacyjki , mechanizmu stacyjki , immo , przekaźnik rozruchu i blokada na czujnika sprzęgła .
Załączone pliki
#55
Napisano 22 czerwca 2016 - 17:01
Witaj
mój wysprzeglik posiada podobny otwór czyli mogę odpowietrzyć w ten sposób
po zamontowaniu wysprzeglika poluzować śrubkę i pompować pedałem w kabinie dolewając płynu czy to dobra kolejność ?
Załączone pliki
#56
Napisano 22 czerwca 2016 - 17:04
#57
Napisano 22 czerwca 2016 - 19:09
Witaj
pompowałem i poszło jeszcze trochę powietrza zakręciłem odpowietrznik.
W trakcie pompowania kiedy bolec natrafił na opór słychać było na zaworze zwrotnym syczenie przestając pompować automatycznie opór malał.
Dla sprawdzeni działania pompki rozkręciłem sztywne połączenie pompki z pedałem w kabinie, prawie nie możliwe wciśnięcie bolca pompki ręką, czy to wskazuje na uszkodzony zawór zwrotnego.
#58
Napisano 22 czerwca 2016 - 20:22
Witam
po całej operacji z odpowietrzaniem i pompowaniem wciskając jeden raz pedał sprzęgła bolec siłownika przy skrzyni wysuwa się na 1.5 cm i to wszystko w trakcie trzymania wciśniętego pedału słychać syczenie na zaworze zdjęcie w załączeniu
5.JPG 155,46 KB
2 Ilość pobrań
Witam
podejrzewam ze zanudzam z tym sprzęgłem ale chciałem sam naprawić i chyba bez warsztatu się nie obejdzie.
#59
Napisano 22 czerwca 2016 - 21:16
Jeszce jedno różnica poziomów pedałów to 2 cm w stosunku do pedału hamulca
#60
Napisano 23 czerwca 2016 - 17:26
Witam
może ktoś mi podpowie co dalej mam robić ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Szczyrk 4-5-6 Kwiecień |
Nasze Spoty | KrzysiekPT |
|
![]()
|
|
gdzie to bylo? |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | miecio |
|
![]()
|
|
Dzień Mężczyzn |
Offtopic | Dorka |
|
![]()
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
![]()
|
|
takie tam napotkane po drodze |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | andmis |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych